Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 04 -Тема 25

  • 26 064
  • 685
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 181
Аз откакто се появи доставката по домовете, я използвам, до сега нямам оплаквания и не са ми писали двойна такса.

# 631
  • София
  • Мнения: 504
А,ето какво ще си поръчам тоя път за мен Mr. GreenИзсветляващия крем.Само че ще пробвам първо на върховете малко и тогава нагоре,но пък с моята руса коса,сигурно няма да личи newsm78

Моля ви,дайте ми кода,че някъде съм затрила от каталога точно страничката с крема.Само моите каталози ли приличат на парцали в края на кампанията?Че то от носенето всеки ден в чантата и... ooooh!

# 632
  • София
  • Мнения: 372
ето и снимките със новите сенки с минерали



цвета е midnight mauve

# 633
  • Мнения: 550
в каталога, който аз имам (кампания 5/2008) е 1081 9. опаковката е същата на външен вид като тази, която е показала bradata, само че е 100мл. и има някакво странно гребенче. и вместо highlighter пише sun dimension highlight builder. дано и аз да съм била полезна, както и вие на мен!

Последна редакция: вт, 25 мар 2008, 18:36 от zero

# 634
  • Бургас
  • Мнения: 5 690
10819 е номера на изсветляващия крем.(и zero ме е изпреварила  Grinning )
А сенките в каталога изглеждаха по-светли и лилавеещи, а тук са някак по-различни  newsm78

# 635
  • София
  • Мнения: 372
да и в кутийката са по-лилавеещи,но на моето око стоят така.Снощи сложих повече и имат блестящи частички,но за през деня са ми силни ,а и доста тъмни стават

# 636
  • София
  • Мнения: 5 830
На снимката са между кафяво и розово  newsm78

# 637
  • София, Дружба 2
  • Мнения: 1 716
Прави ми впечатление, че вече на три-четири пъти пишете за двойно начислена такса за доставка! Какво обяснение ви дават за това? Според мен не е нормално за доставката на един кашон да се вземат 2 лв.?!?!?! #Cussing out
Не ползвам тази услуга на Спиди, защото не ми се кисне цял ден на едно място заради тях да чакам кашон и за това си го получавам директно от техен офис преди работа. Това ми дава време да си разпределя нещата и да ги предам в рамките на деня.

При мен се случва за първи път. Имах един гребен за смяна от миналия път и сега ми идва фактура, в която пише веднъж такса доставка 1 лев и още един път таска доставка от К 03, пак 1 лев. А гребена си беше в същия кашон, заедно с цялата поръчка по К 04. И за К03 съм си платила единия лев в миналата фактура. На телефона нищо не знаят и ме посъветваха да се свържа с координаторката ми. Кофти ми е, че я разкарвам жената за 1 лев, но няма да се откажа. Само не знам аз ли съм велик карък или Ейвън са си такива по принцип. Досега имам три кампании. В първата ми бяха донесли крем за ръце вместо гел против черни точки, във втората беше спукания гребен, а и не дойде гела за черните точки, сега в третата дойде гела, дойде и гребена, изтекъл до половината Инкадесенс, смачкана антицелулитна терапия и таксата доставка два пъти............ и направо ми идва да се гръмна.
Иначе от Спийди съм доволна, да чукна на дърво, идват си на деня между 8.30 и 9,00 часа.

# 638
  • Мнения: 572
И на мен многократно ми се е случвало да заменят един продукт с друг, който е на по-ниска цена, но не ми се пуска рекламация. Пък и незная към кого точно да се обърна сега. Дори не зная коя вече е координаторката ми...

# 639
  • Мнения: 356
Мила Picky, седни и ги напиши всички тия неща до Ейвън, особено ако си нов представител. След това най-отдолу с големи букви ги попитай така ли те стимулират и мотивират да бъдеш добър представител. Ако до два дни не ти отговорят започваш да ги тормозиш по телефона, пишеш пак на мейла, тормозиш и зоналната си и ги наклевети, ако не са ти отговорили или са ти дали незадоволителен отговор. Нека разберат, че ние няма да плащаме за нещо, което не сме получили. #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Така е в цялата ни държава, не само в Ейвън. Плащаме си като попове за некачествени стоки и услуги и даже си мълчиме, а не трябва. Скъпи българи, не позволявайте да ни правят на маймуни!!! #Cussing out

Последна редакция: вт, 25 мар 2008, 18:59 от jhony

# 640
  • София, Дружба 2
  • Мнения: 1 716
Мила Picky, седни и ги напиши всички тия неща до Ейвън, особено ако си нов представител. След това най-отдолу с големи букви ги попитай така ли те стимулират и мотивират да бъдеш добър представител. Ако до два дни не ти отговорят започваш да ги тормозиш по телефона, пишеш пак на мейла, тормозиш и зоналната си и ги наклевети, ако не са ти отговорили или са ти дали незадоволителен отговор. Нека разберат, че ние няма да плащаме за нещо, което не сме получили. #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Така е в цялата ни държава, не само в Ейвън. Плащаме си като попове за некачествени стоки и услуги и даже си мълчиме, а не трябва. Скъпи българи, не позволявайте да ни правят на маймуни!!! #Cussing out
  bouquet Нов представител съм. Първата ми поръчка беше в К02. Кажи само къде да им пиша и веднага им пиша. Twisted Evil Аз набутвам повече пари в телефонни разговори с координаторката, отколкото изкарвам от Ейвън. Сега са пратили някаква анкетна карта и там съм им написала някои неща вече. #Cussing out

# 641
  • Мнения: 1 259
Ако не се предприемат сега мерки за тормоз, после ще съжаляваш (както аз) затова действай смело !

# 642
  • София, Дружба 2
  • Мнения: 1 716
Ако не се предприемат сега мерки за тормоз, после ще съжаляваш (както аз) затова действай смело !

Поли, при теб какво се е случило? Кажете ми къде да им пиша? В сайта ли?

# 643
  • Мнения: 3 835
Поли, при теб какво се е случило? Кажете ми къде да им пиша? В сайта ли?

Да, в сайта - на мен веднага ми отговарят - никога не съм имала проблем с това. Като се обадя по телефона също са много отзивчиви.
Вече писах, че такса доставка има два пъти ако си направила добавка. Казаха ми да се обърна към координатора.
А дори в офиса да я няма координаторката ми, там има дежурен, който ми прави рекламациите. Аз поне съм доволна от обслужването. И в други компании за директен маркетинг съм била, но в Ейвън организацията е най-добра.

galastra
Благодаря за снимките, много хубави очи имаш!   bouquet
Очаквах да са по-перлени сенките. Струва ми се, че са много добри - и като качество, и като ефект!

# 644
  • Мнения: 356
Ако не се предприемат сега мерки за тормоз, после ще съжаляваш (както аз) затова действай смело !

Поли, при теб какво се е случило? Кажете ми къде да им пиша? В сайта ли?
В сайта има секция "Пишете ни", ще им пишеш докато не ти отговорят адекватно, че те имат навик да си мият ръцете с някой друг.
Преди десетина дни ви писах как в събота не ми дойде кашона и ония хора не знаеха къде е. След това се обадих на някакъв разпределител от Спийди, но и той не знаел къде е. В понеделник се обаждам в кол центъра и онази ми вика, че щяла да ми даде телефон на Спийди. Казах и да не ми дава никакъв телефон, че вече съм им звъняла ,че по принцип нямам никакви взаимоотношения с тия и че в рамките на деня кашона ми трябва да е кацнал в централен офис. Точно след две минути ми се обади да ми каже, че поръчката ми още си била в Румъния и щяла да дойде чак в сряда. Това вече тотално ме извади от кожата ми и и начетох една лекция, че ми опропастяват бизнеса и че ще си загубя половината клиенти. Айде да не си мислят, че ние ядеме доматите с колците!!! #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Мила Стики, на мен ми се е случвало да им пиша и да не ми отговарят или да ми дават някакви уклончиви въпроси. А също да се обаждам и те да ме препращат някъде другаде, повишават ми тон, а пък аз си говоря нормално и възпитано с тях.
А пък и не ме кефи да си губя времето и да давам пари за гориво, за да ида до зоната да ми върнат 1 лев.

Последна редакция: вт, 25 мар 2008, 20:18 от jhony

Общи условия

Активация на акаунт