Някой който разбира от реклама може ли да ми обясни...

  • 3 482
  • 59
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 505
  Загорка подчертават че била в нова бутилка. 
Да де, да не забравят хората, че съществува съответнана фирма. Вкусът е от БЕЗ значение.

# 16
  • Sofia
  • Мнения: 3 033
... Не разбирам от реклама ...
Стана ясно.
Също както и това, че за обогатяването на знанията ви и въвеждането в материята разчитате на "помощ от публиката".
Няма да е лесно.
Благодаря все пак, че в центъра на неяснотите е попаднала бирата, а не например Дискрийт-уотърлили мултиформ или Еспумизан-капсули.
Имам сериозни опасения за душевното равновесие на специалистите в рекламния бранш, но все пак ще оставя темата жива още малко.

# 17
  • Мнения: 212

Тъй, Боре ... само не разбрах .... вече от новата бутилка няма ли да пиеш ?  Thinking

Както казах вече самата бира не ми харесва и ако ще и в златна опаковка да я продават пак няма да я пия. Т.е. рекламата им е отишла на вятъра. Не си печелят нови клиенти с нея защото самата концепция им е грешна. Вместо да променят вкуса на бирата към по-добро и с това да си спечелят нови почитатели на марката, те променят бутилката. Това ми звучи като...
"Вижте, нашата бира си е същата пикоч, но затова пък е в нова опаковка"  Shocked
Кого ще спечелят с реклама на шишето. Нали целта на рекламата е все пак да се спечелят нови потребители на продукта. Кой ще започне да пие бирата им при условие че е същата пикоч... Какво ги интересува пиячите на бира бутилката.

# 18
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Борис явно пиеш много бира.  :

Борис явно не пие бира или поне грам не разбира от въпросното питие!
Бирата е най-хубава в реда: Наливна, в кен, стъклена, в пластмасова опаковка, други

Загорка си продават бирата в нова стъклена бутилка с въпросните качества- определено не се очаква хората, които пият Ариана, Болярка или Бургаско да разберат разликата.

Борис не разбира както от маркетинг, така и от бира.
Боре, излез на главната, пий една мастика с айран и не се занимавай с неща за ценители.  Sunglasses

# 19
  • Мнения: 212
Борис явно пиеш много бира.  :

Борис явно не пие бира или поне грам не разбира от въпросното питие!
Бирата е най-хубава в реда: Наливна, в кен, стъклена, в пластмасова опаковка, други

Загорка си продават бирата в нова стъклена бутилка с въпросните качества- определено не се очаква хората, които пият Ариана, Болярка или Бургаско да разберат разликата.


Само да напомня че Загорка ВИНАГИ си е била в стъклена бутилка още от времето на комунизма.
И целта на една реклама не е ли да накара хората които пият Ариана, Болярка или Бургаско да започнат да пият Загорка. А тия хора дали ще започнат да пият Загорка защото видите ли била в бутилка с нова форма, а вкусът и същия...
Ти като толкова разбираш от бира защо пиеш бира - заради шишето или заради вкусът на питието.

# 20
  • Мнения: 740
Продължаваш да се излагаш
Спри се

# 21
  • Мнения: 2 448
E, рекламират си бутилката, щото самата бира няма нужда от реклама Crazy

 Това е! Peace

# 22
  • Мнения: 212
Продължаваш да се излагаш
Спри се

В какво по-точно се излагам ако може по-простичко да ми обясниш...

# 23
  • Мнения: 2 448

Не мога да повярвам че нормален човек ще си купи нещо заради опаковката му, а не заради самия продукт който ще ползва след като изхвърли опаковката на боклука....

Борисе, някои мъже се женят заради опаковката, ти за бирата си седнал да се тревожиш.  Mr. Green

# 24
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Боре, не си обърнал внимание на първата част, но и аз съм виновна, че не поясних. Стъклената бутилка се подобрява, за да се запазят максимално качествата на бирата. Съхранението. Вкуса да не е различен след три, пет дни. За това ти говоря за бутилки, ценители, бири и мастики с айран.
ЕВОЛЮЦИЯ в СТЪКЛОТО  Laughing

# 25
  • Мнения: 505
На мене би ми било интересно малко повече инфо...което не би променило гадния вкус на Загорка.  Confused

# 26
  • Мнения: 677
Борисе, свикни, моля те, голямо момче си. Не навсякъде става въпрос за теб. Не всяко магаре е Марко и не всеки Борис е Бекер. На Загорка не им пука за теб. И на тези с рекламите на дамски превръзки също. Според мен си психясал яко. Кога да чакаме темата за синята кръв в рекламите?

# 27
  • Анкх-Морпорк
  • Мнения: 3 476
Целта е да се осведомят потребителите за новата бутилка, за да я разпознават в магазина.
Внушението за по-добрия материал е свързано с внушението, че се обръща внимание на всеки детайл в производството.
Дали бутилката ще те убеди да я купиш - надали - но идеята е да се напомня за марката постоянно.

Други фирми пък правят опаковки, много подобни като цвят и оформление на известни утвърдени марки, да се възползват от объркване на купувачите.

# 28
  • Мнения: 2 478
Боре и аз неразбирам какво се опитават да ми продадат с рекламите на голи сапунисани жени....

# 29
  • Мнения: 9 865
Борка, скокни до Бирената и се разбери с тия копелета.
Кажи им, че не ти пука за бутилката и да спрат с тая реклама.
Баси тъпата реклама! Баси тъпата реклама, казах ли го вече?!
Да си дават парите за благотворителност или за чешмички...
Стана ясно, че не разбирам от реклама, нали?!

Общи условия

Активация на акаунт