Има ли някоя дама, работеща в банка /по-специално FIB/?

  • 9 072
  • 78
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 212
Да питам тук хората които разбират на тема ПИБ.
Значи уж всички карти на банката минали на обслужване от собствен (на ПИБ) картов център и няма ли нищо общо вече с БОРИКА, а какво се получава на практика. Когато съм пазарувал с картата си от ПИБ в извлечението по сметката има графа "Суми блокирани за БОРИКА" И там в тази графа сумата която съм похарчил в някой магазин стои с дни и не се осчетоводява. И това ми обръква всички сметки. Хем парите ми ги дава че ги имам на разположение в картата, хем обаче ги нямам защото били блокирани за БОРИКА от предишни пазарувания и все още не са отчетени като разход по картата. И най-гадното е че този разход се отчита след 2, 3 че и повече дни.
Това защо е така. Нали уж вече нямало БОРИКА за картите на ПИБ. Баси и объркването става с тия БОРИКИ и собствени картови центрове.

# 31
  • Мнения: 136
Абе..., ПИБ само офисите са им много лъскави, другото..................нямам думи.

# 32
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Разбира се, че може на и-мейл. Има банки, които предлагат онлайн банкиране /преполагам повечето вече/. Само по себе си следенето на движенията/транзакциите по сметката е своеобразно извлечение и щом можеш да го виждаш онлайн - воала, имаш извлечение.

В ПИБ няма извлечения онлайн... Няма извлечения по e-mail... Само на хартия... Все още официални документи по мейл могат да се пращат само с електронен подпис... Mr. Green


Може и по e-mail, но най- добре смени банката. Има много по добри банки, с по- удължено работно време и по- бързи и компетентни служители. Препоръчвам Прокредит банк

Абстрахираме се от ВСЯКАКВА реклама... Покажи ми банка с по-дълго работно време... Конкретно... С часове и дни от седмицата... Wink


Борисе, в извлеченията по сметката ти, графата "Сума блокирана за БОРИКА" е създадена заедно със създаването на БОРИКА, преди десетина години... След преминаването към собствения картов център и миграцията на картите към чип-технология, тази графа се използваше по съвместителство... Това означава, че не е променяно името й умишлено, тъй като банката от 7 май (тоест другиден) ще е с качествено нов софтуер и графата вече няма да я има... Информацията в нея е почти същата като "сума блокираната за БОРИКА", а съвсем точно казано, сумата посочена в нея са извършените и неосчетоводени транзакции с картата на банкомати или ПОС-терминали... Картовият център на ПИБ НЕ ЗНАЕ чрез чий точно друг картов център са минали транзакциите, по-важно е да знае, че са извършени... Реално тази сума вече НЕ Е разполагаема... Толкова ли е трудно от общата налична сума да се извади блокираната и да се получи реалната наличност... Още повече, тази графа я има единствено в разпечатка от всичките сметки на клиент, получена на гише в банката... Много повече клиенти проверяват наличността си по картовите сметки през банкомат, а там блокирани суми за картови оператори няма, на извлечението от банкомата е изписано и може да се види директно разполагаемата сума... Що се отнася до осчетоводяването, то не може да се извършва веднага, тъй като е съвсем необосновано да се разходва огромен ресурс за осчетоводяване на транзакции в реално време...

# 33
  • Мнения: 136
Може да се поспори, но нямам намерение да споря. Въпросната банка (поне според сайта и извършва осчетоводяване на следващия ден. Ценрталата и работи до 16.00h....и т.н.), а това дали е така всеки сам предценява

# 34
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Въобще не говоря за спорене...
Питам за факти... Работно време на банкови офиси... Wink

Има ... банки, с по- удължено работно време...

Ако не подкрепиш горното си твърдение с факти, ще излезе, че просто си излъгала... Wink

Последна редакция: нд, 04 май 2008, 11:58 от Розов Пухчо

# 35
Разбира се, че може на и-мейл. Има банки, които предлагат онлайн банкиране /преполагам повечето вече/. Само по себе си следенето на движенията/транзакциите по сметката е своеобразно извлечение и щом можеш да го виждаш онлайн - воала, имаш извлечение.

В ПИБ няма извлечения онлайн... Няма извлечения по e-mail... Само на хартия... Все още официални документи по мейл могат да се пращат само с електронен подпис... Mr. Green


[

Има, има /извлечения подчертавам/ - в Ing Bank Sofia Branch  Mr. Green

Извлечението взето от банката на практика обаче също не е съвсем официален докупент, ако не е подпечатано и подписано. Общо взето така наречените банкови референции са официален документ, който може да послужи при определени обстоятелства пред съответните институции.
Но в случая става дума /аз поне така разбирам/ за извлечение, което да показва транзакциите  Confused

Поздрави Wink

# 36
  • Варна
  • Мнения: 440
Въобще не говоря за спорене...
Питам за факти... Работно време на банкови офиси... Wink

Има ... банки, с по- удължено работно време...

Ако не подкрепиш горното си твърдение с факти, ще излезе, че просто си излъгала... Wink

Не мога да разбера какво не му харесвате на работното време на ПИБ. В големите градове като на пример Варна има офиси, които работят от понеделник до събота вечер и в неделя до 16. Какаво повече?! Да почнат и нощни смени ли ?

# 37
  • Мнения: 136
Няма да споря за глупости . В ПИБ  не всички офиси (за София става въпрос)  работят в събота, а някои в делнични дни работят до 16.00 ч. с клиенти, доката в другата банка за която споменах всички клонове работят делнични дни от 8.30 до 19.30 и всички работят в събота (мисля, че до 16.00) . Темата за мен е приключена. Който не вярва да разгледа сайтовете им. Няман желание да правя реклама на който и да било. Банката не е моя за да се тълкува така.

# 38
  • София
  • Мнения: 377
Няма да споря за глупости . В ПИБ  не всички офиси (за София става въпрос)  работят в събота, а някои в делнични дни работят до 16.00 ч. с клиенти, доката в другата банка за която споменах всички клонове работят делнични дни от 8.30 до 19.30 и всички работят в събота (мисля, че до 16.00) . Темата за мен е приключена. Който не вярва да разгледа сайтовете им. Няман желание да правя реклама на който и да било. Банката не е моя за да се тълкува така.

ПИБ има офиси, които работят до 22:00ч., което си е доста удобно. Кажи все пак за кои офиси, работещи до 16ч. става въпрос, защото официалното работно време на всички офиси на ПИБ в делнични дни е до 19ч. и не мисля, че е възможно някои да си правят изключения своеволно...

# 39
  • Мнения: 136




     
 
 
Клонове
 
 
 

  Области София и София-град
 



Централа
 
   
Работно време с клиенти
понеделник - петък:
от 9:00 до 16:00 ч.
 София 1797, бул. "Драган Цанков" 37
(адрес на регистрация)
тел.: 02 / 817 1100, 02 / 817 1101

София 1000, ул. "Стефан Караджа" 10
тел.: 02 / 91 001, 02 / 91 001 00
  Това е от техния сайт http://www.fibank.bg/inside.php?language=1&parent=88&CityRegion=София
Аз живея на 3мин. пеша от там . Не ми се спори.....Няма да отговарям повече. Нищо против  банката, просто има и по- добро! Нямам желание да обиждам накой, който може би работи там. Успех на всички.
 

# 40
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Не "може би", аз работя в ПИБ... И не се обиждам, защото банката също не е моя... Обаче се дразня, когато някой чул-недочул или прочел-недочел, си прави гаргара с изопачени факти... Ето ти пълен списък на всички клонове на банката, можеш да сричаш по работното им време...
Обслужването на клиенти в Централата на банката наистина е до 16:00 часа... Което е съвсем нормално, това е Централа, главен клон... Място, където се случват малко по-глобални неща и няма нужда точно обслужването на клиенти да е до късно... И това е единственото място в страната от има-няма 190 клона, което е до толкова рано... Болшинството клонове работят до 19:00 часа от понеделник до събота, а в неделя до 16:00...  Както са ти цитирали по-горе, има няколко офиса, които работят до 22:00 часа, а по зимните и летните курорти в активен сезон - до 24:00 часа... По-удължено работно време няма...!

Oranda, не си разбрала за какво точно говоря... Обяснението е в писаното по-горе... Wink

# 41
  • Мнения: 136
Не "може би", аз работя в ПИБ... И не се обиждам, защото банката също не е моя... Обаче се дразня, когато някой чул-недочул или прочел-недочел, си прави гаргара с изопачени факти... Ето ти пълен списък на всички клонове на банката, можеш да сричаш по работното им време...
Обслужването на клиенти в Централата на банката наистина е до 16:00 часа... Което е съвсем нормално, това е Централа, главен клон... Място, където се случват малко по-глобални неща и няма нужда точно обслужването на клиенти да е до късно... И това е единственото място в страната от има-няма 190 клона, което е до толкова рано... Болшинството клонове работят до 19:00 часа от понеделник до събота, а в неделя до 16:00...  Както са ти цитирали по-горе, има няколко офиса, които работят до 22:00 часа, а по зимните и летните курорти в активен сезон - до 24:00 часа... По-удължено работно време няма...!

Oranda, не си разбрала за какво точно говоря... Обяснението е в писаното по-горе... Wink

Мисля, че Вашата роля в този форум е да бъдете безпристрастен. С оглед на ранът  Ви ( във форума) също не бива да се "дразните", нито да ми давате категоризации като: "чел-недочел" или "чул- недочул". А още по-малко да правите реклама на страничен работодател, който Ви плаща заплата.
Добре че ме осветлихте по въпроса за това какво представлява Централата на една банка, без Вашето просвещение, това би останало загадка за мен. Интересното в случея е как други банки успяват да се справят с "малко по-глобални неща" в централите си и едноверменно с това  обсужването на клиенти да е до по- късно.
Мисля също, че не би било лошо да се свържа с г-н. Васил Христов или г-н. Иван Петров  ( сестра ми се познава с единия от въпросните господа) и да им обясня какъв ревностен защитник-служител имат в подопечния си клон в Стара Загора.
Моля,  също така да не занимаваме останалите потребители с такива спорове, и ако не може да се въздържите от коментари след  моя цитат, пишете на лични. Иначе наистина нямам нищо против Вас или някой друг, нито от форума, нито от ПИБ. Изказах мнение, че има по- експедитивни банки, за което мисля имам право. Мнението ми е лично и с него не  задължавам никой.
Поздрави и весели празници!

# 42
  • Мнения: 4 202



София 1000, ул. "Стефан Караджа" 10


За "Драган Цанков" не знам, но офисът на "Стефан Караджа" работи с фирми до 16:00 (или 16:30 беше не съм сигурна), но обслужват физически лица до 19:00.

# 43
  • Мнения: 2 759
                        Аз не се занимавам особено много с банкови истории, обаче съм доволна от ПИБ. Само дето не разбирам защо винаги има някакви дъъъълги редици с хора, които чакат прави (!) пред гишетата ли каквото е там. Защо в централен клон има само две мацки, които обслужват, при условие, че се занимават по 40-45 минути с клиент? Чух, че едно момче е чакало 5(пет!) часа, и си е тръгнало без да си свърши работата... Куца им организацията.

# 44
  • Мнения: 4 202
                        Аз не се занимавам особено много с банкови истории, обаче съм доволна от ПИБ. Само дето не разбирам защо винаги има някакви дъъъълги редици с хора, които чакат прави (!) пред гишетата ли каквото е там. Защо в централен клон има само две мацки, които обслужват, при условие, че се занимават по 40-45 минути с клиент? Чух, че едно момче е чакало 5(пет!) часа, и си е тръгнало без да си свърши работата... Куца им организацията.

За клона на ул. "Стефан Караджа" ли говориш?
Не са 2 момичета, гаранция. Имат и 2ри етаж, който ако не ходиш често там може и да не забележиш. Та на втория има поне 7-8 девойки, а на 1вия етаж са 4, може да си случила обедна почивка и за това да са били 2 - редуват се.
От години ходя в този клон поне 3 пъти седмично и наистина има случаи, в които мноооого се чака, но принципно съм доволна от обслужването.

Общи условия

Активация на акаунт