Гадна блузка за "късмет"

  • 3 947
  • 60
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 522
Само да вметна, че прането на нова дреха не е белег за чистоплътност и тези, които не перат няма от какво да се засягат толкова.Но пък ви е бедна фантазията, какъв обрив можете да си докарате, от зор да не ударите една вода на нова дреха.Или сте от тези, на които никога не може да им се случи Wink

Съгласна съм с това, но ми е интересно дали си перете и чорапогащите.

Последна редакция: чт, 08 май 2008, 09:36 от paola2

# 46
  • Мнения: 9 990
ЧОРПОгащите аз не ги пера, просто им "удрям" една вода. Wink

# 47
  • Мнения: 522
Поправих се. Laughing

# 48
  • Мнения: 410
Продавачката, че дори и собственикът каква вина имат? Вината е на производителя.
Ако това стане в моя магазин, аз бих заменила стоката за друга от магазина, само за да си запазя реномето, но не бих върнала парите.

Като не желаеш да се орезилиш като търговец, ще направиш вс.възможно, за да запазиш интереса и здравето на клиентите си. Иначе ще загубиш клиентите. А без клиенти - за какво реноме иде реч?
После: влизаш в контакт с производителя и му посочваш злощастния продукт. Искаш обезщетение за нанесени щети (нарушено реноме), а аз бих инспектирала и самото производство - качествен контрол на тъканите, протоколи от тестове за платовете  - там се въвеждат вс.стойности за свиваемост, устойчивост на цветовете на триене, сухо, мокро, пот, слюнка, вода и т.н...
Това в случай, че си добър търговец и държиш на реномето си...

# 49
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 144
Кaril   , какво стана все пак ? Ще дадеш ли инфо  Rolling Eyes
 

# 50
  • Мнения: 69
Karil,
ако още не си отишла, отивай и им връщай веднага некачествената стока! Така... Tози гняв не е към теб, а към търговци, подобни на тези, от които си я купила Wink . Сега,

първо, търговецът дето нямал вина, ами производителят, тинтири-минтири... Ами като си купите мухлясала шунка от магазина, нямате ли право да я върнете, без значение, че магазинът само я продава, а не я произвежда? Отивате и я връщате, те ви връщат парите, а после, ако не искат подобни инциденти, може и да спрат търговски отношения с въпросния производител, тяхна си работа (аз поне така бих направила). Блузата пуска боя, това не е ли вредно за здравето на клиентите?! Ами ако съм алергична или не знам и аз какво? Ако боята е токсична и т.н.? Ти си в правото си да я върнеш, а те трябва да ти възстановят сумата, това право го имаш по закон!

второ, касовата бележка може и да е необходимо доказателство, че стоката е закупена от тях, обаче аз долколкото разбрах, те не са ти дали такава, нали? Ами толкова по-зле за тях, защото са били длъжни да го направят. Какви са санкциите за неиздаване на касова бележка? Няма значение дали ги знаеш, заплаши ги с тях.

трето, какво се притесняваш от продавачките, че били мили? Мило ти продали ментелива блуза, много мило... Не забравяй обаче, че е възможно те да не са собственици на магазинчето, а само да продават там. Тогава даже по никакъв начин не ги ощетяваш с нищо Wink .

Момичета, търсете си правата!! Мислите ли, че вредните практики на недобросъвестни търговци ще изчезнат, ако ние си траем и показваме, че ни е все тая дали ще ни пробутват такива "качествени" стоки за наша сметка?...

# 51
  • Мнения: 2 673
....Да споделя все пак резултата от "рекламацията".. LaughingКакто казах, продавачката\вероятно и собственичка\ беше много любезна и този път. Каза, че за първи път връщат с оплакване такава ризка. Посъветва ме да я изпера, защото е възможно да "падне" боята и ако продължава да оцветява ще "измислим нещо" \така се изрази\. Изпрах ризата, падна бая чернилка, на плакненето водата беше почти бистра. Надявам се да не ми боядиса бельото и кожата.. \свършиха ми евтините сутиени за експеримент Wink\

Мисля, че наистина доста момичета са прави като съветват че правата на потребители трябва да си ги търсим. Една приятелка живееща в Лондон сподели, че ако купи сирене и не ти хареса вкуса му, можеш с касовата бележка да го върнеш \замениш\ в магазина без проблем,..за кво говориме..

# 52
  • Мнения: 9 990
Karil,
ако още не си отишла, отивай и им връщай веднага некачествената стока! Така... Tози гняв не е към теб, а към търговци, подобни на тези, от които си я купила Wink . Сега,


второ, касовата бележка може и да е необходимо доказателство, че стоката е закупена от тях, обаче аз долколкото разбрах, те не са ти дали такава, нали? Ами толкова по-зле за тях, защото са били длъжни да го направят. Какви са санкциите за неиздаване на касова бележка? Няма значение дали ги знаеш, заплаши ги с тях.


Момичета, търсете си правата!! Мислите ли, че вредните практики на недобросъвестни търговци ще изчезнат, ако ние си траем и показваме, че ни е все тая дали ще ни пробутват такива "качествени" стоки за наша сметка?...

Пето-клиента е още по-длъжен да изиска касовата си бележка.Сиреч-ако излезне от магазина без такава-и той глоба може да отнесе...иначе-правата преди всичко Peace

# 53
  • Мнения: 4 076
Като пример, подариха ми страхотни ботуши за 400 лв( пиша го не за да се бия в гърдите , а за да онагледя ) от Sara Pen, чиито ток на втория ден се олющи като юфка и аз отидох в магазина. След като направиха такива очи  Shockedпредложиха да ми ги заменят, но тъй като аз не ги бях носила предпочетох просто да им сменят токовете с нови.
 Така че цената и марката са без значение. Винаги се случва да има некачествени стоки или пък лош късмет на купувач.
Лош късмет ли?Пусти боклуци...Преди няколко дена моя приятелка си купи от Сара Пен доста скъпи обувки и докато идем на съседното кафе да ги полеем,токът се разпадна.Връщаме се,нямали нейния номер,обаче и пари не възстановяват.Наложи се момичето да вземе друг чифт,колкото да не е без хич.Ама така и се пада-чужденка,пък ще брои няколко стотачки в Сара Пен.
Извинявам се на Кaril за спама,ама като прочетох поста на Касиди,много ме хвана яд.

# 54
  • Мнения: 69
Пето-клиента е още по-длъжен да изиска касовата си бележка.Сиреч-ако излезне от магазина без такава-и той глоба може да отнесе...иначе-правата преди всичко Peace
Не съм съгласна. Май глобата за клиентите е по-малка, отколкото глобата за продавачите => клиентът е по-малко длъжен да изисква касова бележка  Wink. Освен това, за колко глобени купувачи сте чували? Аз - за николко. А глобени продавачи има  Mr. Green.
Освен това, на много места можеш да си искаш колкото искаш, но никаква блежка няма да получиш.

# 55
  • Мнения: 9 990
Това е нещо съвсем различно.По-или най-глобени или не-клиентите също да си прибират бележки.Не му издават???Подава сигнал.Нали за права нещо си говорим-да си ги търсим...най-лесно е да подминем именно касовата бележка и после-олеле...На теб, като на много места не са ти давали-сигнализира ли?Или си каза-хм, нищо, айде, здраве да е, дано е на късмет и да не е развалено/счупено и пускащо боя...

# 56
  • Мнения: 4 778
Хъ, значи мен по случайност ме е огряло та бяха благосклонни към мен. Все тая и аз повече реших да не купувам нищо от там. Между другото моята случка беше в магазина им в Пиргос стил...

Последна редакция: пн, 12 май 2008, 14:44 от Kasidy

# 57
  • Мнения: 410
Пето-клиента е още по-длъжен да изиска касовата си бележка.Сиреч-ако излезне от магазина без такава-и той глоба може да отнесе...иначе-правата преди всичко Peace
Не съм съгласна. Май глобата за клиентите е по-малка, отколкото глобата за продавачите => клиентът е по-малко длъжен да изисква касова бележка  Wink. Освен това, за колко глобени купувачи сте чували? Аз - за николко. А глобени продавачи има  Mr. Green.
Освен това, на много места можеш да си искаш колкото искаш, но никаква блежка няма да получиш.

О, така ли?
Извинете, а едно телефонче и едно данъчно инспекторче да им спретна леко спортно, а?

# 58
  • Мнения: 1 296
Продавачката, че дори и собственикът каква вина имат? Вината е на производителя.
Ако това стане в моя магазин, аз бих заменила стоката за друга от магазина, само за да си запазя реномето, но не бих върнала парите.

Според мене ако не си хареса човек друга блуза на мястото на гадната, е редно да му върнат парите. Излиза, че ще купува насила нещо, което не му допада. Е, ще се върне ли втори път там - аз ако бях - не. Пък то си е за търговеца. Може да не е виновен, но от него зависи как ще постъпи с клиента. А и за вбъдеще да не зарежда от същия производител.

# 59
  • Мнения: 69
Kasidy, супер, браво, много се радвам!!!!!  Grinning Grinning Grinning Grinning Grinning Grinning Така им се пада - никакво пазаруване повече от там!  Naughty Grinning М/у другото, като каза "Пиргос стил"... за кой град говорим?... И за кой магазин, ако не е много нахално да питам?...

дани-77, имах предвид доброволно не дават. Не се сещат или ако поискаш - ти отказват. Иначе, то с инспектор и баба знае Wink . Аз например съм им вдигнала мерника на един списък такива магазинчета, просто чакам да ме ядосат и да им направя тая "мръсотия", както биха се изразили те.

Що се отнася до рекламации, само веднъж ми се е случвала подобна история. Едни обувки. Загубих им тока в снега, а бяха на 2 дни. Върнаха ми парите веднага. Имах касова бележка.
По-често ми се случва с хранителни продукти. Няколко пъти в годината. И то не е задължително да е с изтекъл срок на годност, просто е развалено. Тогава най-обичам момента, когато се връщам най-културно до магазина, със или без касова бележка, и на всеослушание невинно питам: "Ами тази майонеза защо има такава гъбичка?" и всички клиенти вперват очи в майонезата и в продавачката  Mr. Green Mr. Green. И пари връщат, и всичко, със или без касова бележка. Ама няма друг начин, иначе ще ни се качат на главата Sign Exclamation

Общи условия

Активация на акаунт