GET.bg измамници/Get.bg-моето НЕ!

  • 40 083
  • 90
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 0
благодаря,дано и Вашият случай да се разреши успешно и справедливо:)

# 76
  • Мнения: 1 262
Всички на това се надяваме.  Simple Smile

# 77
  • София
  • Мнения: 15 497
Вдигам темата, за да не пускам нова! И аз бях с години от доволните клиенти, докато не купих преди месец фотоапарат.Оказа се мръсен, замазан, без предпазна лепенка на дисплея, личеше си,че не съм първия му получател.Щракнах няколко снимки, не ми хареса как снима, писах им, казаха че мога да го върна и от тогава само нерви.Обвиняват ме за нещата от които аз им се оплаквам.Прехвърлят си тяхната вина на мен, много добре знаейки,че не са прави ,а аз съм права.Знаят,че няма как да го докажа. Казаха да им го занеса в офиса, занесох го, 20 лева с такси.Описаха моите оплаквания като техни забележки  към мен, за състоянието на апарата.Добре, как и да е ,взеха го и обещаха да се обадят.Чаках ,чаках и им писах.Днес ми се обаждат, да си взема апарата, не можели да ми върнат парите, бил с нарушен търговски вид, не можели да признаят рекламацията,изобщо ми казаха моите оплаквания, да ходя да си го взема от офиса и да им върна протокола.Казах им да ми го пратят по куриер, аз ще им върна по куриера документа, но не , лично трябвало да им отида в офиса.Казах,че няма да отида, защото нямам излишни пари за такси, да ходя и втори и трети път, а и не съм длъжна.Сега чакам да видя какво ще направят, но все си мисля,че ще съм от изброените преди мен случаи.И КЗП изобщо не ги плаши.

# 78
  • Мнения: 262
И аз съм толкова огорчена и не мога да повярвам, че това с случва. Жалко, че не попаднах на темата по-рано и не дадох 1000 лв за телефон, който след 2 месеца даде дефект и милият г-н Соколов от Гет Бг ми говори на "ти" и ме обвини, че съм го намокрила. Ами много ясно, че съм го намокрила, нали с него се правят подводни снимки. Сега пиша с адвокат жалба до КЗП. Публикувам и мнение на сайта им, дано повече хора се спасят, долни измамници  #Cussing out

# 79
  • София
  • Мнения: 15 497
    Не ги е страх от КЗП защото нашите оплаквания ги пишат в протокола като техни забележки и купувача излиза виновен.Имам си сега неупотребяем фотоапарат, пратих дъщерята да го вземе, като не връщат пари,поне апарата да не им подарявам.Опитаха се да ме убедят колко хубаво снимал навън, но на мен ми трябваше за вътрешни снимки.Сега си снимам с телефоните и повече никога няма да купя нищо от там.

     Оплакването на сайта ще го изтрият.Там  оставят само хубавите коментари.

# 80
  • Мнения: 262
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=713120.0

Писах и на шефа на Българска Асоциация за Електронна Търговия.

# 81
  • Мнения: 262
И аз съм толкова огорчена и не мога да повярвам, че това с случва. Жалко, че не попаднах на темата по-рано и не дадох 1000 лв за телефон, който след 2 месеца даде дефект и милият г-н Соколов от Гет Бг ми говори на "ти" и ме обвини, че съм го намокрила. Ами много ясно, че съм го намокрила, нали с него се правят подводни снимки. Сега пиша с адвокат жалба до КЗП. Публикувам и мнение на сайта им, дано повече хора се спасят, долни измамници  #Cussing out

# 82
  • Мнения: 2
Поръчах батерия за Samsung Galaxy SІІІ. Вместо за 3 дни, пристигна за 10. В разпечатана шарена кутийка, без гаранция, без нищо. На телефона за рекламации ми отговориха, че такава им била практиката.
Смятам, че е редно хората да бъдат информирани, че на get.bg "практиката е такава".
Това нормално ли ви изглежда?

Да не говорим, че телефонът им за рекламации пука, пращи, крещят, че не чуват и се държат идиотски.
Пълен провал са

# 83
  • Мнения: 2
Поръчах батерия за Samsung Galaxy SІІІ. Вместо за 3 дни, пристигна за 10. В разпечатана шарена кутийка, без гаранция, без нищо. На телефона за рекламации ми отговориха, че такава им била практиката.
Смятам, че е редно хората да бъдат информирани, че на get.bg "практиката е такава".
Това нормално ли ви изглежда?

Да не говорим, че телефонът им за рекламации пука, пращи, крещят, че не чуват и се държат идиотски.
Пълен провал са

Като капак, не мога да напиша мнение на сайта им (където явно оставят единствено славославящите ги Simple Smile)) понеже изведнъж номерът на поръчката ми се оказа невалиден 350233

# 84
  • София
  • Мнения: 15 497
Поръчах батерия за Samsung Galaxy SІІІ. Вместо за 3 дни, пристигна за 10. В разпечатана шарена кутийка, без гаранция, без нищо. На телефона за рекламации ми отговориха, че такава им била практиката.
Смятам, че е редно хората да бъдат информирани, че на get.bg "практиката е такава".
Това нормално ли ви изглежда?

Да не говорим, че телефонът им за рекламации пука, пращи, крещят, че не чуват и се държат идиотски.
Пълен провал са
Рекламациите при тях са недопустими - за всичко е виновен клиента, но никога те!

# 85
  • Мнения: 23
Хм...Добре че споделихте опита със тия.От сега нататък ще тръбя навсякъде ,колко са "перфектни"

# 86
  • Мнения: 191
Много съжалявам за всички, които са имали неуспешни поръчки от гет.бг. Аз през май 2014 за първи път си купих смартфон (галакси с4), тогава беше 740 лв. - най-евтиния, който намерих, другите бяха около 840-860 лв, а за глобул, мтел и т.н. да не говорим. До ден днешен нямам никакъв проблем с него. Мисля, че доставката не беше от Спиди, както някои споменаха, на плика пишеше гет.бг, може да си правят собствени доставки вече. Човекът, който ми го достави настоя да го отворя пред него, за да се види дали има нещо липсващо в кутията. Кутията беше разпечатана, но аз предварително питах как ще бъде доставен и ми казаха, че предварително ги отварят, за да ги проверят за дефекти. Бяха ми настроили и менюто да е на български език, както ми подариха и протектор за екрана (по принцип отделно се поръчваше в сайта). В сайта андроидбг.ком бяха много полезни хората да ми кажат как да го проверя и да разбера дали е нов или е бил мостра/ползван.реплика и т.н. Проверих всичко, всякакви системни настройки, занулявания и т.н. и излезе, че няма проблеми. Единственото, което не ми хареса е, че ми го доставиха без касова бележка, но се обадих, че желая да получа такава и отидох на място да си я взема. Точно за 2 минути работа. Питаха ме дали желая и фактура. Хора, преди да направите поръчка, която е много пари проверявайте за всичко, ровете се за информация и изисквайте да ви отговорят на всички въпроси!!!

# 87
  • София
  • Мнения: 15 497
  Тук не става въпрос от какво сме доволни.И аз имам поне стотина успешни поръчки, но на дребни неща, не са ми създавали проблеми и бях от доволните.До момента в който се изгавриха с мен.Интересно щеше да ми бъде, ако имаше проблем с твоя телефон, какво щеше да се пише тук и дали щеше да си от доволните.

# 88
  • Мнения: 3 813
Ще ми се мъжът ми да беше видях тази тема преди да ми купи телефон от гет бг преди три месеца.
Преди месец телефона се заключи и по никакъв начин не можах да го пусна повече пратихме го в сервиза им и от тогава нищо.В понеделник изтича месеца за който трябаше да го поправят какво следва сега и какво мога да направя за да си взема парите обратно?

# 89
  • София
  • Мнения: 15 497
Ще ми се мъжът ми да беше видях тази тема преди да ми купи телефон от гет бг преди три месеца.
Преди месец телефона се заключи и по никакъв начин не можах да го пусна повече пратихме го в сервиза им и от тогава нищо.В понеделник изтича месеца за който трябаше да го поправят какво следва сега и какво мога да направя за да си взема парите обратно?
Пари не връщат.

Общи условия

Активация на акаунт