право на рекламация

  • 1 794
  • 23
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 11
О.к
Питайте още, но след 18.30 часа. Аз съм работеща мама.Синът ми е на 16 г.

# 16
  • Мнения: 11
Законовата гаранция е 2 години и важи от датата на закупуване на стоката.
Вносителят или производителят на стоката може да определи и 3 и повече години, но следва да спазвате  изискванията записани в гаранционната карта.

# 17
  • Мнения: 1 312
О.к
Питайте още, но след 18.30 часа. Аз съм работеща мама.Синът ми е на 16 г.
JoyТова е форум,не телефон Wink
Всеки пише когато може,отговарят му по някое време.
Никой не очаква да стоиш на линия.
Питах авторката на темата дали има гаранция.
Не е споменала,а ако има би трябвало да направят нещо по въпроса.

# 18
  • Sofia
  • Мнения: 8 819
Да, аз така и направих отидох днес в магазина " UB " и Управителката каза че нищо не може да направи , трябвало тя да го плати ако го вземела. Ядоса ме , честно - нито направи опит да се поинтересува, направо ме отряза.И реших аз да се поинтересувам.

А, тая управителка се е скатала според мен! Не й се е занимавало Crossing Arms По магазините винаги има брак- дали ще е хранителни стоки, дрехи, обувки,  и големите вериги имат предвиден някакъв процент от приходите за такива случаи! Thinking Ако ти се занимава може да ходиш да им досаждаш и по другите им магазини, ама що да е това начинът? Close
Българска му работа! Че то и в ресторант, ако си недоволен от поръчката си, трябва да ти я сменят, ама по магазините се скатават #Cussing out

# 19
  • Мнения: 287
Да, консултирах се с Комисията за защита на потребителя и ме упътиха как да процедирам - трябва да искам да се впише в регистъра за рекламации и ако до месец няма становище да им пиша жалба. Само че не знам вече дали да се занимавам. Може би утре ще опитам пак.

# 20
  • Мнения: 1 312
Аз от комисията съм вдигнала ръце.
Имала съм веднъж повод за оплакване и такива тъпи и безсмислени неща ми наговориха,че просто започнах да се чудя те какво звено са при изясняване на конфликта между търговец и клиент Rolling Eyes

# 21
  • Мнения: 287
Момичета, вчера писах в книгата за рекламации, и днес ми се обадиха да ми заменят блузата с нещо друго.  Удовлетворена съм . Взех една друга блуза и още нещо и доплатих. Благодарение на вас имах увереността да си търся правата.

# 22
  • Мнения: 1 427
Забелязала съм, 4е в момента в който запо4неш да говориш за писмени рекламации,КЗП и въобще заприли4аш на 4овек,който е готов да прави проблеми,веднага сменят тона и стават много сговор4иви.Така 4е независимо дали имате право на рекламация,си я искайте-може и да мине! Mr. Green

# 23
  • Бургас
  • Мнения: 259
Напълно подкрепям предишния пост, с това изключение, че не бива да се тръгва с идеята да се "прави проблем", а да се реши проблема, така че да са удволетворени всички. И да се настоява. Просто много често на магазинерките не им се занимава, или пък самия собственик не се е интересувал и не знае, че рекламацията трябва да се прехвърли към вносителя или производителя и той нищо няма да изгуби като пари

Общи условия

Активация на акаунт