Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Каква е новата тема във форума?
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
Какви са препоръките за работа с деца с хиперактивност и дефицит на вниманието, както и за обучение на родители?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Каква е новата тема във форума?
-
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
-
Какви са препоръките за работа с деца с хиперактивност и дефицит на вниманието, както и за обучение на родители?
Формулярът предлага различни препоръки, като използване на интерактивни истории, алтернативни методи като масажи, идеи за интеграция в обществото и училищната среда, както и споделяне на опит при диагностициране и лечение, включително изследвания като ЕЕГ. Обучението на родителите за деца с хиперактивност и дефицит на вниманието може да бъде от голяма полза. Важно е да се консултират със специалисти, които могат да предоставят информация за подходящи техники и стратегии за работа с децата у дома. Също така е важно родителите да обменят опит помежду си и да търсят съвети за подходящи методи на обучение и подкрепа на децата. Препоръчителните подходи включват работа с терапевт, логопедична терапия, игри, пъзели, ролеви игри и различни видове образователни игри като Мемори, Доминьо, Магнетинно и други за подобряване на вниманието и концентрацията.
-
Какви са предизвикателствата, пред които са изправени родителите на деца с хиперактивност и дефицит на вниманието, и какви са техните успехи?
-
Как да се справя с отказа на детето ми да учи и чете?

)
. Има си и някои аутистични прояви, но те се забелязват от хора, които са по близо до него. Дъжи се така пред хора, като, че ли почти няма проблем
. Само, дето говори не както трябва и трудно застава на едно място.
Например моята Мария взима хавлията за ръце, която стои закачена в кухнята и казва "Аз имам престилка, готвач съм" и си я слага на кръста, кара ни да и я вържем. Докато за детето аутист това си е хавлия и точка!
После като разбрах за какво иде реч, започнах да и казвам, да наистина това е ...., но прилича на шапка или е като шапка. И сега вече и тя ползва словосъчетанието "прилича на..."

Сега се опитвам да обясня, че едното е 'живо", "истинско", а другото е "рисунка или снимка на ....". Много ми помагат филмчетата на Бейби Айнщайн. Там нещата се появяват така - в естествена среда, после рисунка , после играчка... И аз се опитвам да обясня. Има надежда май