Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да разбера сроковете за разблокиране на блокирани суми при използване на дебитни и кредитни карти на ПИБ и какви са сроковете за автоматично разблокиране на блокирани суми?
Как да се справя с проблема, че не мога да вляза в кошницата си?
Какво да направя, ако получа грешен продукт от онлайн магазин?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да разбера сроковете за разблокиране на блокирани суми при използване на дебитни и кредитни карти на ПИБ и какви са сроковете за автоматично разблокиране на блокирани суми?
За да разберете сроковете за разблокиране на блокирани суми при използване на дебитни и кредитни карти на ПИБ, най-добре е да се консултирате с банката. Сроковете може да варират в зависимост от типа на картата, и е важно да получите точна информация от банката относно сроковете за вашата конкретна карта. Сроковете за автоматично разблокиране на блокирани суми при използване на кредитни и дебитни карти на ПИБ могат да варират. Например, за кредитни карти сумите може да се разблокират автоматично след определен брой дни, като в случай на желание за по-ранно разблокиране, търговецът трябва да пусне факс, че не предявява искане към тези пари. За дебитни карти сроковете също могат да варират, като най-добре е да се консултирате с банката за конкретните срокове за вашата карта.
-
Как да се справя с проблема, че не мога да вляза в кошницата си?
-
Какво да направя, ако получа грешен продукт от онлайн магазин?
Ако получите грешен продукт от онлайн магазин, трябва да се свържете с тях възможно най-скоро. В случая, когато получите неправилно изпратен артикул, трябва да го върнете на техен адрес, като транспортът е за тяхна сметка. След връщането на артикула, трябва да сканирате квитанцията от пощата и да я изпратите на магазина. Те ще ви възстановят транспортните разходи с ваучер и ще ви изпратят правилния продукт или ще възстановят платеното с ваучер.
-
Как да видя блокираните суми в новото банкиране на ПИБ?
-
Как да се справя с проблем при плащане в онлайн магазин?