Има ли нещо в рекламите по TV че всички дечковци ги гледат

  • 5 929
  • 89
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 62 595
Зная колко позната и непозната е тази област. Във всеки случай плацебо ефектът е познат. Както и всяването на психоза или несигурност у хората.

# 16
  • Мнения: 93
Моята племенница е на две годинки и половина и се заглежда в телевизора единствено по време на рекламите.И гледа едно втренчено и съсредоточено.Мислих си,че просто на нея и е интересно.Не се бях замисляла,че и при дригите деца на нейната възраст се наблюдава същия интерес.

# 17
  • Мнения: 111
Както и всяването на психоза или несигурност у хората.
Силно се надявам да нямаш пред вид мен, казвайки това.
Да, 25-ти кадър съществува,като приом в телевизията и радиото,да, в рекламата е бил забранен поради различни причини(ще оставя на специалистите ,разбора им), в момента не зная дали е или не е.Някой да каза някъде ,под някаква форма че е опасно, страшно, вредно,ужасно и т.н.
Да, и моите деца се втренчват в рекламите и ги гледат в захлас - е и какво?И дори да го правят заради този похват - кой каза и къде се каза, че това ще навреди на развитието им?И кое всява психоза?

# 18
  • Пловдив
  • Мнения: 614
Да, 25-ти кадър съществува,като приом в телевизията и радиото,да, в рекламата е бил забранен поради различни причини(ще оставя на специалистите ,разбора им), в момента не зная дали е или не е.
---------------------------------------------------------------------------------------

Напълно те подкрепям.Със сигурност знам че съществува 25-ти кадър или както още се нарича -невидимият кадър-той е направен за част от секундата да привлече вниманието на зрителя.

# 19
  • Мнения: 838
Синът ми беше така като бебе, вече не обръща внимание на рекламите.
Аз не вярвам в разните конспирации и според мен ги гледат защотот са шарени, с много движение и музика.
Абсолютно-  bouquet

# 20
  • Мнения: 4 916
Забелязала съм, че децата предпочитат рекламите и... телевизия "Планета". Предполагам, че по гореописаните причини - шарени са, има музика, едни какички се усмихват и т.н.

# 21
  • Ботевград
  • Мнения: 2 289
Дъщеря ми само така я лъжа да яде Mr. Green
Като започнат рекламите и тя се загледа, аз я храня, наистина много зяпа Rolling Eyes

# 22
  • Мнения: 135
Моята племенница е на две годинки и половина и се заглежда в телевизора единствено по време на рекламите.И гледа едно втренчено и съсредоточено.Мислих си,че просто на нея и е интересно.Не се бях замисляла,че и при дригите деца на нейната възраст се наблюдава същия интерес.

хора вие май ме накарахте да се замисля и ситуацията май не е на добре. Има много по-хитри методи за въздействие от 25 кадър, допускам че в последно време може да не се използва, щото примерно ако се запише видеото на файл и се разглежда кадър по кадър с програма може да се регистрира, но освен това има и други начини, и явно действат и на малки деца, те всъщност могат да са потенциалните бъдещи купувачи!   newsm78
май е добре децата да не се хранят на пуснат телевизор, щото по време на хранене някои неща действат по-силно на подсъзнанието.

# 23
  • Мнения: 3 634
Само внимавайте с бебчовците, че всякакви реклами и тв-предавания, в които има бърза смяна на кадъра или ефект на светкавица на фотоапарат плашат по-малките. Мите писва веднага.  ooooh!

# 24
  • Мнения: 53
Ох, значи не били само мойте деца  Laughing.
Почнат ли реклами - вторачват се като зомбирани и нищо и никой не може да им привлече вниманието, докато не свършат. Обаче не мисля че е нещо притеснително - просто динамиката, цветовете, звукът са по-различни и това ги привлича децата. А и синовете ми реагират по подобен начин и на сериала "ТЯ и ТОЙ" по foxlife. Явно за тях колкото по-бързо се сменят кадрите - толкова по-добре. Забелязала съм, че харесват и някои предавания по baby tv, слушат с голям интерес и музика по city tv. Така че, не само рекламите грабват вниманието на децата, те имат и други предпочитания.
Но също съм на мнение, че прекомерното гледане на телевизия от малки деца не е полезно. Ала в това динамично време, понякога несъзнателно именно телевизията играе ролята на "детегледачка", докато ние отхвърлим набързо някое друго задължение.

# 25
  • Мнения: 1 243
Това за 25-ят кадър е абсолютно вярно!В първата страничка на темичкита ,някой беше дал линк-и там се съдържа малка част информация,но все пак е достатъчна за да си обясним "Защо ,аджеба,децата ни глядат рекламите с такъв интерес".И никой не е казал и доказал ,че този 25 кадър е вреден или застрашава живота PraynigПази Боже!Но съществува и е основен похват в изграждането на Тv рекламата! RadostinaHZ ,tой деиства на подсъзнателно ниво ,като привлича допълнително вниманието(освен визуалната и вербалната част от клипа).И това го доказват самите деца,които не могат да говорят все още ,разбират много малко думички,но се втренчват в рекламата!В един рекламен телевизионен клип освен ,музика и картинки ,има и текст ,но и наслагване на  кадри!В нета има достатъчно информация и всеки може сам да се убеди в това!
Аз до колкото занам 25-ят кадър не е забранен .А този експеримент ,за който се говори в статията сме го обсъждали на лекции и е доказано научно,че повтерението на марката Кока кола води до масово купуване след края на филма!

# 26
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 239


Само едно нещо ще кажа за тези информации и степента им на вярност. Ако имаше такова подсъзнателно влияние, нямаше изобщо никой да си прави труда да убеждава с думи или по някакъв друг начин хората в едно или друго нещо. Просто щеше да им пуска скрити кадри и да си гледа кефа, защото останалите подсъзнателно щяха да приемат всичко, което им се представи по този начин. Това важи за всичко. Не можеш да накараш някого да направи нещо, ако той не е склонен да го направи.
Щеше, ама няма как, просто защото е леко забранено.
То ако можеше всичко - и дрогата щеше да е 5 лева килото, ама е забранена, та не може да влезе в широка употреба (слава Богу де).
Не вярвам да не си чувала, че Кока Кола са били съдени точно заради този вид реклама.

# 27
  • София
  • Мнения: 62 595
Това за 25-ят кадър е абсолютно вярно!В първата страничка на темичкита ,някой беше дал линк-и там се съдържа малка част информация,но все пак е достатъчна за да си обясним "Защо ,аджеба,децата ни глядат рекламите с такъв интерес".И никой не е казал и доказал ,че този 25 кадър е вреден или застрашава живота PraynigПази Боже!Но съществува и е основен похват в изграждането на Тv рекламата! RadostinaHZ ,tой деиства на подсъзнателно ниво ,като привлича допълнително вниманието(освен визуалната и вербалната част от клипа).И това го доказват самите деца,които не могат да говорят все още ,разбират много малко думички,но се втренчват в рекламата!В един рекламен телевизионен клип освен ,музика и картинки ,има и текст ,но и наслагване на  кадри!В нета има достатъчно информация и всеки може сам да се убеди в това!
Аз до колкото занам 25-ят кадър не е забранен .А този експеримент ,за който се говори в статията сме го обсъждали на лекции и е доказано научно,че повтерението на марката Кока кола води до масово купуване след края на филма!

Дай го това научно доказателство. Може да съм го пропуснала в навалицата. До момента не съм срещала информация за научно доказателство за този прословут кадър и неговото въздействие.

# 28
# 29
  • София
  • Мнения: 62 595

Показаната от теб кратка бележка няма научна стойност, защото не съдържа никакво описание и доказателства на експериментите и обосновка за резултатите..

Общи условия

Активация на акаунт