Протестни действия на превозвачите ?

  • 1 436
  • 36
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 152
Илиана, жела ви успех в исканията Peace

Не ме касае лично и не съм подробно запозната
Знам обаче, че винаги успявате да притиснете държавниците и постигате малко или много своето
Решавате, организирате се и блокирате страната...

Учителите и лекарите трябва да се учат от вас!

Успех  bouquet

# 16
  • Мнения: 4 651
Всичко това ми звучи много разумно с изключение на връщането на % от акциза.
Нека някой икономист да каже защо трябва да се дотира транспорта, както се прави със земеделието?

И защо, след като другите искания са толкова разумни, се набляга само на въпроса с акциза?

Както и да е, спирам да пиша по темата. Все пак желая успех и аз. Хубаво е както казах, че сте единни като гилдия поне.

# 17
  • Мнения: 6 618
f(x) безразличието и неодобрението ти по темата се базира на липсата на информация по нея .
Следствие на това времето ти за написване на този ферман е безмислено.
Как ти хрумна ,че селскостопанските производители кпуват нафта от шофьорите на големи камиони ? Те да не са бензиностанции ?Както написах вече на тях се възстановява % от акциза, при тях влизат и пари от Еврофондовете.
След като хората изорат как според теб се предвижва тяхната продукция?Ако не знаеш ще ти кажа с едни камиони ,които се наричат гондоли.
 И дали си наясно ,че те подкрепят нашите протестни действия?

# 18
  • Мнения: 6 618
f(x) това ,че стачкуваме против високата цена на нафтата според мен се лансира нарочно от медиите.
Връщането на % от акциза е Европейска практитка не си го измисляме ние.

# 19
  • Варна
  • Мнения: 2 305
Не става въпрос за дотиране на транспорта, става въпрос за по-слабо облагане на транспорта. Защото всяка стока, която си купувате има калкулирани в нея разходи за транспорт. Цените за транспорта обикновено реагират по-бавно от движението на цените на горивата. Струва ми се глупаво да трупаш бюджетен дефицит, вместо да овладееш чрез стабилизиране цената на горивото растящата инфлация.

И, моля, не бъркайте шофьорите с превозвачите. В повечето фирми шофьорите са наемни работници, които си получават заплатата, командировката, както и допълнителни приходи от търговията с нафта, независимо колко пари остават на собственика на автомобила.

# 20
  • Мнения: 4 651
f(x) безразличието и неодобрението ти по темата се базира на липсата на информация по нея .
Следствие на това времето ти за написване на този ферман е безсмислено.
Как ти хрумна ,че селскостопанските производители купуват нафта от шофьорите на големи камиони ? Те да не са бензиностанции ?Както написах вече на тях се възстановява % от акциза, при тях влизат и пари от .
След като хората изорат как според теб се предвижва тяхната продукция?Ако не знаеш ще ти кажа с едни камиони ,които се наричат гондоли.
 И дали си наясно ,че те подкрепят нашите протестни действия?

Че нямам информация си признах още в началото. Представи си, че вместо мен убеждаваш многото други, които трябва да убедите, за да има положителен резултат стачката.

За купуването на нафта, не ми е хрумнало. Виждам го постоянно от 90 година насам, както казах имам много познати и роднини в тези среди. Да те не са бензиностанции, но масово крадат гориво от курсовете, които правят  явно, не виждам от къде другаде и го продават на по- ниски цени.

Друга подобна случа от преди седмица. Возя се в такси в СЗ. Шофьорът ми казва имам малко работа по маршрута, ще спра за малко. Спряхме до средно голям камион, от където се пренесоха две големи туби нафта, не знам колко литра е това..

Да медиите може да представят стачката ви само като такава за акциза. Но и самите шофьори я представят така. Аз като една не информирана жена днес получих информация от камион с лозунг отпред „ВЪРНЕТЕ НИ АКЦИЗА”. Според човека, това е най-важното, за което стачкува и си го е сложил да го видят всички.

Lilibon, хората в камионите шофьори ли са или превозвачи? Ако са шофьори от името на шефовете си ли стачкуват? Или е практика човек да има 1 камион и да си го кара сам например?

# 21
  • Мнения: 6 618
На мен ми беше пределно ясно какво имаш предивд за крадената нафта.За съжаление това е още един факт срещу ,който сме безсилни да се борим и от който търпим загуби.Това обаче пак няма нищо общо със селскостопанските производители.
Превозвачи са собствениците на транспортни фирми.

Стачкуват превозвачите стачкуват и техните служители .В Русе на пътя сме всички заедно.

# 22
  • Варна
  • Мнения: 2 305
Ако шефът на фирмата реши, че ще стачкува, пуска камиона и шофьора да обикалят града и да разнасят лозунги. Шофьорът сам не може да го направи, защото кой ще му плати да се размотава и да гори нафта?

Точно затова ми се стори странно, че интервюират шофьорите, не знам, някои може да са си собственици, но иначе не са те хората, които могат най-добре да обяснят ситуацията.

# 23
  • Мнения: 5 647
Затова завиждам на гърците като нещо не им изнася целия народ се вдига едва ли не на метеж.
А ние си траем.

Аха. Пристанищните работници в Солун стачкуват вече половин година и поне до края на година ще продължат. 

# 24
  • Мнения: 6 618
От Русе интервютата бяха със собственици /по Нова/.
Други претенции ,които засягат много и шофьорите са часовете за каране и почивка -за да ги спазват държавата трябва да подсигури паркинги като това е за всички преминаващи през територията ни товарни автомобили.
Т.е. държавата ни възпрепятства да спазваме европейските закони.

# 25
  • Мнения: 4 651
Ако шефът на фирмата реши, че ще стачкува, пуска камиона и шофьора да обикалят града и да разнасят лозунги. Шофьорът сам не може да го направи, защото кой ще му плати да се размотава и да гори нафта?

Точно затова ми се стори странно, че интервюират шофьорите, не знам, някои може да са си собственици, но иначе не са те хората, които могат най-добре да обяснят ситуацията.

Ей сега вече разбрах кой и за какво стачкува. Както й защо остава неразбрана стачката ви сред много от незапознатите отблизо.
Ако ме броите за някаква представителна извадка Wink, значи и има и други като мен, на които не им е ясно кой за какво се бори.

Надявам се, че не съм обидила никой от вас. Всеки има право да протестира и да се бори за хляба си. Но ако темата е само, за да пишат вътре хората, които подкрепят, трябваше да кажете още в началото. Е, Ivelina_ се опита май да ми намекне, но аз явно не я разбрах.

# 26
  • Мнения: 6 618
Пуснах темата ,защото исках да разбера дали знаете за стачката и какво мислите за нея.
Какво съм ти намекнала ?
Изказах нашата позиция, защото смятам ,че трябва да сте наясно ,а медиите не отразяват исканията ни достоверно.
И ако някой има нещо против и има аргументи за това би ми било полезно да ги прочета.
Ти даде пример със селскостопанските производители и аз ти написах ,че на тях се възстановява % от акциза .

# 27
  • Мнения: 4 651
Примера беше,не за да кажа колко са онеправдани земеделските производители. Земеделието навсякъде в ЕС е губещо и се подпомага. На мен ми се струва нормално да се приспада % акциз за земеделските производители. Те и така са прецакани, със и  без -% акциз няма да цъфнат и вържат. Затова казах, че те са по-зле.

Другото, което намекнах е превозвачите първо да си озъптят работниците, че ги крадат здраво. Да им слагат GPS- и и пр.

За това, че темата не е за инакомислещи – не съм те разбрала щом казваш, че не е така.

Но продължавам да не разбирам защо превозвачите не вдигнат цените, какво им пука, че хляба, услугите и всичко ще повишат цените си, заради увеличените транспортни разходи. Замислили са се за мен ли? Търговския интерес си е търговски интерес.

Паркинги, регламентирани почивки, да не се подбива пазара и т.н добре, за това няма какво против да кажа.

# 28
  • Мнения: 7 111
Аз също съм лаик относно превозваческия бранш.  Embarassed
Но си мисля, че този сектор има проблеми в организационно отношение като цяло.
Когато влезе в сила новият Закон за ДДС, имаше едни казуси, които ги поставяха в неизяснено положение.
А за акциза - ако не се лъжа ангажиментът на правителството за вдигането му е ясен от края на предното правителство още. Цигари и алкохол-горива; цигари и алкохол-горива. До определени нива.
Все пак не мога да не отбележа, че ръстът на горивата навсякъде по света е драстичен. Американските превозвачи също са се надигнали. При техните смешни за нашите стандарти покачвания на цени.

# 29
  • Мнения: 3 098
Организацията на ста4ниците куца много.Подготовката им също.
Имаха някакви данни отпреди 1 година,които в момента не са никак актуални.
За пръв път 4ух вярна и то4на статистика по ТВ,а именно цените на горивата в Европа.Такива са.От около 3 месеца дизела е по_скъп,отколкото бензините.
Има държави,както и съобщиха за тях,4иито правителства умишлено задържат цените ниски,но това е нож не с 2,ами с 202 остриета.
Не разбирам защо трябва да престанат да се регистрират и нови фирми?Слаба конкуренция ли искат да имат,какво?
Друго,навсякъде в Европа е доста трудоемко,скъпо,правилата и нормите са железни за откриване и поддържане на транспортна фирма.Държавата не само,4е не им помага,а и изисква от тях.

Общи условия

Активация на акаунт