Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Каква е новата тема във форума?
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
Какви са препоръките за работа с деца с хиперактивност и дефицит на вниманието, както и за обучение на родители?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Каква е новата тема във форума?
-
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
-
Какви са препоръките за работа с деца с хиперактивност и дефицит на вниманието, както и за обучение на родители?
Формулярът предлага различни препоръки, като използване на интерактивни истории, алтернативни методи като масажи, идеи за интеграция в обществото и училищната среда, както и споделяне на опит при диагностициране и лечение, включително изследвания като ЕЕГ. Обучението на родителите за деца с хиперактивност и дефицит на вниманието може да бъде от голяма полза. Важно е да се консултират със специалисти, които могат да предоставят информация за подходящи техники и стратегии за работа с децата у дома. Също така е важно родителите да обменят опит помежду си и да търсят съвети за подходящи методи на обучение и подкрепа на децата. Препоръчителните подходи включват работа с терапевт, логопедична терапия, игри, пъзели, ролеви игри и различни видове образователни игри като Мемори, Доминьо, Магнетинно и други за подобряване на вниманието и концентрацията.
-
Какви са предизвикателствата, пред които са изправени родителите на деца с хиперактивност и дефицит на вниманието, и какви са техните успехи?
-
Как да се справя с отказа на детето ми да учи и чете?
Преди психолога си направи списък със всички случки,реакции на детето и начина по който си се справила със ситуацията .Ние сме с теб и ти желаем успех-хиперактивните деца са като в"Междузведни войни"-трябва с помощтта на доктор-родител-учител да насочиш "СИЛАТА" от лошо към добро:)
Определено ние сме тези, които можем най-много да и помогнем.
, а в първи клас в характеристриката ми накрая на годината пишеше колко съм добра по всички предмети, само едно голямо "НО" на края - "Обича да говори в час и пречи на останалите деца"