За скъпата и евтината козметика

  • 260 451
  • 1 767
  •   1
Отговори
# 1 560
  • Торонто
  • Мнения: 842
Може ли специалистите да дадат мнение за следния лосион за тяло:

Excipial U Hydrolotion
Aqua, PEG-6 Stearate, Paraffinum Liquidum,  Urea, Dimeticone, PEG-40 Stearate, Sodium Citrate, Polyaminopropyl Biguanide, Citric Acid, Disodium EDTA, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Eugenol, Limonene, Linalool, Alpha-Izomethyl lonone, Parfum

Дали може да се използва освен за тяло, и за хидратиране кожата на лицето?
Благодаря предварително за отделеното време.


Доста е постен, ако не е скъп като за тяло става. За лице - едва ли ще останеш доволна от усещането.

# 1 561
  • Торонто
  • Мнения: 842
   150 лв. е цената
   Не знам,обаче,как да действам,за да си намеря по-хубав от този крем за същите пари?
   Консултантките по магазините не винаги са обективни,а още по-често не са и достатъчно компетентни...
 

Нали вече действаш Simple Smile). Виж каква постоянна учстничка си в темата.
Пробвах го снощи - страшен е, знаят си работата хората, откъм усещане е подплатен отвсякъде с подходящи съставки.
Разбирам вече много добре някои изказвания в началото на темата, че който е ползвал дизайнерски марки никога повече няма да се върне на другите.
Недостатъкът тук е, че тези приятни съставки работят главно за да ти направят кефа, а не толкова да решат проблемите на кожата в дълбочина. Вярно, че имаше 3-4 активни. но пък 150 лв. ...
По-назад не бяхме ли намерили хубави на по-нормални цени -  някакъв на Nuxe, на Бастет Деклеора, пак тя беше дала много отдавна един сайт (не помня името, ако тя може да се сети, не бяха никак зле кремовете там).

# 1 562
  • Торонто
  • Мнения: 842
Много полезна тема - благодаря за което.
Сега, като че ли, обръщам повече внимание на съставките. Тези дни трябва да си купувам крем (този който ползвам в момента е на свършване) и ме интересува мнението ви за:

.organic juices of vitis vinifera (white grape) juice, daucus carota sativa (carrot) juice & aloe barbadensis leaf juice, organic botanical extracts of calendula officinalis flower, matricaria chamomilla flower, tilia europea (linden) leaf & rose canina (rosehip) fruit, glycerin, organic plant oils of butyrospermum parkii (shea butter) & simmondsia chinensis (jojoba) seed, organic essential fatty acids of oenothera biennis (evening primrose), linum usitatissimum (linseed) seed & borago officinali (borage) seed, organic honey, vitis vinifera (grape) seed oil, organic algae extract, squalane, limnanthes alba (meadowfoam) seed oil, tocopheryl acetate (vitamin E), retinyl palmitate (vitamin A), magnesium ascorbyl phosphate (vitamin C), panthenol (vitamin B5), hyaluronic acid, hydroxypropyl starch phosphate, glyceryl stearate, potassium sorbate, phospholipids, beta carotene, palmitic acid, stearic acid, cetearyl glucoside, xanthan gum, disodium EDTA, sodium hydroxide, benzyl alcohol, phenoxyethanol, linalool, geraniol, genzyl benzoate, benzyl salicylate, litsea cubeba (may chang), cananga odorata (ylang ylang), boswellia carterii (frankincense) & commiphora myrrha pure essential oils.

Благодаря ви предварително


И за неспециалист е видно - много активни съставки една от друга по-добри, даже и вода няма. Много рядко изпълнение е това.
Голяма част от тях органични при това.

Притеснително е усещането върху кожата, което ще даде в смисъл, че може да мазнee.
Дано е балансиран добре в това отношение, защото ако и на апликация е добър, аз нямам никакви забележки.

Сега си ти да кажеш името и цената.

# 1 563
  • София
  • Мнения: 134
Sofi, мерси за отговора.     bouquet

# 1 564
  • Мнения: 223
 Praynig  Praynig  Praynig моля за вашето мнение

Здравейте , CI, SOfi, интересувам се от  мнениетo во за този крем :
Lierac Mutivitamine Aqua- D+


за съжаление на опаковката ми е залепен етикета на български то4но на състава и не мога да препиша всичко  Tired
но това което виждам е
GLYCERIN, UREA, HYDROLIZED SWEET.... , HYALURONATE, SODIUM LACTATE, CYCLOMETHICONE, BIOSACHARIDE GUM -1, DYMETHIL ISOSORBIDE, TOCOPHEROL, PEG-8 CAPRYLIC/ CAPRIC GLICERIDES, .... CASTOR OIL, STEARETH-21,  CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) JUICE, TRIGLYCERIDE, PROLYLHISTAMINE,HCI. BUTYLENE, ENTHOXYPROPANEDIOL

НА БГ ЕТИКАЕТА СЕ ГОВОРИ ЗА СЪСТАВКА PRO-D ACTIF  -впячатления?? мнения???
Цена- 50-55 лв


също искам да попитам какво мислите за шампоаните и балсами 2 в 1 ? Тези които твърдят 4е са добри колкото 2 продукта и съчетават в себе си хем измиващите качества на шампоана хем "подхранването" на балсама? Маркетингов трик ли е или ?


А също и за това крем4е да попитам- фирмата е bath & body works, купуван е от щатите, тука не ги намирам в бг,но имам много техни кремове и се клепам здраво, затова много бих искала да споделите впечатление за състава им  Praynig  Praynig
боди лосион :
Water, Glycerin, Petrolatum Cetyl Alcohol, Parfum, Dimethicone, Ceteareth-20, Aloe Barbadensis leaf juice, Avena Sativa (Oat) Meal extract, Vitis Vinifera (grape), Seed extract, Tocopheryl Acetate, Pyrus Malus (apple), Fruit extract, Tetrasodium EDTA, Macadamia Ternifolia seed oil, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Propylene glycol, Ascorbic Acid, Diazolidinyl urea, Methylparaben, Benzyl Alcohol, Buthylphenyl Mathylpropional, Citral, Citronellol, Limonane, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal Hydroxysohexyl 3- Cyclohexane Carboxaldehyde, Lanolool

цената е около 3.50$ за 59 мл

# 1 565
  • Мнения: 7 433

Недостатъкът тук е, че тези приятни съставки работят главно за да ти направят кефа, а не толкова да решат проблемите на кожата в дълбочина. Вярно, че имаше 3-4 активни. но пък 150 лв. ...

   Точно!Точно това е най-притеснителното! Rolling Eyes
   Благодаря ти,че спомена за  някакъв друг продукт(който не ми беше известен досега).Непременно ще си потърся техни тестери,да видя как са!
   Софиbouquet  bouquet  bouquet

# 1 566
  • Мнения: 231
   150 лв. е цената
   Не знам,обаче,как да действам,за да си намеря по-хубав от този крем за същите пари?
   Консултантките по магазините не винаги са обективни,а още по-често не са и достатъчно компетентни...
 

Нали вече действаш Simple Smile). Виж каква постоянна учстничка си в темата.
Пробвах го снощи - страшен е, знаят си работата хората, откъм усещане е подплатен отвсякъде с подходящи съставки.
Разбирам вече много добре някои изказвания в началото на темата, че който е ползвал дизайнерски марки никога повече няма да се върне на другите.
Недостатъкът тук е, че тези приятни съставки работят главно за да ти направят кефа, а не толкова да решат проблемите на кожата в дълбочина. Вярно, че имаше 3-4 активни. но пък 150 лв. ...
По-назад не бяхме ли намерили хубави на по-нормални цени -  някакъв на Nuxe, на Бастет Деклеора, пак тя беше дала много отдавна един сайт (не помня името, ако тя може да се сети, не бяха никак зле кремовете там).

Sofi  по повод кремовете на NUXE искам да попитам на какво се дължи така наречения " кир ефект" или по точно при нанасяне крема попива добре, но после започва да се рони ? 
Взех си два различни крема от техните но и при двата се получава този ефект ?

# 1 567
  • Paris
  • Мнения: 1 734
Мацки, хайде да спрем малко с въпросите, че до утре не могат да ни насмогнат. Peace

# 1 568
  • Мнения: 1 335
Какво има в белите кремчета против изгаряне и доколко ни предпазват от силното слънце?
Piz Buin е името едновременно на алпийски трихилядник и на марка кремове против изгаряне. Прототипът на съвременните кремове тръгва от Швейцария, от лабораторията на химика Франц Гретър, който през 1938 г. забърква мехлем срещу безмилостното слънце след жестоко изгаряне по време на изкачване на Piz Buin. Съвременни изследвания измерват защитния фактор на мазилото на Гретер - SPF 2.

Днешните кремове против изгаряне имат много по-висок защитен фактор и с SPF 30 - 45 не осигуряват нищо повече от средно силна защита. Днешните кремове предпазват и от целия спектър ултравиолетови лъчи - от причиняващите изгаряне UVB лъчи (ултравиолетова радиация със спектър 320-400 нанометра) до състаряващите кожата UVА лъчи (спектър 290-320 нанометра). От най-опасните UVC лъчи пък ни предпазва озоновият слой.

Повечето лосиони са на един от два принципа. Една част съдържат химикали на въглеродна основа, които абсорбират ултравиолетовите лъчи. Такива химикали са оксибензонът и бензофенонът. Оксибензонът образува безцветни кристали, които кожата поема без проблем. Лошата новина е, че покрай поемането на слънчевите лъчи той активира и свободните радикали в кожата. Бензофенонът пък е познат алерген, който прониква в кръвоносните съдове и следи от него често могат да се открият в урината например.

Втората група кремове - на принципа на отразяването на ултравиолетовите лъчи, разчита на точно толкова химия. Активните съставки там са титанов двуокис и цинков окис. Докато цинковият окис се смята за безвреден, срещу титановия двуокис има натрупано солидно досие. Изследвания показват, че той отразява едва 30% от слънчевите лъчи и че отгоре на всичко уврежда ДНК на клетките. В Съединените щати той минава за потенциален канцероген. Друга честа употреба на титановия двуокис е като бял пигмент в производството на бои, пластмаса и хартия.

Много преди Франц Гретър да изгори някъде под Piz Buin, за да се предпазват от слънцето, древните гърци се мажели със зехтин, а аборигените с масло от ему. Сусамовото масло също се използвало повсеместно. Съвременни изследвания показват, че то спира 30% от ултравиолетовите лъчи. Кокосовото и фъстъченото масло, както и зехтинът го следват с 20%. За маслото от ему, което в Австралия използват и до днес (и не само като средство против изгаряне), се твърди, че отразява 100% от слънчевите лъчи.

Естествената реакция на кожата, когато е изложена на повечко слънце, е производството на по-големи количества клетки с тъмен пигмент - меланин. Този процес на производство отнема няколко часа. Когато изгаряме, кожата работи извънредно, за да ни предпази. Постепенното изработване на тен е добра естествена слънцезащита. Няколко дена по 15 минути до час според типа кожа са достатъчни да си изработим симпатичен и полезен тен. Тези 15 минути без някой фактор, лепнат върху нас, са важни и за да може кожата да усвои витамин D, който си набавяме предимно от слънцето.

Фактори, по-високи от 8, правят поемането на витамин D почти невъзможно. А без него няма усвояване на калций, здрави кости, здрави клетки, здраво сърце. Смята се, че ако 90% от рака на кожата се причинява от слънцето, големите количества витамин D предпазват от други ракови заболявания. Въпрос на баланс - на разумно излагане и избягване на слънцето в пиковите часове, на подходящо облекло и на по-внимателно използване на бялата химия от кремовете против изгаряне

http://gorichka.bg/index.php?p=47&l=1&id=308


Интересно ми е какво мислите по въпроса  newsm78
Преди време се обсъждаха видовете филтри.
И аз не съм фен на високите фактори- за мен 8-макс 15 е ОК, и то само за първите 2-3 дни.
Няма как да не са ултра-мазни, трябва да имат поне 12-15 % филтри! И понеже съм по-запознат знам, че има конфликт между SPF и реалното състояние на нещата - като се каже защитен фактор 4 това по принцип означава, че човек може да се излага на слънце 4 пъти повече от обикновено. А това не е вярно - повечето УВ-филтри имат сравнително кратък "живот" - при поглъщане на УВ лъчи следва топлинно излъчване, а това си има граници и след това се скапва веществото. Някъде четох за % абсорбиране на УВ -лъчите (например фактор 30 абсорбирал 98 %), което е коректно, но иска мазане всеки 30 мин!
Незнам доколко микронизирания титанов диоксид е опасен, но именно той е ефективен.
Това за поглъщането на УВ -лъчи от масла не го вярвам, просто не е сериозно. На думите "една жена каза" не обръщам внимание. Има статия в днешния Капитал, в която популярно е обяснено къде и на какво може да се вярва, но се иска и специфично образование.
Но има нещо друго, за което се спомена, но не се доизказа. Има растителни екстракти, които не са УВ филтри, но защитават клетките от вредните продукти от УВ-радиацията - окислителните видове - радикали, супероксидни анион-радикали и т.н.
Такъв екстракт е ползван в един споменат български продукт - дневен крем, който за да остане натурален няма УВ-фултър. И това не е уникалност, напротив - доста са.

# 1 569
  • Мнения: 1 335
Здравейте.Темата е интресна, мненията ви още повече.Надявам се да четете руски за да си направите извод за козметиката и в бъдеще да оценявате по достойнство козметиката без парабени и без консерванти
Опубликованы таблицы частоты использования консервантов в косметике, составленные по данным, которые косметические компании предоставляют FDA (Американскому управлению по пищевым продуктам и лекарствам) в рамках программы добровольной регистрации косметики.

В этом году косметические компании США могли посылать информацию о составах своих продуктах через интернет, что существенно упростило процесс и привело к 25% повышению количества участников программы. Если в 2005 году FDA получило данные о 22 тысячах 228 рецептурах, то в 2007 году их было уже 27 тысяч 771.

Как в 2005, так и в 2007 году в первую десятку вошли: метилпарабен, пропилпарабен, феноксиэтанол, бутилпарабен, этилпарабен, имидазолидинид мочевины, изобутилпарабен, ДМДМ гидантоин, метилизотиазолинон и метилхлороизотиазолинон.

Два первые места в таблице занимают метил и пропил парабены. Причем за два года их стали использовать больше, невзирая на серию публикаций в популярной прессе о возможном вреде парабенов. Метилпарабен входил в состав более чем 11 тысяч рецептур в 2007 году, в то время как в 2005 году таких рецептур было менее 8 тысяч. Пропилпарабен входил в состав 9 с лишним тысяч рецептур в 20007 году и 6 с небольшим в 2005 году.

Третью позицию занимает феноксиэтанол. Его использование возросло почти в два раза – 5132 в 2007 и 2227 в 2005. Также возросло использование бутилпарабена (с 2784 до 4447) и этилпарабена (с 2310 до 3789).

Заметен рост использования натуральных консервантов, таких как бензойная кислота (582 в 2005 и 1153 В 2007), лактопероксидаза (0 в 2005 и 19 в 2007), тимол (4 в 2005 и 19 в 2007), экстракт семян грейпфрута (23 в 2005 и 37 в 2007). Однако общее количество рецептур с натуральными консервантами остается очень скромным.

Использование некоторых консервантов, напротив, сократилось. Например, если в 2005 году 113 рецептур содержали формальдегид, то в 2007 таких рецептур было уже 28. Последние места в списке 2007 года занимают параформалин, фенилацетат ртути, о-фенилфенол, хлоргексидина ацетат – эти консерванты не вошли ни в одну рецептуру 2007 года, хотя в 2005 году их еще кое-где использовали.
Ами да. Болшинството все още ползват евтините консерванти. Ето защо наистина трябва да се оцени по достойнство когато някой се е осмелил да си оскъпи продукта, но да вкара нещо наистина ново и безопасно.

# 1 570
  • Мнения: 1 335
Здравейте , CI, SOfi, интересувам се от  мнениетo во за този крем :
Lierac Mutivitamine Aqua- D+

Лиерак са страхотна фирма, с чудесни продукти. Също и Ести Лаудер, но една идея по-надолу.
Не бих се наел да коментирам неща, които са над моята квалификация!  Аз от техните състави само мога да се уча! За цената им...пак няма какво да коментирам - всеки си преценява - и на мен ми се кара Мерцедес...но това незначи, че не си харесвам Фау-Ве-то.
Вторият продукт е обикновен, но и цената му също. Ако ти харесва не виждам какво има за питане.
Цитат
също искам да попитам какво мислите за шампоаните и балсами 2 в 1 ? Тези които твърдят 4е са добри колкото 2 продукта и съчетават в себе си хем измиващите качества на шампоана хем "подхранването" на балсама? Маркетингов трик ли е или ?
Това го бях пропуснал. Да, има ренесанс на тези продукти, които за разлика от преди сега са доста по-добри. И точно това целят - грижа както за мъртвите клетки - косъма, но и за живите - на кожата на скалпа!
Но може и да е маркетингов трик, ако не са изпълнени както трябва.
Някъде бях писал - трябва да са емулсия!!! Пример - шампоан против пърхот - пърхота е себорея. Но дали само ако се избият бактериите, които я причиняват, ще се излекува? Не.

Последна редакция: сб, 15 ное 2008, 20:41 от CI

# 1 571
  • Мнения: 1 335
   150 лв. е цената
   Не знам,обаче,как да действам,за да си намеря по-хубав от този крем за същите пари?
   Консултантките по магазините не винаги са обективни,а още по-често не са и достатъчно компетентни...
 

Нали вече действаш Simple Smile). Виж каква постоянна учстничка си в темата.
Пробвах го снощи - страшен е, знаят си работата хората, откъм усещане е подплатен отвсякъде с подходящи съставки.
Разбирам вече много добре някои изказвания в началото на темата, че който е ползвал дизайнерски марки никога повече няма да се върне на другите.
Недостатъкът тук е, че тези приятни съставки работят главно за да ти направят кефа, а не толкова да решат проблемите на кожата в дълбочина. Вярно, че имаше 3-4 активни. но пък 150 лв. ...
По-назад не бяхме ли намерили хубави на по-нормални цени -  някакъв на Nuxe, на Бастет Деклеора, пак тя беше дала много отдавна един сайт (не помня името, ако тя може да се сети, не бяха никак зле кремовете там).

Sofi  по повод кремовете на NUXE искам да попитам на какво се дължи така наречения " кир ефект" или по точно при нанасяне крема попива добре, но после започва да се рони ? 
Взех си два различни крема от техните но и при двата се получава този ефект ?

Аз ще ти кажа, тя Софи се чуди какво не им харесвам на карбомерите -точно този "кир ефект". Гадна работа!
Може да се получи и при гадна формулация с много твърди мазнини - стеарин, цетилов алкохол, глицерин моностеарат.
Вкарваш ксантанова гума и го няма това, силиконов еластомер - заспива кадифен, мек филм, уникален на допир!

# 1 572
  • Мнения: 49
Благодаря за отговора
Става въпрос за Juice Beauty и по точно за този крем:
http://www.juicebeauty.com/za/JB?PAGE=PRODUCT&CAT=MAIN.MOIST … amp;PRODUCT.ID=39
Пробвах тестер на крема - първите ми впечатления са добри.
Надявам се да останат такива и след по-продължително ползване.

Последна редакция: нд, 16 ное 2008, 00:44 от msl

# 1 573
  • Мнения: 1 095
Ами да. Болшинството все още ползват евтините консерванти. Ето защо наистина трябва да се оцени по достойнство когато някой се е осмелил да си оскъпи продукта, но да вкара нещо наистина ново и безопасно.

Да, оценяваме.  Hug
Но защо смелостта при направата му не кореспондира със смелостта при продажбата му.  newsm78

CI, познати ли са ти тези продукти?
http://www.bulgarianroseotto.com/rosefacenightdaycream.html

# 1 574
  • Мнения: 115
Здравейте, побутвам си въпроса от преди няколко страници за околоочния ми крем. Доколкото разбирам, е доста натурален, стои естествено, но когато си мия лицето чувствам, че сякаш ми се свлича от кожата. Това означава ли че кожата не го абсорбира?

Ingredients: Purified Water, Glycerin, Witch Hazel Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Green Tea Extract, Aloe Vera Gel, Stearic Acid, Glyceryl Stearate SE, Cetyl Alcohol, Jojoba Oil, Xanthan Gum, Allantoin, Panthenol, Ascorbyl Palmitate (Vit. C), Pycnogenol®, Hyaluronic Acid (Actimoist® Bio-2), Tocopheryl Acetate (Vit. E), Retinyl Palmitate (Vit. A), Citricidal®, Phenoxyethanol.

Изобщо, кремове, които се "държат" така, долнокачествени ли са?

Благодаря!

Общи условия

Активация на акаунт