Потребителски неволи (касае доставката на интернет)

  • 2 577
  • 56
  •   1
Отговори
# 15
  • Пловдив
  • Мнения: 1 149
Ние сме в Гагарин с Евруком.Мъка!!Всеки месец се ,,зъбим,,взаимно. Но съседа ми мина на ДСС-Асеновградска фирма,казва ,че е много доволен.Тяхния екабелен,но те си прекараха кабели под земята.Не им влияят толкова атмосферните условия.Като ходя да споря с Евруком ,сядам да пиша оплакване с входящ № и копие до комисията за защита на потребителите. Пущат ми интернета още докъто ми търсят лист за писмото.Но трябва да имаш време и нерви. Проучи за Асеновградсата фирма  .Успех в борбата.

# 16
  • Мнения: 2 550
Аз първоначално бях с dial up...и когато се включих към мрежата на доставчика ми 60КВ ми се виждаше чудесно! И то за скромната сума от 50лв  Laughing Карах така една година...когато разбрах, че има и други тарифи  Joy Перде съм си. Колкото по -малко плащах, толкова повече вдигаха скорости, така и до днес  Flutter Един от първите клиенти съм им Simple Smile Доволна съм от качеството на нета и обслужването. То тук друг избор няма или те, или бг мрежа  Shocked Или пък БТК, не мерси. В Княжево съм.
В офиса сме към Евроком и също съм доволна, веднъж прекъсна нета за цели 30 мин, но имаше голяма повреда...и се извиниха за неудобството.

# 17
  • Мнения: 4 585



Абе, 100n40, в момента върви една промоция на БТК, сключваш договор за 24 месеца, първите 6 плащаш по 15.90. Слидващите повече. След 6 месеца подаваш една молба за преместване в някое село, където телефоните още са аналогови, няма как да ти пуснат там ADSL и договора ти отпада. На другия ден преименуваш тел. пост на името на жена си, на другия тя сключва договор за ADSL и т.н. след 6 месеца - обратно.

# 18
  • Мнения: 150



Абе, 100n40, в момента върви една промоция на БТК, сключваш договор за 24 месеца, първите 6 плащаш по 15.90. Слидващите повече. След 6 месеца подаваш една молба за преместване в някое село, където телефоните още са аналогови, няма как да ти пуснат там ADSL и договора ти отпада. На другия ден преименуваш тел. пост на името на жена си, на другия тя сключва договор за ADSL и т.н. след 6 месеца - обратно.
Тва за селото не бях се сетил Simple Smile Ама що да си губя и телефона? Пък и имам двама съседи, съгласни да им пускам нет за по 10 кинта на месец (БТК дават възможност да включиш 4 компютъра, все пак) Simple Smile

# 19
  • Мнения: 1 002
нямам неволи , ..с АДСЛ ...неволята е може би , че сме пристрастени към нет-а и не можем да се отлепим

# 20
  • Бг
  • Мнения: 846
Стоянчо, кака аз съм към Цифровата Кабелна Компания от няколко месеца и съм супер доволна. Единственият недостатък е това, че искаш не искаш трябва и кабелна да плащаш, т.к. е кабелен нета. Не съм обаче много сигурна, че в центъра все още имат изградена мрежа. Позаинтересувай се и пробвай, макар че нали знаеш колкото повече маймунки има на клона, толкова е по-зле  Laughing.

# 21
  • Мнения: 150
Стоянчо, кака аз съм към Цифровата Кабелна Компания от няколко месеца и съм супер доволна. Единственият недостатък е това, че искаш не искаш трябва и кабелна да плащаш, т.к. е кабелен нета. Не съм обаче много сигурна, че в центъра все още имат изградена мрежа. Позаинтересувай се и пробвай, макар че нали знаеш колкото повече маймунки има на клона, толкова е по-зле  Laughing.
Ооо, говорил съм с тях (с една неприятна служителка, която ме поправи, че аз не съм правел справка, а съм търсил информация Simple Smile ). Да, лошото при тях е, че нета върви в пакет с телевизията. А моят телевизор не съм сигурен къде го сложих последно Simple Smile От две години не помислям изобщо за телевизия Simple Smile

# 22
  • Мнения: 25 612
Стоенчоооо, Стоенчо! Къде си тръгнал, баце, да се жалваш!  ooooh! Имаш ли представа какво е да си жена и да се обадиш на някой пикльо в апаратната за проблем с нета, а? А ако нацелиш шефа на техниците, който не различава модем от лан-карта?!? Малииии, бедна ти е фантазията, баце, на какви глупости са способни, щом чуят женски глас отсреща!  Crazy  (Веднъж ми четоха лекция, че не можело проблемът да е при тях, защото били захранвали половин Южна България!  ooooh! "Добре, де, викам, защо тогава половин Южна България има нет, а аз нямам?" Не ми дадоха логичен отговор.  newsm78)
Но вече съм ти казвала - откакто минах на БТК, направо се родих! Не, че са идеални, и там има леки проблеми отвреме навреме, но ако изключим "профилактиката" (когато скопяваха тракерите), нямам спомен да съм останала без нет. Което е огромен плюс за дереджето на нет-провайдърите.  Peace

# 23
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 825
Аз съм към бивш Гигабит, настоящ Евроком. Всички са маскари.
Но това е положението тук...

# 24
  • Мнения: 150
"Добре, де, викам, защо тогава половин Южна България има нет, а аз нямам?" Не ми дадоха логичен отговор.  newsm78)
Аз пък стигнах до извода, че всичката кабелджийска паплач, дето превърна градовете в декор на някакъв футуристично-апокалиптичен филм, работи за интересите на БТК. В началото, когато БТК имаха само аналогов интернет, те имаха високо качество. Щом БТК предложи нещо качествено и на разумна цена - взеха да се дънят всички!

# 25
  • Мнения: 5 370
Ъхххх....благодаря ти, Стояне, за хубавата тема. Тъкмо се чудех как да се оплача от моя случай, и ето ми сгода.
Какво ще кажете, ако сте били 3 години клиент някому и изведнъж-се окажете клиент на друг??? newsm78
От есента на 2004 бях абонат на Кейбълтел, после преименувани на ЛИНКОС. Мноооого рядко съм имала проблеми, момчетата винаги реагираха навременно, бързо, а дежурният е идвал у дома и в 21.30 по време на големите бури юни, за да отстрани проблем-оказа се гръмнала ЛАН карта. Бях свикнала да ходя да плащам, когато мога, през деня, защото имаха денонощен съпорт и някой от дежурните ми вземаше парите.
Един ден обаче-сърпраааайййзз. Отивам преди работа, звъня, звъня на пожар-НЪЦ. След работа-същата работа. Mr. Green Ха, викам си, какво става тук? Свързах се с един човек, когото познавах от офиса. Оказа се, че.....ЛИНКОС бил продаден на БОЛ.бг. И понеже ходила свекърва ми да плаща веднъж-дваж-просто не съм имала възможността да разбера. Мене-никой не ме е уведомил . Спретнах тогава качествен скендъл по телефона на операторите в Бол.бг, а после им се извиних-щото, на практика, виновни се некадърните им мениджъри!!!!
ТЕ, МОЛЯ ВИ СЕ , БИЛИ ПУБЛИКУВАЛИ ТАЗИ ИНФОРМАЦИЯ В САЙТА!!!! Говоря за Линкос в случая. Договор с Бол.бг НЯМАХ до събота. Да отбележа, впрочем, че на мене тази промяна ми се отразява изключително зле, защото ЛИНКОС бяха на Руски , а офисът за плащане там беше закрит и сега трябва да блъскам чак до централата им на ГРАФА!!!! #Cussing out Понеже имам много време за губене. #Cussing out
Та, аз предлагам следното:когато ЕНергото реши да променя цените си следващия път-да го оповести в сайта си!!!! Мтъй де, що да се 'аби да уведомява милиони абонати? newsm78
Някой да ми даде идеи с кой оператор да ги сменя? Идеята ми е да имат офис в района на НДК?

# 26
  • Мнения: 9 050
Ооо, това за обявяването е стара драма. Никой нищо не обявява. Последният път, когато бяхме 30 часа без вода, от Софийска вода казаха, че имало съобщение във вестник Класа ( за първи път чух, че има такъв вестник и въпреки усилията ми от тогава, вече месец не мога да го открия ). Така че.....това важи за всички.

# 27
  • Мнения: 4 585



Стоенчо, аз не ти говоря за премествание на ADSL+т.пост в някое село, а молба за преместване само на ADSL. Ако нямаш село и адрес и телефон, ще ти дам на мама. За Делиормана чувал ли си? Там никога няма да има ADSL.
След това комшията подава за ADSL и готово.

# 28
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 825
Стоенчо, аз не ти говоря за премествание на ADSL+т.пост в някое село, а молба за преместване само на ADSL. Ако нямаш село и адрес и телефон, ще ти дам на мама. За Делиормана чувал ли си? Там никога няма да има ADSL.
След това комшията подава за ADSL и готово.
А?

# 29
  • Мнения: 911
Поzнато до болка.
Не ми се раzправя цялата история, но сентенцията е местене в нов апартамент, Спектър нямат там обхват. Ще сменяме. ЛоzеНет просто ужас, Селинет супер, но трябва да мятат кабели преz балкона, Бг Мрежа ни губиха на два пъти zаявката и преди три дена се обадиха, че могат да я иzпълнят (подадена беше преди повече от месец). Но вече имах нет от БТК, супер бърzо и небюрократично.

Общи условия

Активация на акаунт