Клуб на многодетните родители - Пълна къща (9)

  • 14 634
  • 405
  •   1
Отговори
# 345
  • София
  • Мнения: 1 677
Относно идеите за дневния център,които Наслуки е нахвърляла,на мен ми допадат.Но аз за сега ще мога само да помагам в този център.Може би след година-две ще съм малко по-имаща време за работа.
Относно сайта Пепи изяви желание да го направи и поддържа.Вече работи върху няколко такива и мисля,че се справя доста добре  Embarassed Смятам,че вестник е малко амбициозно като идея,но една месечна брошура ще бъде добра за информиране на обществото за работата на клуба ни.Ако ни дадат пари за изработването на брошурата бихме могли да я правим с общи усилия.Ако няма други желаещи,надявам се Пепи да успее да я прави с изпратени от всички ни материали за различни събития през месеца,а за отпечатването ще трябва да помислим.Готовите брошури може да се разпространяват в детски клубове в София и страната  и така да се популяризира клуба. Но нямам представа за какъв тираж може да се мисли.
Кабо Алма, до понеделник ли трябва да се изработят проектите? Май нямаме никакво време  ooooh!

# 346
  • Мнения: 3 479
Кабо Алма, за кога трябва да е са готови проектите?
И вижте, конференцията която предлагаме ще е учредителна и няма нужда делегатите да са избрани по някакъв представителен начин. Това не е партия, а НПО. Ако пък конференция не е точната дума, тогава може да е учредително събрание newsm78 И защо трябва всички поканени да са членове? Нали целта ще бъде да се привличат членове?

# 347
  • Мнения: 3 326
Е, това не го писахте по горе... неприсъствалите няма как да го знаем.
Учредителна за какво? Клуба вече съществува, приет е и вътрешния ред, ръководните органи (ако мога така да се изразя)...

# 348
  • Мнения: 3 740
До понеделник трябва да сме си изчистили идеите, за да започне писането на проекта, а крайният срок за предаването на пълната документация е 25.04. Но не може до последния момент да променяме посоките. Проектът е по Оперативна програма Административен капацитет.

# 349
  • Мнения: 1 744
На мен също ми допада идеята за дневен център. Може да се направи като детски клуб, за да може да се самоиздържа, но помещението трябва да е по-голямо , за да има място и за другите дейности /за различни възрастови групи/ и да може да се събираме на работни срещи. Не знам аз точно с какво мога да съм в помощ, освен да се занимавам със счетоводството.

# 350
  • Мнения: 370
Искам да ви питам, дали искате да се видим в сряда, че аз съм в отпуска. Ако има навити мами, хайде да се видим пак в клубчето до ТедиВас в сряда!

# 351
  • Мнения: 3 326
С удоволствие, обаче заминаваме... Ама мисля, наложителна е среща, щом сроковете са толкова кратки! Пишете моля - не толкова дневния ред , а конкретни задачи и решенията ви - за всички които не присъстват! При невъзможноста на мамите от страната, а и на софийските, да присъстват - редно е да дадете домашно на всички!

# 352
  • Мнения: 2 433
определено ми харесват предложениета  bouquetбраво на колектива.
Дневният център най ми допадна като идея. самоиздръжката е съблазнително решение. Но дали няма да се наложи постоянни работни места в такъв случай? Thinking Иначе парти зала, клубове по интереси, самодейности, караоке не само за децата , а и за родителите. Обаче...за това трябва не просто помещение. Thinkingнали. Трябва ни поне един етаж.
Издаването на вестник... има резон обаче разполагаме ли със средства за това? Thinkingили ще ни отпуснат пари по програма?Брошурите са хубаво нещо - но ще е със сигурност по скъпо удоволствие от вестника. Разпространяването също е въпрос. Със списание Родители едва ли е добра идея, като се има в предвид че не съм го виждала това списание..Във всеки случай, знам че нямам време..обаче ще намеря и ще ги правя ако решите - и вестник съм правила и брошури/ежеседмично/ като предпечат - няма да ме затормози. Но пак казвам според мен са много важни средствата с които разполагаме.
за конференцията - сигурна съм. за подготовката  - също!

Последна редакция: нд, 30 мар 2008, 19:38 от JuliS

# 353
  • Мнения: 3 479
Джули, нали проектът се пише точно, за да се получи финансиране? Въпросът е кое да се напише като проект и какво да съдържа. Обаче както Кабо Алма съобщи целта на финансирането, т.е. за административни дейности, хич не ми се вижда вероятно да бъде одобрен проект за клуб, освен ако не се представи като офис newsm78 пък после да го дооправяме. Затова и най-силно бих подкрепила организационна среща и сайт.

# 354
  • Мнения: 2 433
галче, хич не съм наясно по темата с проектите... Embarassed
обаче за сайта..нали Ради го беше почнала. Хоста и домейна стува 50лв. от нас се искаше да дадем информацията която трябва да съдържа сайта. Иначе си спомням че тя ни предложи да го направи и поддържа..
колкото до това да се предложм като офис...май не е лоша идеята. Все ще са си в помощ малко пари...а после с дружни сили ще го развием "нашият" си проект

# 355
  • Мнения: 3 326
Така също става - офис оборудван да поеме и децата на офисчийките, който в останалото време работи като детски клуб - за да се издържа...щоте те да речем ще отпуснат за една година, ама после? Нали това е стартова помощ, за да продължим...а? Кво ше кажете?

# 356
  • София
  • Мнения: 1 677
Аз за срещичка съм ЗА.Кабо Алма,ако няма да е късно да дадем конкретните си идеи в четвъртък например,можем да ги дообсъдим в сряда?

# 357
  • Мнения: 4 465
Извинявайте, че ви нахлувам в темата, но то е нещо като професионално изкривяване. От вчера ви чета идеите за проекта и снощи намерих и минах на вентилатор Насоките за кандидатстване към грантовата схема и по специално допустимите разходи и допустимите дейности. Нямах време за повече.
Сайта, вестника (или брошурката) и конференцията влизат (със съответните корекции за да "прилягат" на приоритетите на оперативната програма  и грантовата схема).
За дневния център или клуба - ще трябва повече да се помисли. Ще влезе, но не като парти клуб нито като център за взаимопомощ. Акцентът на грантовата схема е повишаване на НПО капацитета за по-ефективна работа с административните структури на държавата или нещо подобно. Допускат се разходи за обучения за soft skills на членовете (има описани примерни такива). Може би трябва да го опишете като някакъв център, който да прави обучения на членовете, да им предоставя услуги, да организира някакви работни семинари с представители на администрацията и покрай допустимите мерки да вземете до 10% от стойността на проекта за ремонт на помещенията и каквото друго се полага. Закупуването на сгради или помещения не е допустим разход така че ще трябва да се наемат. За осигуряване на устойчивост на тази дейност можете вече след изтичане на проекта да предоставяте услуги на свои членове и външни лица срещу заплащане. И това може да се измисли.   
По условията на грантовата схема, печалба генерирана от изпълнението на проекта (работа на кафе-клуб примерно) трябва да се опише и накрая я приспадат от общата сума на гранта. Така че докато тече проекта няма смисъл да се работи за печалба, но ще имате време да си обмислите и организирате плановете за в бъдеще.
Писали сте че имате човек, който да ви консултира и да ви помага. Ако имате нужда и аз бих се включила на доброволни начала.
Поздрави на всички многодетни мами. Чудя ви се как се оправяте и малко ви завиждам. Аз и с две на моменти прегрявам.

# 358
  • София
  • Мнения: 1 677
Хриса,ако успеем да се организираме за среща в сряда,заповядай.Клубчето,за което говорим се намира на ъгъла на ул."Добротич" и бул."Н.Мушанов" в кв."Красна поляна".Можеш да го видиш на картата къде е точно.Една малка дървена сградичка на самия светофар.
Момичета,ще се срещнем ли в сряда?Може пак към 11.00ч,ако ви е удобно.

# 359
  • Мнения: 4 465
Мамчета, много благодаря за поканата, но на обяд прибирам каката от училище, а и малката е плътно залепена за мен. Просто не мога да го измисля как да стане.
Продължавам да мисля и ако успея да измисля нещо ще дойда.

Общи условия

Активация на акаунт