Ягодка и Саса-поръчка,доставка и обсъждане на проблемите.

  • 31 942
  • 684
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 2 206
точно ти пуснах лична бележчица,да се кефиш smile3508 newsm51

# 571
  • София
  • Мнения: 8 816

Момичетааааа,честито на всички от моята прословута поръчка без втори ( шипинг)  мейл - ДОЙДЕ   newsm44 smile3514

Суперррр !  newsm44

# 572
  • Мнения: X
Момичетааааа,честито на всички от моята прословута поръчка без втори ( шипинг)  мейл - ДОЙДЕ   newsm44 smile3514


Честито! А какъв ти беше статуса на поръчката в сайта през това време? А сега?

# 573
  • Мнения: 2 206
Беше- Dispatched и все още си е същия:)


ПП.Колко много мацки зарадвах тази сутрин  newsm62

# 574
  • Мнения: 423
Беше- Dispatched и все още си е същия:)


ПП.Колко много мацки зарадвах тази сутрин  newsm62

Dispatched означа, че е изпратен към адреса Peace.

# 575
  • Мнения: X
Мда, проблемът при мен е, че статуса на поръчката ми е awaiting stock Sick

# 576
  • Мнения: 434
И аз искам да се похваля,че днес най-после си взех колетчето!!! newsm44

Сега обаче си чакам парфюма,който все още не се показва в швейцарските пощи. Thinking

# 577
  • Мнения: 731
калисто ,отговориха ли ти от Саса на писмото за разлятия лосион?

# 578
  • Мнения: X
Да ви кажа за писмата до Саса - досега съм им писала поне 5 имейла, на който не ми отговориха. Днес им писах за анулиране на поръчката пак, но чрез формата на сайта и имам потвърждение на имейла, че са го получили и да очаквам отговор в най-кратко време. Така че пращайте всичко до тях чрез сайта!

# 579
  • София
  • Мнения: 10 858
Да ви кажа за писмата до Саса - досега съм им писала поне 5 имейла, на който не ми отговориха. Днес им писах за анулиране на поръчката пак, но чрез формата на сайта и имам потвърждение на имейла, че са го получили и да очаквам отговор в най-кратко време. Така че пращайте всичко до тях чрез сайта!

Ааааа, може би това е начина!
Мина   bouquet  bouquet  bouquet

# 580
  • Мнения: 2 206
Да ви кажа за писмата до Саса - досега съм им писала поне 5 имейла, на който не ми отговориха. Днес им писах за анулиране на поръчката пак, но чрез формата на сайта и имам потвърждение на имейла, че са го получили и да очаквам отговор в най-кратко време. Така че пращайте всичко до тях чрез сайта!
Аз само чрез сайта пращам- ефекта като виждате е същия!получих писмо,че са получили моето писмо за отказване на поръчката ми,но все още чакам 4 ден писмо, с което ми потвърждават отказа! Същото и със 100 мейла,който им пратих да питам за проблемите с двете поръчки!ВСЕ ТАЯ Е Peace просто САСА са некоректни,където и да им пишете Crossing Arms

# 581
  • Мнения: 8 807
Да, така е , дори преди време получих писмо от ягодката, че поради защитат от спам, която имат, може и да не ми получат писмото ми, ако го напиша като отговор на тяхното ... а да използвам формата на сайта.
Предполагам , че й със саса е същото.

# 582
  • Мнения: 288
РЕ,честито!                                                                                                                                             Момичета,да ви питам: от Саса ми искат данните от кред. карта ,но да ги изпратя по факс.Това е четвъртата ми поръчка при тях и за първи път искат това. Иначе имам имейл за потвърждаване на плащането и втори потвърдителен.А този е трети.Да изпращам ли по факс? Не е ли рисковано? Ако на някои се е случвало,да каже какво да правя.

# 583
  • Мнения: X
Не им пиши всичките си данни на кредитната карта. Сложи хиксове на първите цифри, само последните 4 де се виждат.

Аз смятам тези от Саса да ги тормозя всеки ден - писна ми от тях.

# 584
  • София
  • Мнения: 10 858
Жалко за Саса, излязоха супер некоректни ooooh! А иначе имат прекрасни цени... Sad

Общи условия

Активация на акаунт