АЙКО - мошеници и грубияни !

  • 104 015
  • 138
  •   1
Отговори
# 105
  • София
  • Мнения: 2 227
eli6, благодаря ти.  bouquet

# 106
  • Мнения: 236
Аз пък съм супер доволна от АИКО! Почти целият ни апартамент е обзаведен с техни мебели! Не сме имали проблем нито с доставките, нито с монтажа (даже напротив, монтажистите на кухнята бяха много свестни хора и ни направиха и някои други неща, които не влизаха в цената). Извинявайте, но за толкова пари - толкова!

# 107
  • София
  • Мнения: 2 227
.... Извинявайте, но за толкова пари - толкова!

Не си права. Моята кухня никак не е ефтина. Плюс - това, че ти не си имала проблем не значи, че другите нямат.

# 108
  • Мнения: 8
Не, не ти е тъпо питането  милинка, не са обещали, ами в цената от 132 лева за монтаж влиза и монтирането на мивката, понеже си я купихме заедно с комплекта.
 Не се влива в шкафа,а тръбата на сифона на мивката отива надолу в шкафа, върху който е поставена мивката и там( вътре в шкфа) се свързва с другата тръба, която отвежда водата където трябва( хич не ме бива да обяснявам неща, от които не разбирам, но се надявам да си ме разбрала).

Та да се върнем на темата, вчера дойдоха същите майстори и уж оправиха сифона. Сега не тече, но да видим до кога.
 
Люта чушка - пиперлийка- жалко надявах се да са си свършили работата, но уви. И моят подут шкаф така ще си остане явно....
 

# 109
  • Мнения: 459
Имам пресен пример за некоректността  на всичко и всички от Айко. Вчера на мои близки им монтираха гардероб за почти две хиляди лв и на който  вратите се оказват друг размер Shocked От фирмата им казали,че ще трябва да чакат около месец, за да имат нови,а монтажистите са се държали адски грубо. Егати "кефа" да си купиш нещо от тях!

# 110
  • Мнения: 868
Момичета благодаря за коментарите.Ходих да гледам мебелите в Айко и ми се сториха паянтови.
Не са безбожно скъпи, но за това качество не давам и стотинка.А като чета колко са ''любезни'' служителите във фирмата и как се ''спазват'' срокове бягам на далеч.

# 111
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 353
Не знам, аз продължавам да съм с добро мнение за тях. Доставиха ни нещата преди срока, качиха ги у дома без да искат пари, а тази услуга се заплаща отделно. Просто бяха дошли преди уречения час и нямаше кой да ги качи и трябваше да чакат иначе. Не знам защо така при едни са ок, при други ужас.

# 112
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 321
Имам пресен пример за некоректността  на всичко и всички от Айко. Вчера на мои близки им монтираха гардероб за почти две хиляди лв и на който  вратите се оказват друг размер Shocked От фирмата им казали,че ще трябва да чакат около месец, за да имат нови,а монтажистите са се държали адски грубо. Егати "кефа" да си купиш нещо от тях!

Тук вина имат не само АЙКО, даже по-голямата вина е на производителя.

Защото се нароиха куп селски фирмички,
дето искат с един гардероб да направят състояния.
Слагат някакви помпозни имена.
Слагат цени, които не знам от къде си ги измислят.
И хоп супер модерните мебели, които ако не веднага то след 2 месеца стават само за трески за камината.

Иначе относно АЙКО, ако човек си избере мебели от наистина качествен производител.
Държи се с персонала на магазина, студено, като му покаже, че такива номера пред него няма да минат - отношението се променя.
Но в този магазин, ако си любезен ще те направят на дул.

# 113
  • София
  • Мнения: 35
Ох...като изчетох всичко до тук не знам какво да мисля...купихме си диван от там и утре очакваме да ни го доставят.И за цените за доставка,монтаж и качване до етажа - имат една табела, на която всичко това е описано кое колко ще струва.Надявам се да нямаме проблеми  Praynig

# 114
  • Мнения: 377
Хайде и аз да се запиша в клуба на недоволните от АИКО!Ако бях прочеламненията ви преди да влезна в магазина и да си порлъчам спалня, дори нямаше да влизам! Оказа се че спалнята и гардероба ги има, но за скрина трябва да чакам 45 дни,щото го нямало в наличност.И така чакаме си, тъкмо се съгласих на варианта сега дза си вземам наличната спалня и гардероб , а скрина да го чакаме
и ми се сервира че нямало и 2 от допълнителните рафтове към гардероба, които съм поръчала.Е, мерси, оставаше още малко време чакане и реших да си оставя нещата така и да дочакам да ми доставят всичко наведнъж.Е да, ама не, днес ми се обадиха че поръчката ще закъснее около 10 дни и че не сме заявили монтаж при положение че сме. И сега в събота ще ходя да се разправям с някой от тъпите им управители - да не забравят да си начислят неустойката за закъснението, да не забравят да ми докарат поръчаното в изправен вид, щото ако си мислят че ще чакам още ммесец.две да ми подменят нещо , което не е наред, много се лъжат.А пък да имат късмета да ми докарат спалнята , а да забравят матрака, или да ми съобщят в последния момент че го нямат в наличност и ще им се стори тесен светът.Просто ще изригне вулканът Етна в София!!!!! Повече никога няма да си купя неущо от АИКО ..... #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire Дано да фалират покрай тая криза!Няма полза от тях!

# 115
  • София
  • Мнения: 2 227
.... Не знам защо така при едни са ок, при други ужас.
Въпрос на късмет.

# 116
  • Мнения: 59
Имам пресен пример за некоректността  на всичко и всички от Айко. Вчера на мои близки им монтираха гардероб за почти две хиляди лв и на който  вратите се оказват друг размер Shocked От фирмата им казали,че ще трябва да чакат около месец, за да имат нови,а монтажистите са се държали адски грубо. Егати "кефа" да си купиш нещо от тях!

Същият проблем с мои приятели + неправилно взети размери та правиха ремонт допълнителен че не влиза в нишата а гардероба много скъп над 2500 им излезна,донесоха им спалнята а нощните шкафчета след 1 месец .Те си обзаведоха целия апартамент от там и съжаляват много. Ужасно некоректни ,всички които познавам и са се излъгали да купят нещо от тях не повтарят.

# 117
  • Мнения: 59
Поглед от другата страна...
Работех в Аико,на телефона на който всички като Вас се обаждат.В/у мен и колегите се изливаше цялото недоволство.Бях обиждана,нагрубявана и псувана дори всеки ден по няколко пъти.Ще Ви разкажа как заради клиент бях уволнена и как за Аико клиентите са най важни и то на всяка цена.И нека кажа,че ние който Ви вдигаме телефона не сме виновни, нито за закъснелите мебели,нито за дефектите по тях,нито за грешките на консултанти при взимане на размери и нямаме право да взимаме каквото и да било решение по тези въпроси.
Работното време на магазина е от 10.00ч.до 20.00ч.всеки ден и дори по повечето празници/почиваме на Коледа и Нова година и на Велик ден,три дни за цялата година/
Искам да попитам Г-жа юрист Десислава Хаджиева с кое наруших правата или тя се опита да наруши правата на всички работеши в салона и склада?В 19.40ч. Госпожата се обади на колежка която съвсем любезно и обясни до колко е работното време на салона,като изслуша многословната юристка как тя трябвало да си купи диван от нас днес и в кеш.В 19.55ч.тя звъни отново и попада на мен,като ми казва,че след 10-15мин.ще е в магазина и да я чакаме.Вярно е,че аз я прекъснах/защото бях чула целият и предишен разговор/и с по твърд тон директно и казах,че няма как целият магазин и склад да чакат нея и,че в 20.00ч.охраната поема магазина и няма да я допуснат да влезе.Мебелите не са хляб,да хвърлиш левчето и да излезнеш,пишат се документи,подписват се договори и т.н.отнема около 15-20мин.Писмото което тя написа е слабо казано несериозно и долно и аз ще цитирам някой неща.
"Безобразието с което се сблъскваме ежедневно в България/тя живее с гръцки поданик/е нещо,което лично аз никога не подминах.Още повече съм юрист и знам много добре правата си.Това е причината да отделя от времето си,за да може отговорните за делата си хора да бъдат повече от тези които работейки като служители и работници,чакайки да свърши работният ден гонят клиентите.../стана ми обидно,нима ние не сме като другите и нямаме семейства,не пътуваме от всички крайща на София или извън нея,не искаме да се приберем в къщи/Нямам представа как стария ред се отразява още в мислите и постъпките на хората,но за съжаление случилото се съм сигурна,че не е прецедент.....Остава и въпросът по какъв начин да предам информацията си на другите Ви потенциални клиенти,.....Считам,че сте добре запознат с измеренията на форумите в интернет и в истиността на информацията,която се разпространява там.По никой начин няма да оставя случилото се без да има последствие в нечия сфера./е сега ще спи ли по добре Г-жа юристката/Остава и въпросът,ще получа ли отстъпка..../проси отстъпка за това,че не сме останали след работно време да я обслужим/
В цивилизованите страни се заплаща всеки инзвънредно заработен час,нима тя не знае как стоят нещата тук.
Искам да знам,защо всички се отнасят така към работещите в тази сфера,с какво сме по доло от Вас?
Не съм обидена на Аико,а на такива като тази високо стояща Дама и гръцкият и приятел който направи на маймуни и други служители,дори заплаши колега с думите:преди малко уволних една ваша колежка внимавайте...
Извинявам се на всички засегнати от нас клиенти/от момичетата който ви вдигат телефона/и Ви моля да не забравяте,че и те са нормални хора и имат същият живот и по труден дори като Вашият.

# 118
  • Мнения: 19 501
Много съжалявам за това което ти се е случило, но в общия случай, когато някой клиент се оплаква от Айко и има на разположение телефона, на който работиш ти е съвсем естествено на теб да предяви претенциите си. Него не го интересува каква е вашата субординация, как нямаш вина за това или онова. Казвам го, защото и на мен ми се е случвало подобни служители с изумление да ме уверяват че не е тяхна вината, а на някой друг отсистемата. Ако не ти харесва тази позиция, можеше да не започваш въобще работа. А това че си уволнена защото си спазила работното време ми се струва най-малкото невероятно - какво пише в заповедта? Да не би да си се държала грубо с клиентите, което аз приемам за достатъчно основание. Даже преди дни и аз подадох писмено оплакване до едно девойче, което всеки път, щом влезех в офиса и попитах извършвате ли еди каква си услуга, ми отговаряше "Да, за съжаление", а когато и направих забележка да си свъши работата ми отговори, че можела и да не ме обслужи. Е, тогава ми кипна и подадох оплакване Аз също съм работещ човек и не си позволявам подобно държание с граждани, клиенти, или каквито и да било хора, принудени да контактуват с мен служебно.

# 119
  • Мнения: 54
И ние имахме проблеми с тях преди 2 години. Купуваме си диван, плаща ме го, но нещо не ожеха да се подпише договора тогава и ни извикаха след 2 дена, отиваме след 2 дена и въпреки че бяхме предупредили да го завят, дивана си стоеше отвит и скачаха деца по него. Малко или много се цапа, а тези деца и ядяха...  Crossing Arms

Общи условия

Активация на акаунт