Глобул-лоши фактури!

  • 2 912
  • 34
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 278
Доволна съм от Глобул, но се замислям дали да не си взема карта и на Вивател.
Моя приятелка забравя редовно да си заключи телефона и го пуска в чантата, по този начин изпратила 30 смс-а и ядосана ходи да се разправя. Обадих се на оператор и забраних изпращането на смс-и. После разбрах че тя така прави, доста време ми отне да я науча да си го заключва.
Интересно е защо на някой само им се случва така. Аз звъня в чужбина всеки ден, но до сега по-висока сметка от 35 лв. не съм плащала

# 16
  • Мнения: 28
Със сигурност не съм си оставяла телефона без надзор и не съм го оставяла незаключен.Благодаря на Лени за изчерпателната информация и че защитава мобилните оператори.И,да,ако има възможност бих искала наистина да разбера как е станало всичко това,а и за сметката на свекито.

# 17
  • Мнения: 1 479
До сега са коректни с мен.В фактурите са ми отбелязвали точно разговорите с чужбина.

# 18
  • Мнения: 7 263
Със сигурност не съм си оставяла телефона без надзор и не съм го оставяла незаключен.Благодаря на Лени за изчерпателната информация и че защитава мобилните оператори.И,да,ако има възможност бих искала наистина да разбера как е станало всичко това,а и за сметката на свекито.

meri77 точно преди малко писах на лични същия съвет. Винаги в такива случаи, когато имаш съмнения пусни жалба. Жалбата се разглежда от служители уторизирани във фирмата да дават информация, какво как и защо се е случило. Ако чисто теоретично приемем, чи ема някакъв проблем с оператора и интерпретацията на данните му - то ще ти бъде възстановена сумата, която са ти взели неоснователно. Да не говорим, че така ще помогнеш ако има някой незабелязан проблем той да бъде отстранен.
Искаш си детайлна разпечатка / в случай че не получаваш таква всеки месец и прилагаш копие от нея към жалбата с молба да ти бъде разяснено от къде идват разговорите или смс-ите които считаш че не са твои/.
Много по-добре е да си търсите правата от съответната фирма, отколкото да пишем неща, които на финала рядко излизат такива каквито ги виждат клиентите. Повярвай ми неизправен апарат или разкодиран такъв би могъл да ти причинява много главоболия, а има и ред други причини тъй като не зная нищо за твоя случай бих могла само да гадая, а това не ми е силната страна.  bouquet  bouquet  bouquet
Късмет, пиши ако пуснеш жалба или ако решиш че искаш още нещо да ти дообясня.

# 19
  • Мнения: 1 195
Да ,бяхме с карти на глобул и в началото ни идваха нормални сметки,като постепенно се увеличаваха и оператора ни обясни ,че има пробив в ситемата,но скоро щяло всичко да бъде наред и ще приспаднат от надписаните разговори.Чашата преля когато получихме фактура със сметки 360 лева,като се има предвид,че полагащите ни безплатни разговори бяха зачислени като сума(които изобщо не бяха използвани от нас ,тъй като работим заедно),отделно несъществуващи разговори с чужбина и страната.Последния месец се бяхме ограничили в разговорите и съответно си проверявахме сметката периодично-която нямаше нищо общо с получената в края на месеца фактура-отново ни казаха,че при следващия месец ще приспадат ,но не се вързахме  и приминахме на м-тел.Сметката я платихме -нямаше начин.Може пък сега да са си оправили системата-нямам представа.

Simple Smile Имаше  период в началото на годината в който се таксуваха разговорите в група и наистина сметките бяха колкосанли. Но чак пък пробив във системата не е имало  Joy Предполагам са ти обяснили ако си потърсила повече информация че ще има корекция в сладваща или по-следваща фактура. Служител на Глобул съм и със сигурност твърдя че на всички клиенти които имаха неправомерно тарифирани разговори вече са им върнати тези суми в някоя от по-следващите фактури  като авансово плащане.Относно международните разговори ако телефона не е закупен от БГ и ако няма настройки за интернет достъп в мрежата на Глобул когато се опитвате да ползвате WAP или GPRS  ви се тарифира международен разговор т.к. телефона ползва за това фабричните настрийки на фирмата производител.

Много е сме странни ние хората все си мислим че някои се опитва да ни изпързаля .........но в повечето случаи вината си е наша.
А относно тези 40 лв на свекървата за игри ...........ами най добре е човек като не знае как да борави с телефона си поне да се информира. Много често се случва клиенти да си направят абонамент за някоя платена услуга и после да се чудят от къде им е дошла тази сметка. По добре е с фактурата да отидете в магазин да ви обяснят или се обадете на 123 вместо да отправяте смешни обвинения!

Последна редакция: вт, 04 дек 2007, 16:29 от Mpulle

# 20
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Много интересно как отсяваш,само това ,което ти е в полза да парадираш,че си прекалено на вътре в нещата и да се надсмееш на хората ,които не работят в тази сфера и не са длъжни да използват  професионални термини,камо ли да са наясно защо им се появяват в сметките разговори с чужбина и игри.Вместо да прочетеш по задълбочено постовете ми и да се запознаеш по обстойно и кога се е случило,имало ли е приспадане на сметки в края на меца и т.н.  WinkПолучила съм твърде добра информация за този период на технически неизпровности в системата  и причината за това нейно състояние.Ако всички от твоите колежки се отнасяха  по този начин с клиентите,нищо чудно да има недоволни и загубата е единствено за Глобул и качествените служителите ,но слава богу има хора които си разбират от работата и знаят как да се държат с клиентите .Обясняваш неща ,които вече Lennyh писа подробно в темата ,няма нужда да се повтаряш,но като се има предвид,колко обръщаш внимание какво пише в темата- нормално......Много е важно когато искаш да кажеш на хората нещо (в случая на пишещите в тази тема),как ще го поднесеш -за да излезе като информация,а не като  присмехулен пост. Wink

Последна редакция: вт, 04 дек 2007, 18:31 от k.a.l.i.

# 21
  • Мнения: 17 546
Абонат съм на Глобул от години и не съм имала проблеми! Но Lennyh, говорейки от позицията ти на работещ в системата на мобилните оператори, конкретно за Глобул мога да кажа (и се подписвам с две ръце под думите си!), че 90% от сътрудниците на 123 или тези в представителните магазини на Глобул и Германос са абсолютно неиформирани относно повечето въпроси, възникващи при ползването на услугите им, което е недопустимо! Аз съм жена на 38 години и като потребител на мобилни услуги, без работата ми да има нищо общо с това, съм значително по-наясно, отколкото те би трябвало да са.

Последна редакция: ср, 05 дек 2007, 10:26 от DarkMoon

# 22
Да Sick и сметката на баща ми за изминалия период е доста ...... ooooh!, като се има предвид , че той говори само с хората от групата и досега никога не е надвишавал лимита на безплатните минути. #Crazy Ходихме да питаме в глобул казват,  не няма грешка щом така пише значи са изговорвени трябва да се платят парите #2gunfire #Cussing out

# 23
  • ТАМ КЪДЕТО ИМА ВОДИЧКА
  • Мнения: 82
абонати сме на глобул . през ануари преминахме на нов план - момите от офиса дадоха съвсем различна информация за преминаването към новия план от действителното . Идва първата фактура 100 лв.- заглеждам фактурата  -двата плана така омешани , че лошо да ти стане .Взимам фактурката и в централния офис - казаха да напише жалба подробно описваща кога ,какво и т.н .
След два месеца - писмо с ивинение, че жалбата се разгежда и проучва .
След още един месец -извинение за неудобството  и приспадане на сметката.

Присъда - коректни

# 24
  • ТАМ КЪДЕТО ИМА ВОДИЧКА
  • Мнения: 82
Да Sick и сметката на баща ми за изминалия период е доста ...... ooooh!, като се има предвид , че той говори само с хората от групата и досега никога не е надвишавал лимита на безплатните минути. #Crazy Ходихме да питаме в глобул казват,  не няма грешка щом така пише значи са изговорвени трябва да се платят парите #2gunfire #Cussing out

ходете в централните офиси - и на мен ми се подиграваха в изнесените центрове- сметките ставали с разговор- да ,ама не!

# 25
  • Мнения: 17 546
ходете в централните офиси - и на мен ми се подиграваха в изнесените центрове- сметките ставали с разговор- да ,ама не!
Т.е.? Обясни за невежите, моля!

# 26
  • Мнения: 417
Купих си наскоро телефон със сим карта от Глобул.Картата не я ползвам седи си така и си бях казала,че ще си плащам само таксата от 5 лева на месец.Да ама не,взеха да ми идват едни сметки с по 20-30 лева и сума ти разговори и номера,които аз незнам какви са.След като отидох в централния им офис и от там обясниха,че това било невъзможно,а аз им повторих хиляда пъти,че тази карта не я ползвам и си седи на шкафа в къщи и че дори не  е сложена в телефон.Разправях се пък се видя че с тях на глава няма да се излезе и си излязох.Сега нищо не им плащам и няма да им платя.И минах на друг мобилен оператор разбира се.

# 27
  • Мнения: 1 195
DarkMoon най-добре е да отидеш в магазин на Глобул, а не в представителство като на пример някои щанд в Била или Фантастико, Да-да, Германос и т.н.

# 28
  • Мнения: 794
Lennyh да не сме колежки  Mr. Green

# 29
  • ТАМ КЪДЕТО ИМА ВОДИЧКА
  • Мнения: 82
ходете в централните офиси - и на мен ми се подиграваха в изнесените центрове- сметките ставали с разговор- да ,ама не!
Т.е.? Обясни за невежите, моля!

 точно за представителствата говоря- аз се сблъсках с" глобал нет"
 не е приятно да те убеждават ,че си олигофрен  и не знаеш че като говориш и сметките се увеличават.
 НЕ ИСКАМ ДА ОБИДЯ НИКОЙ ,КОЙТО РАБОТИ В ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО, НО ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ИМА И МНОГО "фира" сред персонала

Общи условия

Активация на акаунт