Capasca

  • 17 044
  • 23
  •   1
Отговори
# 15
МНОГО НЕКАЧЕСТВЕНИ ДРЕХИ,НО ПОНЕ ПЕРСУНАЛА Е НА НИВО,ОТ ВИТОШКА САМ ДОСТА РАЗОЧАРОВАНА ,НО МОМИЧЕТАТА В МОЛА СА МНОГО ЛЮБЕЗНИ И ДОБРИ КОНСУЛТАНТКИ ДАНО ДА ГИ ОЦЕНЯВАТ

Точно в Мall of Sofia ми е писнало да ги слушам как разговарят една с друга, хилят се и на моменти се държат все едно не са на работа. Иначе консултират, като ги питаш.
Корекции на дрехите правят, там точно ни скъсиха едни мъжки дънки, които купихме на намаление.

Между другото, двете сестри управляват бизнеса добре и държат на маркетинга и ПР-а. Съмнявам се да не обърнат внимание на оплакване от клиент. Мисля, че един имейл ще свърши добра работа, както и връщане на стоката в магазина. 

# 16
аз съшто сам много доволна от персонала в мола обслужването ми харесва.не ти досаждат .но в сьштото време усешташ че са около теб.

# 17
  • Мнения: 17 407
КОлко време са престояли дрехите им, пуснати за продажба в аутлета? Миналат седмица гледах палта, целите с "бобчета"- много зле изглеждаше платът. ПерсУнала във варненската Капаска не мога да  коментирам

# 18
и аз сьм редовна клиентка на Капаска имат и сполучливи нешта,а какво си чешете езиците с персонала,я се замислете вие колко сте изпалнителни на вашето работно място и как се даржите с неваспитаните хора около вас и после сьдете другите,пак и кой ви кара да купувате от там,някой на сила ли жи жкаржа в магазините?Помислете и си отговорете сами за себеси . Twisted Evil newsm78

# 19
  • Мнения: 4 916
Предлагам на собствениците на Капаска да проведат курс по ограмотяване на персонала  -  като начало да бъде научен къде на клавиатурата е буквата Щ, тъй като незнанието явно е масово. По-нататък обучителите да се занимаят с дълги и сложни думи като "неваспитаните " и това къде се слагат препинателни знаци и главни букви. Успех на персонала и кураж на преподавателите  Peace

# 20
  • Мнения: 302
и аз сьм редовна клиентка на Капаска имат и сполучливи нешта,а какво си чешете езиците с персонала,я се замислете вие колко сте изпалнителни на вашето работно място и как се даржите с неваспитаните хора около вас и после сьдете другите,пак и кой ви кара да купувате от там,някой на сила ли жи жкаржа в магазините?Помислете и си отговорете сами за себеси . Twisted Evil newsm78

"имат и сполучливи нешта" - хи-хи, това много ме развесели Joy

# 21
  • Мнения: X
и аз сьм редовна клиентка на Капаска имат и сполучливи нешта,а какво си чешете езиците с персонала,я се замислете вие колко сте изпалнителни на вашето работно място и как се даржите с неваспитаните хора около вас и после сьдете другите,пак и кой ви кара да купувате от там,някой на сила ли жи жкаржа в магазините?Помислете и си отговорете сами за себеси . Twisted Evil newsm78

Честно казано, не намирам нищо невъзпитано да влезна в магазин и да разглеждам дрехите. През това време не съм длъжна да слушам глупости и кикотене, все едно се намирам на детска площадка. В магазини, които държат на реномето си, /а Капаска поне бяха такива/ такъв персонал е меко казано за уволнение. Жалко е обаче, че се допускат такива неща, защото магазините тръгнаха добре, моделите са свежи и маркетинговата им политика е много правилна. Или поне всичко това беше в началото. Явно нещата се променят и вървят надолу.

# 22
  • Мнения: 49
Аз също съм клиентка на Capasca досега не съм имала никакви проблеми с дрехите при прането им.

# 23
  • София
  • Мнения: 191
и аз сьм редовна клиентка на Капаска имат и сполучливи нешта,а какво си чешете езиците с персонала,я се замислете вие колко сте изпалнителни на вашето работно място и как се даржите с неваспитаните хора около вас и после сьдете другите,пак и кой ви кара да купувате от там,някой на сила ли жи жкаржа в магазините?Помислете и си отговорете сами за себеси . Twisted Evil newsm78
Eее, що за "даржание"? Какво ни пречи да съдим другите? Ами на някои това ни е работата - да съдим до дупка. И да, добре си я вършим тази работа. Може и до теб да стигнем някога Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт