Ягодка и Саса-поръчка,доставка и обсъждане на проблемите.

  • 31 966
  • 684
  •   1
Отговори
# 450
  • София
  • Мнения: 1 825
РЕ, нямам поглед върху цялата история, но провери ли статуса на поръчката? Вероятно някой от продуктите липсва. В този случай Саса така реагират, чакат да се появи и изобщо не отговарят на запитванията.

# 451
  • Мнения: X
И моята поръчка от 25-ти още не е обработена, подозирам че е заради едни мостри, които свършиха почти мигновенно. Запасите ми от кремове обаче са на изчерпване, чудя се дали да не поръчвам от Ягодата?

# 452
  • София
  • Мнения: 1 825
Ей това им е най-големият недостатък. И си мълчат, не отговарят ...

# 453
  • Мнения: 288
на мен ми отговориха.Но им писах 6-7 меила,като последния с по-рязък тон.Дори ми пратиха промоционален код ,като компенсация.Пожелавам на всички безпроблемно получаване на поръчките.                                                                                                                                                          Лека нощ.  sleepuu

# 454
  • Мнения: 1 655
Направих поръчка на крем в Ягодка и днес получих известие, че е пристигнал. Само остава в понеделник да го взема, днес не успях.

# 455
  • Мнения: X
Има ли някой, който е успял да анулира поръчка от Саса и как стана номера?

# 456
  • София
  • Мнения: 1 825
Има ли някой, който е успял да анулира поръчка от Саса и как стана номера?

Аз им написах писмо, но не си спомням на кой адрес съм го пратила. Следвах инструкциите за анулиране, доколкото си спомням. Ако не си се справила пиши, за да ги прочета отново.

Последна редакция: нд, 30 мар 2008, 12:07 от Емел

# 457
  • Мнения: X
Мерси, Емел, ще се оправя. Пратиха ли ти потвърждение за анулирането?

# 458
  • София
  • Мнения: 1 825
След като не ми отговаряха седмици наред, броени часове след молбата за анулиране получих потвърждение.

# 459
  • Мнения: 8 809
Моята поръчка от Ягодката я пуснах на 14 март, от 20-и март си стои в Руските пощи и не е тръгнала насам. - голяма обработка , голямо нещо. С поръчката от Саса историята е подобна.

# 460
  • Мнения: 423
Ако мога да те успокоя, Rosita и аз имам същия проблем с поръчките от Саса и Ягодка. Дано скоро да дойдат  Praynig. От Саса даже стане почти 1 месец от както съм я поръчала.

# 461
  • Мнения: 423
Искам да попитам сестра ми си направи регистрация преди 1 седмица. Веднага след това направи първа поръчка и те и изпратиха потвърждение за поръчките. От тогава 1 седмица нищо Sad. Тя се опита да влезе с регистрирания емайл адрес, но и изписва, че е невалиден Thinking. Много странно като и изписва, че е направила поръчка и даже са изброени продуктите. Писа им, но не отговарят. Според вас какво да направи? Дали да им пише, че иска анулирани на поръчката или ако някой има друга идея да сподели?

# 462
  • Мнения: 8 809
Ако мога да те успокоя, Rosita и аз имам същия проблем с поръчките от Саса и Ягодка. Дано скоро да дойдат  Praynig. От Саса даже стане почти 1 месец от както съм я поръчала.

Не съм притеснена, просто се изнервих Mr. Green
mimozaw , благодаря!

# 463
  • София
  • Мнения: 8 816
Момичета, на билинг адреса ли изпращат пратката или на адреса на който е регистрацията в Ягодка ?

# 464
  • София
  • Мнения: 1 825
Искам да попитам сестра ми си направи регистрация преди 1 седмица. Веднага след това направи първа поръчка и те и изпратиха потвърждение за поръчките. От тогава 1 седмица нищо Sad. Тя се опита да влезе с регистрирания емайл адрес, но и изписва, че е невалиден Thinking. Много странно като и изписва, че е направила поръчка и даже са изброени продуктите. Писа им, но не отговарят. Според вас какво да направи? Дали да им пише, че иска анулирани на поръчката или ако някой има друга идея да сподели?

Както писах и по-горе, някой от поръчаните продукти е изчерпан и се чака ново зареждане /не се и съмнявам, почти нищо интересно не е останало/. Жалко, че не може да да влезе, за да погледне статуса на поръчката. Според мен е по-добре да иска анулиране.

Общи условия

Активация на акаунт