Компанията е Луфтханза, както казах говорих с бюрото им в София и те казаха, че е достатъчен документ за самоличност. Но по принцип искаха и номер на паспорт при покупката на електронен билет. При закупен електронен билет знам, че не можеш да направиш никакви промени по него. Имам и международен паспорт, но за първи път реших като европейка да пътувам с лична карта  Laughing и то кво стана загубих я.

Утре започва драмата с изваждането на нови документи, ще пиша като видя каква е процедурата.  ooooh!
Не е вярно, че при закупен електронен билет не можеш да направиш промени. Всичко зависи от компанията, с която пътуваш. Луфтханза е достатъчно сериозна компания, за да се опасяваш, че няма да можеш да пътуваш при представяне на друг документ за самоличност, при положение че този, с който си закупила билета, не съществува вече. Просто се обади още веднъж, след като си извадиш новата карта, се обади в компанията и ги помоли да отбележат, че ще пътуваш с друг документ за самоличност. На чек-ин-а също кажи, че си говорила два пъти с представители на компанията. Попитай за името на служителя, с когото разговаряш по телефона и го цитирай на чек-ин-а. Не вярвам да имаш проблеми. В края на краищата, целта на авиокомпанията е да те извози дотам, за където си платила, а не да ти направи проблем.