Има ли Господ и вярвате ли в него? - VI

  • 39 210
  • 1 123
  •   1
Отговори
# 15
  • по пътеката
  • Мнения: 3 149
добре, нека приемем, 4е двамката са девствени при брака, ами ако не си паснат, нещо не им хареса , като нямат гаранция, какво се прави! моми4ета, не знам как е било преди векове, но тука имаме слу4аи да не знаеш как да  реагираш  ooooh! newsm78 #Crazy- от незнание и неопитност, просто има несъответствие с инфото и реалността! а какво общо има девствеността с любовта? ами ако няма доказателство, трябва да си ме върнат като стока ли, има го това анулиране на брака! както поради импотентност да се анулира за неконсумиран брак? как стоят нещата в бг църква?
приемам, 4е любовта е много крехка материя, идва и си отива, такава е реалността? какво правим при един брак, където вси4ко е само на другар4ета? когато единия оби4а, а другия не, просто няма синхрон? нерядко се установява след брака? после?

# 16
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 967
Православната църква налага поста като предварително условие, тъй като там няма практика за често причастяване.

В Българската няма, но и там нещата се променят. В руската ( ходя в руски манастир) можеш да се причестиш по всяко време, когато има Литургия. Държи се да си постил сряда и петък и да се изповядаш.

# 17
Това за неопетнената булка трябва да е някакъв виц, такова чудо няма.Напоследък се извършват църковни бракове с бременни булки, които не са чак толкова невинни.Аз бих съжалила, ако се оженя девствена  Mr. Green, да си само с един мъж, голяма скука.
Ето тука си в грешка- виц е , че ги няма. Опита можеш и с един да го натрупаш, при това е  много по-вълнуващо.Скука няма, поне аз не съм скучала.По-скоро това е наложено: "Да'н би да са прецакам само с един" . А не осъзнават колко много се прецакват с многото.Става едно сравняване, размисли и страсти, търсене...Ми то винаги остава варианта неизпробвания да е по-добър.
  Странно ми е , не го разбирам и то не защото  в един момент съм станала вярваща.Винаги съм мислила така.Съпруга ми също.И ето , че Бог ни събра.Няма случайни неща.

marsy
, кой ще те върне ?Никой няма да те проверява, а и мисля, че става дума за идеалния вариант тука.Не за човек повярвал  доста  късно, след като е имал вече връзки.То е лично решение, става въпрос за вяра.Ако вярваме само в каквото ни е угодно , с какво сме по-различни от неверниците?
  Любовта е крехка и ако не се поддържа  ще умре , така е.Нужно е търпение и отдаденост.Тя не е  само задоволяване на личните ни егоистични цели.Не можем да си стоим и да чакаме да ни облива дъжд от любов.Т я се изгражда , расте и се промена.Може да не е тръпката от самото начало, но  не значи , че я нама.Тя придобива нови аспекти.Проблема на днешното ТАКА РАЗВИТО ОБЩЕСТВО Joy е, че не знае нищо повече  за любовта от това, което му показват в Холивудските продукции. А то НЕ Е ЛЮБОВ!!!

Последна редакция: чт, 10 яну 2008, 21:54 от gerik

# 18
  • Мнения: 1 263
Това за неопетнената булка трябва да е някакъв виц, такова чудо няма.Напоследък се извършват църковни бракове с бременни булки, които не са чак толкова невинни.Аз бих съжалила, ако се оженя девствена  Mr. Green, да си само с един мъж, голяма скука.
Не,не е виц,има такова чудо,но за съжаление е много рядко срещано.
Права си,че в България едва ли не е станало вече традиция хората да се женят,когато момичето забременее.
Да се омъжи девствена е едно от най-красивите неща,които една жена може да подари на себе си и мъжа си.Това,че в реалността,в която живеем се надсмиват на такива хора съвсем не означава,че са прави.
Контактувала ли си с  личности,които са сключили брак по любов и девствени?Ако не,не бързай да ги съдиш и да правиш заключения............................... Heart Eyes.....опитай се да намериш такива и ги разпитай,изследвай живота и отношенията им........сигурна съм,че ще останеш удивена от новата картина на любовта,която ще се открие пред теб.    bouquet
"Според Божията воля половото сношение би трябвало да бъде нещо повече от средство за осигуряване на потомство.То е израз на
 любов,съпричастие и единство.Допринася за физичeското и душевно единение и трябва да доставя радост.Как Бог вижда този последен аспект,ясно личи от
 1Соломоновата песен на песните.
    2Нека ме целуне с целувките на устата си, Защото любовта ти е по-желателна от виното.

    3Твоите масла са благоуханни; Името ти е ароматно като изляно масло; Затова те обичат девиците.

    4Привлечи ме; ние ще тичаме след тебе. Царят ме въвежда във вътрешните си стаи; Ще се радваме и ще веселим за тебе, Ще спомняме твоята любов повече от виното; С право те обичат!

    5Черна съм, но хубава, ерусалимски дъщери, Като кидарските шатри, като Соломоновите завеси.

    6Не ме гледайте, че съм почерняла, Понеже слънцето ме е припърлило. Синовете на майка ми, като се разгневиха на мене, Поставиха ме пазачка на лозята; Но своето лозе но опазих.

    7Кажи ми ти, кого люби душата ми, Где пасеш стадото си, где го успокояваш на пладне; Че защо да съм като една, която се скита Край стадата на твоите другари?

    8Ако ти не знаеш, хубавице между жените, Излез по дирите на стадата И паси яретата си при шатрите на овчарите.

    9Уподобих те, любезна моя, На конете от Фараоновите колесници.

    10Красиви са твоите бузи с плетенки, И шията ти с огърлици.

    11Ще ти направим златни плетеници Със сребърни копчета.

    12Докато царят седи на трапезата си, Нардът ми издава благоуханието си.

    13Възлюбеният ми е за мене като китка от смирна, Която лежи между гърдите ми.

    14Възлюбленият ми е за мене като кипрова китка В лозята на Енгади.

    15Ето, хубава си, любезна моя, ето, хубава си; Очите ти са като на гълъбите.

    16Ето, хубав си, любезни ми, да! Приятен си; И постелката ни е зеленината.

    17Гредите на къщите ни са кедрови, Дъските ни са кипарисови.

   

Песен на песните 2
 1Аз съм роза Саронова И долински крем.
    2Както е кремът между тръните; Така е любезната ми между дъщерите.
  3Както ябълката между дърветата на сада, Така е възлюбеният ми между синовете; Пожелах сянката му и седнах под нея, И плодът му бе сладък в устата ми.

    4Доведе ме в дома на пированието, И знамето му над мене бе любов.

    5Подкрепете ме с млинчета, разхладете ме с ябълки Защото съм ранена от любов.

    6Левицата му е под главата ми, И десницата му ме прегръща.

    7Заклевам ви, ерусалимски дъщери В сърните и в полските елени. Да не възбудите и да не събудите любовта ми преди да пожелае.

    8Гласът на възлюбления! ето, иде той, Скача по горите, играе по хълмовете.

    9Възлюбеният ми прилича на сърна или на млад елен; Ето стои, зад стената ни, Гледа в прозорците, Надзърта през решетките.

    10Проговаря възлюбленият ми и казва ми: Стани, любезна моя, прекрасна моя, и дойди;

    11Защото, ето, зимата измина, И дъждът престана и отиде си;

    12Цветята се явяват по земята, Времето на птичето пеене* пристигна, И гласът на гургулицата се чува в нашата земя;

    13По смоковницата зреят първите й смокини, И лозята цъфтят и издават благоухание. Стани, любезна моя; прекрасна моя, та дойди.

    14О гълъбице моя, в пукнатините на скалата. В скришните места на стръмнините, Нека видя лицето ти, нека чуя гласа ти; Защото гласът ти е сладък, и лицето ти прекрасно.

    15Хванете ни лисиците, Малките лисици, които погубват лозята; Защото лозята ни цъфтят.

    16Възлюбленият ми е мой, и аз негова; Пасе стадото си между кремовете.

    17Догде повее дневния хладен ветрец и побягнат сенките, Върни се, вълюблени ми, и бъди като сърне Или млад елен по назъбените планини.

   

Песен на песните 3
 1През нощта на леглото си потърсих онзи, когото обича душата ми; Потърсих го, но не го намерих.
    2Рекох: Ще стана сега и ще обиколя града. По улиците и по площадите, Ще търся онзи, когото обича душата ми Потърсих го, но не го намерих.

    3Намериха ме стражарите, които обхождат града; Попитах ги: Видяхте ли онзи, когото обича душата ми?

    4А малко като ги отминах Намерих онзи, когото обича душата ми; Хванах го, и не го напуснах Догде го не въведох в къщата на майка си, И във вътрешната стая на оная, която ме е родила.

    5Заклевам ви, ерусалимски дъщери, В сърните и в полските елени, Да не възбудите и да не събудите любовта ми преди да пожелае.

    6Коя е тая която възлиза от пустинята като стълбове дим, Накадена със смирна и ливан, с всичките благоуханни прахове от търговеца?

    7Ето, носилката е на Соломона; Около нея са шестдесет яки мъже от Израилевите силни

    8Те всички държат меч и са обучени на война; Всеки държи меча си на бедрото си поради нощни страхове.

    9Цар Соломон си направи носилка От ливанско дърво:

    10Стълбчетата й направи от сребро, Легалището й от злато, постелката й от морав плат; Средата й бе бродирана чрез любовта на ерусалимските дъщери.

    11Излезте, сионови дъщери, та вижте цар Соломона С венеца, с който го венча майка му в деня на женитбата му, И в деня, когато сърцето му се веселеше.

   

Песен на песните 4
 1Ето хубава си любезна моя; ето хубава си; Очите ти под булото са като гълъбови; Косите ти са като стадо кози Налягали по Галаадската планина;
    2Зъбите ти са като стадо ново-стрижени овци Възлизащи от къпането; Те са всички като близнета*, И не липсва ни един между тях

    3Устните си като червена прежда, И устата ти прекрасни; Челото ти под булото е Като част от нар;

    4Шията ти е като Давидовата кула Съградена за оръжейница, Гдето висят хиляда щитчета.- Всички щитове на силни мъже;

    5Двете ти гърди са като две сърнета близнета, Които пасат между кремовете.

    6Догде повее дневният хладен ветрец и побягнат сенките Аз ще отида в планините на смирната и в хълма на ливана.

    7Ти си все красива, любезна моя; И недостатък няма в тебе.

    8Дойди с мене от Ливан, невясто, С мене от Ливан; Погледни от върха на Амана, От върха на Санир и на Ермон, От леговищата на лъвовете, от планините на рисовете.

    9Пленила си сърцето ми, сестро моя, невясто, Пленила си сърцето ми с един поглед от очите си С една огърлица на шията си.

    10Колко е хубава твоята любов, сестро моя, невясто! Колко по-добра е от виното твоята любов, И благоуханието на твоите масла от всякакъв вид аромати!

    11От устата ти, невясто, капе като мед от пита; Мед и мляко има под езика ти; И благоуханието на дрехите ти е като миризмата на Ливан.

    12Градина затворена е сестра ми, невястата, Извор затворен, източник запечатан.

    13Твоите издънки са рай от нарове С отборни плодове, кипър с нард,

    14Нард и шафран, тръстика и канела, С всичките дървета доставящи благоухания като ливан, Смирна и алой, с всичките най-изрядни аромати.

    15Градински извор си ти, Кладенец с текуща вода, и поточета от Ливан.

    16Събудете се, северни ветрове, и дойди южни, Повей, в градината ми, за да потекат ароматите й. Нека дойде възлюбеният ми в градината си И яде изрядните си плодове.

   

Песен на песните 5
 1Дойдох в градината си, сестро моя, невясто; Обрах смирната си и ароматите си; Ядох медената си пита с меда си; Пих виното си с млякото си. Яжте, приятели; Пийте, да! изобилно пийте, възлюбени.
    2Аз спях, но сърцето ми беше будно; И ето гласът на възлюбения ми; той хлопа и казва: Отвори ми, сестро моя, любезна моя! Гълъбица моя, съвършена моя; Защото главата ми се напълни с роса, Косите ми с нощни капки.

    3Но аз си рекох: Съблякох дрехата си, - как да я облека? Умих нозете си, - как да ги окалям?

    4Възлюбеният ми провря ръката си си през дупката на вратата; И сърцето ми се смути за него.

    5Аз станах да отворя на възлюбения си; И от ръцете ми капеше смирна, И от пръстите ми плавка смирна, Върху дръжките на ключалката.

    6Отворих на възлюбения си; Но възлюбеният ми беше се оттеглил, отишъл бе. Извиках: Душата ми ослабваше когато ми говореше! Потърсих го, но не го намерих; Повиках го, но не ми отговори.

    7Намериха ме стражарите, които обхождат града, Биха ме, раниха ме; Пазачите на стените ми отнеха мантията.

    8Заклевам ви, ерусалимски дъщери, ако намерите възлюбения ми, - то що? Кажете му, че съм ранена от любов.

    9В що различава твоят възлюбен от друг възлюбен, О ти прекрасна между жените? В що различава твоят възлюбен от друг възлюбен, Та ни заклеваш ти така?

    10Възлюбеният ми е бял и румен, Личи и между десет хиляди.

    11Главата му е като най-чисто злато; Косите му са къдрави, черни като гарван;

    12Очите му, умити в мляко, и като прилично вложени скъпоценни камъни, Са подобни на очите на гълъби при водни потоци;

    13Бузите му са като лехи с аромати, Като бряг с благоуханни растения; Устните му са като кремове, от които капе плавка смирна;

    14Ръцете му са като златни цилиндри покрити с хрисолит; Тялото му е като изделие от слонова кост украсено със сапфири;

    15Краката му са като мраморни стълбове Закрепени на подложки от чисто злато; Изгледът му е като Ливан, изящен като кедрове;

    16Устата му са много сладки; и той цял е прелестен. Такъв е възлюбеният ми, и такъв е приятелят ми, О ерусалимски дъщери.

   

Песен на песните 6
 1Где е отишъл твоят възлюбен, О ти прекрасна между жените? Где е свърнал твоят възлюбен, - Та да го търсими ние с тебе?
    2Моят възлюбен слезе в градината си, в лехите с ароматите. За да пасе в градините и да бере крем.

    3Аз съм на възлюбения си, и възлюбеният ми е мой: Той пасе стадото си между кремовете.

    4Хубава си, любезна моя, като Терса, Красива като Ерусалим, Страшна като войска със знамена.

    5Отвърни очите си от мене, Защото те ме обладаха. Косите ти са като стадо кози Налягали по Галаад;

    6Зъбите ти са като стадо овци възлизащи от къпането; Те са всички като близнета*, и не липсва ни един между тях,

    7Челото ти под булото е Като част от нар.

    8Има шестдесет царици, и осемдесет наложници, И безброй девойки;

    9Но една е гълъбицата ми, съвършената ми. Тя е безподобната на майка си, отборната на родителите си; Видяха я дъщерите, и рекоха: Блазе й! Да! цариците и наложниците, и те я похвалиха.

    10Коя е тая, която поглежда като зората, Красива като луната, чиста като слънцето, Страшна като войска със знамена?

    11Слязох в градината на орехите За да видя зелените растения в долината. Да видя дали е напъпило лозето, И дали са цъфнали наровете.

    12Без да усетя, ожиданието ми ме постави Между колесниците на благородните ми люде.

    13Върни се, върни се, о суламко; Върни се, върни се, за да те погледаме! Какво ще видите в суламката? Нещо като борба между две дружини!

   

Песен на песните 7
 1Колко са красиви нозете ти с чехлите, дъщерьо княжеска! Твоите закръглени бедра са подобни на огърлица, Изделие на художнически ръце;
    2Пъпът ти е както обла чаша, от която не липсва подправено вино; Коремът ти е като житен копен ограден с кремове;

    3Двете ти гърди са като две сърнета близнета;

    4Шията ти е като стълб от слонова кост; Очите ти са като водоемите в Есевон към портата Бат-рабим; Носът ти е като ливанската кула, Която гледа към Дамаск;

    5Главата ти върху тебе е като Кармил, И косите на главата ти като мораво; Царят е пленен в къдриците им.

    6Колко си хубава и колко приятна, О възлюбена, в очарованията си!

    7Това твое тяло прилича на палма. И гърдите ти на гроздове.

    8Рекох: Ще се възкача на палмата, ще хвана клончетата й; И, ето, гърдите ти ще бъдат като клончета на лоза, И благовонието на дъха* ти като ябълки,

    9И устата+ ти като най-хубаво вино, - Което се поглъща гладко за възлюбения ми, Като се хлъзга през устните на спящите.

    10Аз съм на възлюбения си; И неговото желание е към мене.

    11Дойди, възлюбени мой, нека излезем на полето, Да пренощуваме по селата,

    12Да осъмнем в лозята, да видим напъпила ли е лозата, Появил ли се е крехкият грозд и цъфнали ли са наровете; Там ще ти дам любовта си.

    13Мандрагоровите ябълки издават благоухание; И върху вратата ни има Всякакви изрядни плодове, нови и стари, Които съм запазила за тебе, възлюбени мой.

   

Песен на песните 8
 1Дано ми беше ти като брат, Който е сукал от гърдите на майка ми! Когато те намерих вън щях да те целуна, Да! и никой не щеше да ме презре.
    2Взел бих те и завела В къщата на майка си, за да ме научиш; Напоила бих те с подправено вино И със сок от наровете си.

    3Левицата му би била под главата ми, И десницата му би ме прегръщала.

    4Заклевам ви, ерусалимски дъщери, Да не възбудите нито да събудите любовта ми, Преди да пожелае.

    5Коя е тая, която идва от пустинята Опираща се на възлюбения си? Аз те събудих под ябълката; Там те роди майка ти, Там те роди родителката ти.

    6Положи ме като печат на сърцето си, Като печат на мишцата си; Защото любовта е силна като смъртта. Ревността е остра като преизподнята, Чието святкане е святкане огнено, пламък най-буен.

    7Много води не могат угаси любовта, Нито реките могат я потопи; Ако би дал някой целия имот на дома си за любовта, Съвсем биха го презрели.

    8Ние имаме малка сестра, и тя няма гърди. Що да направим със сестра си в деня, когато стане дума за нея?

    9Ако бъде стена ще съградим на нея сребърни укрепления; И ако бъде врата, ще я оградим с кедрови дъски.

    10Аз съм стена, и гърдите ми са като стълбовете й; Тогава бях пред очите му като една, която е намерила благоволение*.
11Соломон имаше лоза във Ваалхамон; Даде лозето на наематели; За плода му всеки трябваше да донесе хиляда сребърника.

    12Моето лозе, собствеността ми, е под моята власт+ ; Хилядата нека са на тебе Соломоне, И двете на ония, които пазят плода му.

    13О ти, която седиш в градините, Другарите внимават на гласа ти; Дай ми и аз да го чуя.

    14Бързай, възлюбени мои, И бъди като сърне или еленче Върху планините на ароматите.

А ако това ти изглежда скучна любов е вече друг въпрос.  bouquet
"Сексуалния контакт е една от най-съзидателните опитности,които мъжът и жената могат да имат.Бог не поставя никакво друго ограничение за начина,по който той да се осъществява,освен условието-да бъде винаги взаимен израз на Христоподобна любов,Всичко,което е допустимо между двама съпрузи,е благословено от Него.
Без съмнение Бог е дал на жената сексуална сила над мъжа.Физическата и осанка,женския и чар,способността и да подарява физическа радост по най-различен начин,умението и да създава емоционална защитеност-всички тези качества трябва да бъдат оползотворени и да помогнат на съпруга и да бъде пълноценен човек.
Бог е устроил жената така,че когато изпълнява отредената и роля,самата тя да става пълноценна личност.Разбира се,има и изключения от това правило,но в общи линии то функционира така,както е било замислено от Бога.
От друга страна сексуалната  сила на жената има едно ограничение-тя може да бъде използувана изключително само в отношенията и към своя съпруг.Към всички други мъже тя трябва да буде самообладана и свенлива.В никакъв случай не би трябвало съзнателно или наивно да привлича сексуално вниманието на другите мъже.Това би противоречало на Павловото изискаване за чистота.(Тит 2:3-5)."(Джийн Гейтс,"Жената в светлината на библията")

Последна редакция: пт, 11 яну 2008, 10:31 от mummy

# 19
  • Мнения: 295
Любовта е крехка и ако не се поддържа  ще умре , така е.Нужно е търпение и отдаденост.Тя не е  само задоволяване на личните ни егоистични цели.Не можем да си стоим и да чакаме да ни облива дъжд от любов.Т я се изгражда , расте и се промена.Може да не е тръпката от самото начало, но  не значи , че я нама.Тя придобива нови аспекти.Проблема на днешното ТАКА РАЗВИТО ОБЩЕСТВО  е, че не знае нищо повече  за любовта от това, което му показват в Холивудските продукции. А то НЕ Е ЛЮБОВ!!!
gerik, с две ръце се подписвам под това твое изказване!!!

# 20
  • Мнения: 3 675
Да, познавам една личност, която е сключила брак девствена и то много добре.И същата тази личност живее с мъж, с кого правят секс много поради невъзможност на съпруга.Но се обичат и въпросната личност е приела несъмнено да живее с този мъж до края на живота си.Това е,несъмнено е любов, да се поставиш над физическото и първичното.

# 21
  • Мнения: 3 675
И, наистина какво да се прави, когато брака не се консумира наистина?Развод, що ли?

# 22
  • по пътеката
  • Мнения: 3 149
проблемът е именно, 4е недокосната и непипната булката ,тоест липсата на физ.контакт крие доста разо4арования! тука съм се наслушала на изповеди и впоследствие недоразумения! а неразпознаването на любовта от вси4ки останали сентименти крие доста опасно отрезвяване след брака!та мога  и примери да дам! импотентност, както и девственост тука си се доказват със сертификат!и следва  по избор, най-4есто именно анулиране или един бърз развод, тоест нещата се връщат в изходна позиция!малко в ущърб на младите! има и още един елемент годеж, който може да трае години, дава ли достатъ4но близост м/у младите и дава ли дост. представа за бъдещия им съвместен живот?

# 23
  • Мнения: 3 675
Това за сертификата ме разсмя много, като си спомням една случка.Неговите и моите изследвания ги държим в отделни папки. Веднъж трябвало да дава болничен и объркал папките и те понеже мъжете са си малко прости, взел едно мое изследване гинекологично и добре, че не е го е дал на секретарката и се усетил навреме, секунди преди да й го подаде.Щеше да стане за резил несъмнено.Хубавото е, че не взел онова преди години, дето пише, че съм девствена, щото резила ще се да е още по-голям.

# 24
  • Мнения: 720
Марси здравей мила Hug
само да кажа относно чистотата преди брака Simple Smile...поне в християнските ( от протестантските имам поглед)църкви и общества е общо взето така- двамата млади се харесват,говорят си ,излизат си на кафе, разходки дъра бъра,споделят си ...абе просто са си двойка ,нямат никакви задръжки помежду си освен една Wink...та ако има проблеми от какъвто и да е род ,то те са обсъдени помежду им предварително и решението да са заедно е взето от двамата.

ето за който разбира английски,това е младежка организация-християнска за млади хора решили да се пазят до брака.Сладури Simple Smile
''сребърен пръстен '' се казва. християнските мами тук ще го знаят предполагам.

                                                              http://www.silverringthing.com/

Последна редакция: пт, 11 яну 2008, 12:25 от harriet TJB

# 25
  • по пътеката
  • Мнения: 3 149
хари Hug, това е май 4есто срещаната практика и тука, за да няма капо! или се пробват нетрадиционните методи,като остава дефлорацията за бра4ната нощ, но това при по-либералните! при строго религиозните бракове си е оле-мале, там виждането е само  пред свидетел, някоя  стара баба(ако е глуха и сляпа най-добре,ама не е)!просто много се пази булката, а младоженеца не знам как се проверява,4е е девствен? newsm78
оба4е прогресът и влиянието на цивиизацията и освободените нрави, не знам кое прави -добро или лошо с оглед на религията?! спомага да няма нещастни бракове , поне по-малко  или дава приоритет на пробите и грешките на всяко ниво, 4увства, секс, перверзии и тн?

# 26
  • Мнения: 720
 Joy Марси разсмя ме с бабата....ох ма то сигурно не им е смешно на някой.  Ами как така ...тези нето са се харесали,как ще се опознаят като той не може да я види ,ако тя е забулена newsm78...и изобщо що за контакт ще е то все пред някой старейшина до тях Confused  голямо пазене ей  Winkмай на късмет е работата в такива случаи.

# 27
  • по пътеката
  • Мнения: 3 149
мога да разказвам легенди ,ама реални и които виждам всеки ден! той и тя, едно недоразумение с оглед външност и принос във връзката, ама така е било едно време, 4е и досега на места,да си имаме изненада за бра4ната нощ! но младите бойкотират практиката ве4е и си избират партньори, но пак може да им изско4и изненада, семейсвото да каже не!доколко е свободен изборът на партньор при християните и не се влияе от финансова, материална, социална подплътеност, от думата на семейството?

# 28
  • Мнения: 822
Цитат
оба4е прогресът и влиянието на цивиизацията и освободените нрави, не знам кое прави -добро или лошо с оглед на религията?! спомага да няма нещастни бракове , поне по-малко  или дава приоритет на пробите и грешките на всяко ниво, 4увства, секс, перверзии и тн?

Eто тук не мога да се съглася с теб!
Преди време гледахме един филм с Робин Уилямс - не мога да се сетя как се казваше . Той беше католически свещенник, и провеждаше предбрачни курсове - много полезни и подробни - цял месец. Една от двойките - главните герои- много се обичаха - уж. Момичето беше католичка, израстнала в тази църква и настояваше да ги венчае именно този свещенник. И така започнаха курса. Едно от условията беше да не спат заедно - тя бяха го правили вече, но сега трябваше да се въздържат до брака. Дадоха им едни механични кукли - бебета, които бяха като истински - трябваше да се грижат за тях. И така, към края на курса вече......... се бяха скарали. Дори се разделиха. Но в крайна сметка осъзнаха, че не могат един без друг - въпреки различията по между си и отново се събраха.

Това е просто филм, но е интересен. Мисля, че на някой църкви им липсва точно това - брачното съветване и като цяло връзката с хората от църквата. "Миряните" ходят на църква само на празници или да се причестяват. Не са виждали Библия! Идват - вече бременни - плащат и сключват "очарователен" църковен брак, но........това не е християнство.
В християнството втората най-важна заповед е да възлюбиш ближния, както себе си.
Когато прочетох поста на Гитадам за това, че да бъдеш с един мъж е скука се замислих.    Ами цял живот, например, си имаме един баща - каква скука. Една майка- скука  ooooh! . Още повече, че човек не си избира родителите и не винаги нещата са идеални. Това означава ли, че трябва да ги сменим с по-добри, по-интелигентни?!
А  и сега, за разлика от преди, никой не се омъжва насила - можем сами да избираме човекът, с който ще прекараме остатъка от живота си.
 А децата? Не са ли важни и те? Защо след като след проба-грешка избираме уж най-добрият, разводите имат такъв голям процент? Кое му е хубавото на една разбита връзка, на един разбит брак?

gerik  Hug , и аз се подписвам с две ръце под твоите думи!

# 29
  • Мнения: 822
мога да разказвам легенди ,ама реални и които виждам всеки ден! той и тя, едно недоразумение с оглед външност и принос във връзката, ама така е било едно време, 4е и досега на места,да си имаме изненада за бра4ната нощ! но младите бойкотират практиката ве4е и си избират партньори, но пак може да им изско4и изненада, семейсвото да каже не!доколко е свободен изборът на партньор при християните и не се влияе от финансова, материална, социална подплътеност, от думата на семейството?

Прочетох този пост, след като вече бях публикувала своя. Сега разбирам, че говориш за друга страна - за тези народности имаш  право.
 Аз говорих за християнския свят  Peace !

Общи условия

Активация на акаунт