Хора следете си сметките към М-тел

  • 12 836
  • 163
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 3 569
В Мтел сметки не надписваме. Стига настръхвахте.

# 91
  • Мнения: 401
В Мтел сметки не надписваме. Стига настръхвахте.

а можеш ли да ми обесниш защо се е получило това което бях написала за моита сметка

# 92
  • Мнения: 677
В Мтел сметки не надписваме. Стига настръхвахте.

Плача от умиление.

# 93
  • Варна
  • Мнения: 1 817
В Мтел сметки не надписваме. Стига настръхвахте.

Това са пълни глупости. 4 години бях абонат на МТЕЛ при което не искам да обяснявам колко мобиком телефония съм платила като се има предвид, че нямам 1 познат с мобифон. Последния месец преди да си спра картата, на първия ден след зануляването на сметката имах натрупана нова 40.00(за 1-а сутрин)! Естествено като поисках разпечатка трябваше да чакам 15 дни, за да получели разрешение от София и да си платя 16 лева за услугата! И пак нищо не мога да докажа. Айде без да не надписват сметки, че тука май много се изложи smile3513

Последна редакция: пт, 14 сеп 2007, 02:25 от Mamma

# 94
  • Мнения: 4 176
В Мтел сметки не надписваме. Стига настръхвахте.

Това са пълни глупости. 4 години бях абонат на МТЕЛ при което не искам да обяснявам колко мобиком телефония съм платила като се има предвид, че нямам 1 познат с мобифон. Последния месец преди да си спра картата, на първия ден след зануляването на сметката имах натрупана нова 40.00(за 1-а сутрин)! Естествено като поисках разпечатка трябваше да чакам 15 дни, за да получели разрешение от София и да си платя 16 лева за услугата! И пак нищо не мога да докажа. Айде без да не надписват сметки, че тука май много се изложи, и по добре се скривай някъде да не те навират на разни места  smile3513
Ама чакай сега. няма недоказуеми неща. Нали телефона ти има лог файл? После, защо чакаш разпечатка? В сайта им има бутон " контакти". Ти обади ли се? Написа ли жалба? Защото, ако отидеш в техен офис си е направо все едно нищо не правиш. Ясно ти е какви хора работят  нали? Ето, аз за моя случай звъня на *88 и различни оператори ми обясняват различни неща.

# 95
  • Мнения: 4 176
Та в този ред на мисли за надписването на минути, ще кажа, че когато живеех в чужбина имах познат, който по цял ден стоеше на телефона с негов "приятел" от България, който работеше за някакъв мобилен оператор. Тогава бяха Мобиком и Мтел ( 1999г).
Та този познат ми беше колега ( сервитьор). По цял ден на телефона беше и като му седнеха клиенти на масата, той само слагаше телефона ОТВОРЕН в джоба и си обслужваше клиентите. Линията от другата страна чака. Е това не ми е ясно как ставаше. Т.е. неговият приятел му беше казал как, ама аз не слушах, защото беше нещо от сорта - КРАЖБА. Помня само, че гледах с отворена уста тези 5 и повече часови разговори.

# 96
  • Мнения: 4 542
Хм, досега хич и не беше ми хрумвало да си следя минутите, заплащанията и т.н. Точно за мобилните оператори (аз съм клиент и на трите) не съм се притеснявала. Даже не знам къде в менютата на телефоните ми се намира броячът. Обаче вие ме накарахте да се замисля. От края на месеца започвам да ги следя тези неща. Ще си нулирам всичко и ще почна на чисто. Амаха, ще ме лъжат те мене! Twisted Evil

# 97
  • Варна
  • Мнения: 1 817
Ама чакай сега. няма недоказуеми неща. Нали телефона ти има лог файл? После, защо чакаш разпечатка? В сайта им има бутон " контакти". Ти обади ли се? Написа ли жалба? Защото, ако отидеш в техен офис си е направо все едно нищо не правиш. Ясно ти е какви хора работят  нали? Ето, аз за моя случай звъня на *88 и различни оператори ми обясняват различни неща.

Ами това беше преди повече от 4 години така че вече нямам какво да доказвам. Да в офис направих скандал, а за сайта не съм се сетила. И жалба не съм писала. Почувствах се толкова безпомощна  #Cussing out . Телефона ми тогава помнеше само последните 10 набрани номера(ако това имаш предвид), иначе сегашния ми записва разговорите за 30 дни назад  Peace (много хубава екстра) . Много се радвам, че отдавна нямам взимане даване с този оператор.

Последна редакция: пт, 14 сеп 2007, 02:26 от Mamma

# 98
  • Мнения: 677
ДП, не го приемай лично! Мтел са ми надвзели толкова пари...И разбира се, че лъжат.

# 99
  • София
  • Мнения: 1 825
Хиляди благодарности на автора на темата. Приятелят ми от години е абонат на посочения мобилен оператор, няма сметка по-малка от 900 лв. Аз живея в чужбина, излиза ми тройно по-евтино да го набирам, така че поне за мен разходи не прави. А най-често и продължително говори с мен. Много пъти ми се е оплаквал, че му се струва нереално да плаща една и съща сума и кагато работи, и когато почива, и когато е на роуминг, и когато не е. Не можем да сменим оператора, защото в България все още не се прехвърлят номера и биснесът му зависи от това. Опитахме с втори телефон с номер на друг мобилен оператор, но той е толкова ангажиран, че забравя да го ползва, дори забравя, че съществува. Един от телефоните му бе дръпнат от джоба на сакото от гардероба на едно заведение; вторият телефон му бе откраднат от колата, докато му я чистели отвътре на автомивка; трития го забрави в едно такси - 3 мин. след слизането шофьорът не помнеше да го е возил изобщо. Да не говорим, че бяха влизали крадци у дома при врата с 6 резета и ни бяха отмъкнали личните телефони от хола, тъй като бяхме взели само служебните в спалнята. Споменатото се отнася за последните 5 години, може и да съм пропуснала някой друг случай. Та, отпада вариантът с втори телефон. Остава само като се върна след 3 месеца в България да се захвана и да реша въпроса. Това са толкова грешни пари, хвърляни ежемесечно на вятъра. И за съжаление в България никой не гледа да те запази като клиент, просто толкова много са изкярили от теб, че и да се откажеш от техните услуги к`во им пука. Тук говоря за жълти стотинки, всеки месец получавам по електронна поща подробна разпечатка почти без пари. Обичам България, но толкова много неща ме разочароват, как да искам да се върна? Надявам се все повече потърпевши да започнат да си следят стриктно сметките, да успяват да докажат злоупотребите и да пишат във форума с цел  да предпазят своите наивни съфорумци.

# 100
  • Мнения: 1 910
Даже капака на всичко беше,че една сутрин си включвам телефона и получавам съобщение, тъй като имам гласова поща, че в 6,45 ч имам неотговорено повикване от собствения си номер  #Crazy Сега имам и Вивател - е няма такива сметки, просто почти не плащам!
То това, ако не беше тъжно, щеше да е смешно.

В една стара тема разказах как един приятел ги осъди и му платиха - многооо и телефонче му дадоха и безплатна карта.

Неговите сметки бяха надписвани с много - да речем тройно и в деня на отчитането отиде и запечата картата при нотариус за един месец. Естествено следващата сметка беше по-малко, но имаше сметка. Съответно им отряза главите. И сега си говори безплатно защото са много умни от М-тел
Ето това е супер готин съвет!

# 101
  • ES
  • Мнения: 2 172
баси какви са тия суми за телефон бе, аз колкото и да съм говорила в Испания, никога не съм плащала такива суми.  Shocked  Shocked  Shocked

# 102
  • Мнения: 20
Човек се учи от грешките си,мога единствено да съжалявам,че когато преди 5-6 години, разбрах за надписването на сметките ми, около мен нямаше човек,който да ме посъветва какво точно да направя. Да, сега вече знам,но мисля, че съм позакъсняла!Ще пия поредната студена вода и това е!Но нека всички Ние клиентите на който и да е било оператор си отваряме очите и благодарение на тези форуми помогнем на самите нас-потребителите,нека да не позволяваме да се злоупотребява с нашето доверие!!!

# 103
  • София
  • Мнения: 3 328
Извинявам се за лекото отклонение, но мисля, че е свързано с темата все пак - моля, обяснете как и къде се създават тези лог файлове и за какво биха могли да са от полза при контролирането на сметките за мобилен телефон.

# 104
  • Мнения: 5 622
Мда..сметките..Завишени ми се струват и на мен. С мъжа ми говоря безплатно, с останалите доста евтино, но сметките ни никога не са под 60 лв, често и много над това  Crazy  Crossing Arms

Общи условия

Активация на акаунт