Кухни във Варна- от къде?

  • 51 443
  • 176
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 768
Относително е, зависи от общият проект на детската.

Във варианта 2-те легла да се прибират едно в друго, горното трябва да е на височина max 90-100см.

# 16
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 5 422
Здравей!
Вчера ми монтираха кухнята и съм изключително доволна. Взехме я от мебели Инкомсис. Намира се на улица Васил Друмев 3, зад ВИНСА е. Ако искаш се разходи и до там.

и нашата кухня е от там и съм много доволна Simple Smile съотношението цена: качество беше добро. Ние се чудехме между Бурлекс и Инкомсис, но момичето от Бурлекс не се постара изобщо в проекта.

# 17
  • Benelux / Varna
  • Мнения: 1 524
Хайде покажете ми снимки на вашите кухни, да мога да преценя.Две добри мнения за Инкомсис вече ме заинтересува.
Относно цените - и най-скъпото нещо се разваля, няма вечни неща и аз смятам, че омръзват - как ще гледаш 10 че и повече години една и съща кухня- ужасно е, затова лично аз смятам че такава цена не си струва.
Очевидно е че КОТЕ е свързана с Бурлекс по-някакъв начин, да  не се засяга- все пак ние сме масови потребители с средно статистически заплати за България, а и повечето хора тук са такива, така че нормално е да ни се виждат високи.

# 18
  • Benelux / Varna
  • Мнения: 1 524
А някой правил ли си е нещо в "Грудев мебели"?

# 19
  • Мнения: 924
От къде?- не знам....
Знам обаче "Откъде- не!" и това е Бурлекс. Не от там, ако искаш кухнята ти да бъде изпълнена в срок, не от там ако искаш добро отошение към клиента, не от там ако очакваш да получиш каквото си поръчал и не от там ако очакваш коректност...

# 20
  • Мнения: 109
Цитат
А някой правил ли си е нещо в "Грудев мебели"?
Да , моята кухня е от тях и не само кухнята ,всичката корпусна мебел във вкъщи (без масите)  ( ако става въпрос за фирмата чийто офис се намира на ул."Битоля"). Мога да кажа само добри думи за тях .

# 21
  • Мнения: 2 768
Очевидно е че КОТЕ е свързана с Бурлекс по-някакъв начин, да  не се засяга- все пак ние сме масови потребители с средно статистически заплати за България, а и повечето хора тук са такива, така че нормално е да ни се виждат високи.

 Joy
не е КОТЕ, аз съм свързана с Бурлекс!

виж сега, едно е да кажеш "продават скъпо", съвсем различно е "цените им са надути"
и никъде не твърдя, че продукцията е насочена към средно-статистическият потребиел

От къде?- не знам....
Знам обаче "Откъде- не!" и това е Бурлекс. Не от там, ако искаш кухнята ти да бъде изпълнена в срок, не от там ако искаш добро отошение към клиента, не от там ако очакваш да получиш каквото си поръчал и не от там ако очакваш коректност...

rosito_m_m,  какво провокира този твой пост?

# 22
посети николови в аспарухово за другите незнам но тук сам доволна много еподредено и момичето е много любезно проекта за детската 3 пьти го сменя без проблем и ми излезе колкото полските мебел а качеството е друго

# 23
  • Мнения: 924

От къде?- не знам....
Знам обаче "Откъде- не!" и това е Бурлекс. Не от там, ако искаш кухнята ти да бъде изпълнена в срок, не от там ако искаш добро отошение към клиента, не от там ако очакваш да получиш каквото си поръчал и не от там ако очакваш коректност...

rosito_m_m,  какво провокира този твой пост?

"Удоволствието" да чакам търпеливо кухнята ми да бъде довършена след 4 месечно закъснение, многократното "ще ви се обадим след малко, след 5 мин, до края на деня и т.н." от персонала без последващо обаждане, същевременно да се сблъсквам с лъжи, обяснения от типа на "не си спомням", "аз така си мислех" и дребнаво отношение що се отнася до дължимите неустойки.
Не знам по какъв начин си свързана с магазина, но ако имаш личен интерес най-чистосърдечно те съветвам да обърнеш внимание върху мениджмънта...
За цените не казвам нито добро, нито лошо. Исках кухня от лак и бях подготвена, че цената ще е в този диапазон. За съжаление обаче в проекта има елементарни пропуски, които ще ми струват много нерви.

Последна редакция: сб, 15 сеп 2007, 00:25 от rosito_m_m

# 24
  • Мнения: 2 768
Благодаря за забележките, ще ги имам предвид! Май персонала освен премии ще търпи и глоби  Twisted Evil

Ако има нещо, което може да бъде поправено и мога да съм полезна, пиши ми на лични!

# 25
  • Мнения: 18
И при мен обещаното обаждане от Бурлекс така и не идва...  Искам само като си отворя съдомиялна,  цокълът да не пада върху крака ми. Мисля, че след като съм платила  не малка сума за КАЧЕСТВО го заслужавам.  Очевидно Бурлекс не мислят така. Вие как мислите?

# 26
  • Мнения: 2 768
изглежда имаме сериозни проблеми с персонала, обслужващ клиентите...

ivdrag, пиши ми на чие име е поръчката ти и какъв точно е проблема, ще се постарая да реагирам възможно най-бързо!

# 27
  • Мнения: 5 178
Ааа моля, моля аз нямам нищо общо с Бурлекс, та даже и кухня нямам все още, не просто от Бурлекс, ами изобще..
Моята ще е простичка с плоскости на Wodego, ако монтират тази седмица ще показвам

# 28
  • Варна
  • Мнения: 4 818
Аз не мога да кажа нещо неприятно за обслужването в Бурлекс. Трябваше да спомена тоз факт.
Монтажът почти приключи и останах с една забележка, но кривината се случила поради всички останали кривини в бедната ми куфня. Гипскартон, комин - всичко със собствено мнение и сега имам една очебийна "красота", за промяната на която нямам достатъчно сили и време, пък и след няколко дни няма да й обръщам внимание. Тъй че, всичко е съвсем наред.
Направи ми впечатление, че всички кадри в тая фирма  си държат на името и качеството.  Peace

# 29
  • Benelux / Varna
  • Мнения: 1 524
Извинявам се на Коте и ETa, затова че ги сбърках, но те си разбраха какво съм мислила.
Няма нешо което да ме дразни повече от това да платиш за качество, а да се започне с увъртания и днес, утре, сега ще ви се обадим и така нататък.... В крайна сметка и потребителите са заети хора, не само Вие, ако персонала не ви стига, наемете още или просто не бъдете лакоми за повече пари, ами когато сте натоварени, просто отказвайте, клиента би ви разбрал по-добре, отколкото да го мотате - това вече ви губи не само този клиент, но и другите.
Затова предпочитам да се обърна към по-малка и не толкова нашумяла фирма, но да се обърне достатъчно внимание, за да си доволен от това което поръчаш.Всеки клиент трябва да ви е скъп, защото той ще доведе друг и обратното.

Общи условия

Активация на акаунт