Жалба към банка

  • 23 197
  • 29
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 584
Става въпрос за БАНКА ДСК. Благодарности и на ЗЕЛЕН0 Ч0ВЕЧЕ . Мисля, че така ще е най-добре и в понеделник ще отида да си искам номер. Няма да казвам, че съм го изгубила, защото е не много голям клон и със сигурност си спомнят, че не са ми дали. Аз ходя общо взето от 2 месеца всяка седмица съм там, заради този проблем. И никой не може да ми даде информация, защо ми е вдигнат лихвения процент по кредита. Накрая след месец и половина и постоянно ходене, въпросните инспектори се свързват с някой и този някой трябва да ми се обади и обясни защо. Обаждат ми се още след час. Обясняват ми защо. Нещо, което за първи път чувам. Отивам пак при инспекторите и питам: Аз това условие защо не го знам? Те ми казват: Ами то и ние не го разбираме. И от цялата работа аз нямам вина ама на мен ще ми удържат повече пари още 4 години.  #2gunfire

а защо не направиш рефинансиране ( така ли се казва) на кредита от друга банка с по изгодна лихва, а за ДСК съм чувала само  Mr. Green #2gunfire, аз пък вдигнах скандал в Булбанк и много бързо си оправиха бакиите, вече не съм им клиент Twisted Evil

# 16
  • София
  • Мнения: 5 285
Затова моят съвет е: оплаквайте се! Ако сме повечето недоволните, може и да променим нещо.

Аз също така винаги съветвам познатите си и самата аз постъпвам така. Също да вметна още една гледна точка. Ако примерно ВИЕ сте управител на един клон, имате кабинет, от който не виждате положението в салона, и нямате ни една жалба, какво ще си помислите, а  newsm78

# 17
  • София
  • Мнения: 8 283
Да писала съм бяха платили един наем от моята дебитна карта.Оправиха нещата

# 18
  • Мнения: 165
Мина 1 месец откакто пуснах тая жалба. Ни вест, ни кост. Не съм ходила да питам нищо. Утре ще ходя да внасям вноската за кредита и ще пусна нова.
 Искам да попитам ЗЕЛЕН0 Ч0ВЕЧЕ или Mimito_bg (дано някой от тях се появи тази вечер или друг, който работи в банка) :
Жалбата е със същия текст, но най-отдолу съм упоменла кога и на кого съм дала предната. Ще нося две копия едното за тях, върху другото ще искам входящ номер и печат и ще остане за мен. Така ли трябва?

# 19
  • Мнения: 2 401
Бях готова да се хвана на бас, че става дума за ДСК. Такава зверска некомпетентност не съм срещала никъде другаде.  Нямам идея какви хора назначават там, обучават ли ги изобщо..

# 20
  • София
  • Мнения: 5 074
Мога да посоча още няколко банки - ПИБ, Прокредит, Райфайзен  bouquet

# 21
  • Мнения: 2 401
Непременно мини и през ДСК, за да бъдеш след това очарована от тези, които си споменала. Simple Smile

# 22
  • Мнения: 685
Аз подадох жалба срещу Пощенска Банка и некомпетентните им служители, които ми отровиха нервите последните 7 месеца с наглото си държание и скапаната им система.  #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Подадох жалбата лично при управителката на клона, която непрекъснато ми се извиняваше. Даде ми някакъв номер, но повече от две седмици няма отговор

Последна редакция: пт, 30 ное 2007, 15:50 от Cantariny

# 23
  • Мнения: 59
 Поискай задължително вх. номер, да си съобщи по възможност писмено какъв е срока за отговора и в компетенциите на кого е да ти отговори, а най- добре пусни жалба директно в централното им управление. не можеш да си представиш колко са чевръсти в такива случаи. Желая ти успех с лелките от ДСК.(работя в друга банка, макар и вече не пряко с клиенти, та манталитета ми е до болка ясен)

# 24
  • София
  • Мнения: 5 285
Жалбата е със същия текст, но най-отдолу съм упоменла кога и на кого съм дала предната. Ще нося две копия едното за тях, върху другото ще искам входящ номер и печат и ще остане за мен. Така ли трябва?

Точно така  Peace  Не знам печат дали се дава за входяща поща  newsm78 , поне аз не съм чувала, но входящ номер е задължително да ти дадат. Поинтересувай се има ли телефон, на който да може да се обаждаш, за да следиш за статуса на жалбата, за да не се разкарваш с тези поледици.

Провери дали правилно са изписани твоите данни за контакт: GSM, e-mail,  пощенски адрес (което предпочиташ или всички) и дали си посочила как желаеш да получиш отговора си: лично, по пощата и т.н. Да не се окаже накрая, че отговорът е готов, но не ти е доставен, защото не си дала валиден адрес и т.н.

Както е казано преди мен, може устно да се информираш за процедурата за жалба. За писмено не знам дали са задължени да ти отговорят  newsm78  За някои банки знам 100 %, че имат специална процедура за жалби, вкл. по интернет имаш право да си подадеш заявлението, и там изрично са посочени срокове за отговор.

П.С. Също така нещо, което може да изгуби доста време, е ако какъвто и да е документ не е насочен правилно. Банките са доста големи институции със сложна структура и от опит знам, че ако даден документ не е насочен правилно (напр. трябва да е До директора на Кредитен център, а ти си написала До директора на клон ХХХ), може бая време да се забави, докато стигне до истинския си получател, а и съм чувала за случаи на изгубени документи по тази причина  #Crazy

# 25
  • вече в прегръдките на любимия, и само там
  • Мнения: 978
Мина 1 месец откакто пуснах тая жалба. Ни вест, ни кост. Не съм ходила да питам нищо. Утре ще ходя да внасям вноската за кредита и ще пусна нова.
 Искам да попитам ЗЕЛЕН0 Ч0ВЕЧЕ или Mimito_bg (дано някой от тях се появи тази вечер или друг, който работи в банка) :
Жалбата е със същия текст, но най-отдолу съм упоменла кога и на кого съм дала предната. Ще нося две копия едното за тях, върху другото ще искам входящ номер и печат и ще остане за мен. Така ли трябва?

даааа
точно така, входящият номер е застраховка,  за да няма, както е писано преди малко, загубени жалби
това са жалби - те задължително подлежат на проверки
напиши и там в началото ЖАЛБА от ..... - въпреки че съм сигурна че си го написала

# 26
  • Мнения: 165
Пак да побутна темата. Тея от ДСК ще ме докарат до нервна криза. Аз им обяснявам в тая жалба, че са ми вдигнали лихвения процент, защото некъдърниците в тоя клон не са ми обяснили за това условие в договора, не са ми дали изобщо копие от договора, че 1 месец не могат да ми обяснят защо е вдигната лихвата, че не знаели кой да питат и аз вися там като сопол всеки ден и те НЕЗНАЕЛИ  ooooh! и най-накрая ми казаха защо и аз пиша жалбата без отговор. Пиша до централното управление и вчера моля ви се получавам отговор, където ми обясняват защо всъщност ми е вдигната лихвата. Нещо което аз вече знам.  Но нищо за това какво ще стане с оня неграмотници и не може ли предвид обстоятелствата да ми се върне старата лихва. Вече незнам аз ли не съм в ред или тея ме взеха за мезе?!

# 27
  • Мнения: 215
Мога да посоча още няколко банки - ПИБ, Прокредит, Райфайзен  bouquet

Към списъка мога да добавя и ОББ и Пощенска банка /въпреки че понякога се касае за единични случаи или за грешки на техни некомпетентни служители, които подкопават авторитета на банката/. Тъй като предния пост ми се изтри, защото спря тока  Mr. Green затова по-накратко сега. В ОББ касиерката ми говореше за обмяна на лева в евро в страните от ЕС забележете по техния курс за деня  Joy, а от Пощенска банка след като ми пратиха ПИН-а на новата карта по пощата и случайно пък плика беше попаднал в кутията на съседите ми изгубиха и картата с куриерската служба, че така след размотаване от 6 мес си подадох молба за преиздване на нова карта. Това го казвам само за успокоение на авторката.

# 28
  Трябва да се внимава с Пиреос банката. Също така абсолютно рисково начинание е да се оборудвате с Транскарт. Редовна практика на различни места е да не пращат в срок извлеченията по кредитни карти. Общо взето трябва да се подхожда с идеята, че се гласят нещо да те поизлъжат. А после битият си е бит...за съжаление.

# 29
  • Мнения: 329
Май не останаха банки, но и аз да се включа с възмущение към: 1. Пощенска банка-след като картата ми остана в един банкмат отидох в първия клон да съобщя.Служителката с явна незаинтересованост ме препрати към централата, но аз я помолих поне за адрес, оказа се, че не го знае #Crazy Каза ми улица ДА ГЕ, а май беше "ЛЕГЕ" #Cussing out, помолих за телефон, но тя и това не знаеше, реших сама да си ги търся.
2. Райфайзен банк-два случая-1. искаме кредит, от тогава много се възмущавам на малоумната им реклама, тъй като според тях не ставаме, най-общо казано, ни отпратиха на бързо по един коридор на втория етаж и ни обясниха наляво, надясно......и така до асансьора, а той ни разтовари направо на тротоара на улицата, като ненужен товар, по унизително нещо не си спомням Embarassed При втория случай, сме вече по- надеждни и от фирмата на съпругът ми ползваме преференции, след като ми мотаха и имахме на думи предварително одобрение за определена сума, ми се обадиха по телефона, че преференциите ни отпадат, без да се обосноват защо, лихвения процент ни го вдигат с 3%, а сумата освен това я намалят, когато си поисках документите, а за ипотечен кредит те не са малко, един от документите извлечение за доходите, ми го върнаха копие и отказаха да върнат оригинала, а вчера с цялата си наглост ми звънят да видят какво става с кредита?! #2gunfire
Стига толкова от мен, сигурно всеки има неприятни преживявания, но не може така да се отнасят.

Общи условия

Активация на акаунт