БТК-помогнете!!!

  • 2 356
  • 50
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 721
Колко ми е познат този номер... и некомпетентните и дръпнати телефонисти от хелп деска на БТК!
За щастие от 3 месеца не съм вече на БТК - нито телефония, нито интернет. Никакъв проблем с доставчиците за сега. Да не говорим, че плащам 2 пъти по-малко за 4 пъти по-голяма скорост. А в телефонията имам безплатни минути и НЯМАМ абонаментни такси.

Радвам се, че монополът им падна и много се кефя на рекламата на Мтел с молбичката, да прокопаем каналчето и т.н.

# 16
  • Мнения: X
Току-що разбрах, че са се свързали с теб и всичко е наред в момента. Надявам се да бъде така и занапред !!!  bouquet  Ако пак се появи проблем с нета- само 0700 17 111 може да ти помогне и евентуална жалба в БТК център,ако е за телефона, а не жалване във форуми !!! Peace

# 17
  • Мнения: X
Нормално е, когато се работи с техника да се появи проблем! Ние също имахме в началото. И не само с нета, а и с прахосмукачката и с миксера и с други уреди. За това е 0700 17 111 !!! Колкото до рекламодателите- DaniMax - не това е мястото за реклама. Laughing

# 18
  • Мнения: 44
Току-що разбрах, че са се свързали с теб и всичко е наред в момента. Надявам се да бъде така и занапред !!!  bouquet  Ако пак се появи проблем с нета- само 0700 17 111 може да ти помогне и евентуална жалба в БТК център,ако е за телефона, а не жалване във форуми !!! Peace
БлАГОДАрЯ ТИ мНОГО.Проблема не е вече в НЕТА,а в сметката за телефона.Звъненето на този  номер ми излезе много скъпо .Например-34.50мин. чакане без отговор отсреща 6.27лв.;31.52мин.-4.85лв. и т.н..да не продължавам.Вижда се че съм била достатъчно търпелива за сметка на моя джоб.Жалвам се тук защото не знам какви са процедурите и към кого да се обърна.Защо този номер не е безплатен?Аз когото имам вече проблем с НЕТА как да звънна на 070017111 като знам колко нерви,време и пари ще ми излезе?Не съм човек който гледа на живота с черни очи,но ми писна да ни смятат за глупави.Сигурно има и други като мен -УЖИлЕНИ.

# 19
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Имам подобни преживявания и оттам тотално негативно мнение за БТК. Чакам да мине още една година и да изтече срока на договора, който имаме с тях и - никога повече! В Бургас бяхме на Трипъл Плей на Кейбълтел, просто не може да се сравнява - плащахме 35 лв. за телефония (10 лв. включени), неограничен интернет и кабелна телевизия. В момента равносметката ми е 28 лв. за интернет 7 лв. такса за телефон, който ползвам единствено, за да се свързам с тях самите - проблеми с интернета, и сметка за същия телефон поне 7-8 лв. + 16 лв. за сателитна телевизия. Освен, че ми излиза по-скъпо, интернет връзката ми е толкова непостоянна на моменти, че се чудя за какво плащам. #Cussing out Много ме е яд. #2gunfire

# 20
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 340
БТК е компанията с възможно най- некомпетентните служители. След Глобул, може би.
Никога няма никаква връзка между операторите на горещата линия, тези в центровете за работа с клиенти, касите за плащане и самите клиенти. От 100 места ми казват 100 различни неща...
Юли ми изтича договорът и се надявам Мтел да са дошли до Шумен с тяхната оферта. БТК аут!

# 21
  • Мнения: 1 632
БТК-мъъъъкаааа!Който си търси проблеми да става абонат!Аз обаче се изхабих с тях,и се надявам да се откажа скоро от услугите им.Нямах навика да пазя бележки от сметки,и ми се наложи да платя 1-а сметка няколко пъти.Сега пък  имаме голяма сметка за телефон при положение,че нямаме изходящи-спряни са умишлено,за да не ни надписват.Явно който ни е изчислил сметката не е знаел,че сме на такса 7 лв,и нямаме изходящи.

# 22
  • Мнения: 1 679
не си само ти  Tired

# 23
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Точно днес си получих сметката. Реално 43 лв. за миналия месец - пак повтарям, телефонът не го ползвам за нищо друго, освен за връзка с тях. Имам включени 30 безпатни минути, само за градски разговори, ама не ги ползвам - с кого да говоря по домашен телефон. Така интернета ми излиза 43 лв.  #Cussing out

# 24
  • Мнения: 1 632
Преди до като имахме изходящи,и на нас ни идваха такива сметки.Един ден се ядосах и прегледах няколко детайлизирани сметки назад,и се оказа,че такива 30мин не съм изразходвала #2gunfire ами направо заплатени разговори,а в началната страница на сметката пишеше,че съм ползвала.Сега пак ще ходя да се разправям,за сметка която не може да съм навъртяла,без да имам телефон.Вече много съм им вдигнала мерника и този път смятам да им разкатая фамилията.Може да е в БГ,но и тук си има начини.Ще използвам всичко възможно!

# 25
  • Мнения: 44
Здравейте.Днес ходих до БТК да подам жалба.Като разбраха,че съм за жалба ме пооставиха порядъчно да поизчакам.След това ме обслужиха много вежливо,но нервите ми бяха опънати докрай.Трябваше кратко и ясно в писмен вид да опиша от какво се оплаквам-а това е почти невъзможно-заведоха ми жалбата и сега трябва да чакам отговор.Ако не си платя телефона щели да ми спрат НЕТА.Е ПИТАм АЗ ЗА КАКВО ТОГАВА ПОДАВАм ТАЗИ ЖАлбА?Исках също НЕТА и телефона да са на отделни фактури -сега не можело ,защото такава била промоцията ,а и имало ли значение?Така,че сега започва чакането на отговора от жалбата.Нещата няма да ги оставя така.Писах и до Комисията на потребителя newsm61

# 26
  • Мнения: 1 632
От комисията ще ти кажат,че когато получиш отговор на жалбата,тогава да се обърнеш към тях.Такава е процедурата.Ако прегледаш няколко форума ще видиш,че масово хората си скубят косите от тях.Масово хората започнаха да се отказват от услугите им.Аз лично не познавам 1 човек който да е доволен от тях,и въпреки това все още имат достатъчно абонати.

# 27
  • Мнения: 44
ДО КОГА лИ?

# 28
  • Мнения: 1 632
И на мен ми се иска изведнъж всички да се откажат,и БТК да клекнат,ама няма как да стане.

# 29
  • Мнения: 1 485
Проблемите продължават с това БТК,и недоволните се увеличават.
Някой знае ли как може да се прекрати договора с тази фирма-монополист?
Освен,че искат неустойка от оставащото време от договора да им се плати.

Общи условия

Активация на акаунт