LaRedoute.fr - 75 - И да четете, и да не четете, 1-вият пост все още съществува!

  • 62 767
  • 1 339
  •   1
Отговори
# 690
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 23 738
Чувствам се по-добре.
Срещу 3,40 евро общо за десет минути навиках четирима различни човека, трима от които не говореха английски (но аз пак ги навиках).
Номера за технически проблеми очевидно е +0033 320 69 84 67 - него ми дадоха, като се обадих на 0033 892 350 350.

Там някакъв човек на средно приличен английски (с повторения се разбираше) се опита да ми донесе от девет дерета вода защо не мога да си влизам в акаунта. Предположенията му бяха:
- че пазарувам с една и съща кредитна карта от два акаунта
- че двата акаунта са на един адрес и с една фамилия
А аз накрая го отсвирих, като му казах, че проблемът беше наличен още преди създаването на втория акаунт, че живея в блок с още 7 апартамента, всички на един адрес и изобщо, какво го интересува него, аз ако искам, мога да живея разделено от мъжа си.
После пак го навиках, че съм им писала 4 пъти за проблема и не съм получила отговор и той обеща веднага да предаде проблема, а аз настоях да ми пишат на мейл скоростно.
Мамка им.

# 691
  • Мнения: 47
При такова съобщение

Paiement par carte refusé, veuillez contacter une hôtesse

какво правите, звъните  в банката или сайта се оправя след време и ви пуска картат. За пръв път ми се случва при положение, че работя с една и съща карта.

# 692
  • Мнения: 2 694
При такова съобщение

Paiement par carte refusé, veuillez contacter une hôtesse

какво правите, звъните  в банката или сайта се оправя след време и ви пуска картат. За пръв път ми се случва при положение, че работя с една и съща карта.

Svetla_vass, точно за теб е първа страница Peace Там е описано какво означава този надпис Simple Smile

# 693
  • Мнения: 3 640
Вторият ми акаунт е блокиран ОТНОВО!!! Писах им на адреса за техническата поддръжка и получих отговор, че от този адрес не могат да ми отговорят, да съм попълнела формата на страницата!  Shocked  #Cussing out

# 694
  • Мнения: 189
Velesa тези, които получих са ми страшно големи и мисля, че даже и в 36 бих могла да се натикам.За тези модели дето ти си посочила не мога да ти кажа, но специално моите (вече почти продадени), със сигурност са уголемени + това са и еластични Peace

# 695
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 23 738
Вторият ми акаунт е блокиран ОТНОВО!!! Писах им на адреса за техническата поддръжка и получих отговор, че от този адрес не могат да ми отговорят, да съм попълнела формата на страницата!  Shocked  #Cussing out
Попълни телефонния номер и ги накрещи. Действа облекчаващо, ако и да не работи поне за момента.

# 696
  • Мнения: 3 640
Вторият ми акаунт е блокиран ОТНОВО!!! Писах им на адреса за техническата поддръжка и получих отговор, че от този адрес не могат да ми отговорят, да съм попълнела формата на страницата!  Shocked  #Cussing out
Попълни телефонния номер и ги накрещи. Действа облекчаващо, ако и да не работи поне за момента.

В офиса съм и малко ми е неудобно от колегите, защото, ако ги набера, ще крещя бясно!  #2gunfire Само този акаунт ми приемаше кодовете, които ми трябват.

Последна редакция: чт, 14 авг 2008, 09:51 от Sun

# 697
  • Мнения: 2 694
Ето го и моят отчет за получените ми поръчки тези дни, ще пропусна артикулите, които са обсъждани вече многократно:

Тези обувки на Jonak са много добре изработени, отговарят си на номера (по мои наблюдения, всички обувки на тази марка си отговарят на номера), макар че токът е твърде сюрреалистичен и формата на самите обувки една такава странна, но ще ги нося. За ежедневието са идеални:



Карираното сако, което е комплект с този панталон,:



вече не го намирам в сайта, аз си поръчах черно и съм доволна - има декоративни джобчета, вталено е, платът е плътен и еластичен.

Тази блузка е много симпатична като модел, идеална е за офиса и много ме е яд, че черната отдавна е изчерпана...



Ами май другите неща са коментирани вече 100 пъти, като подаръци получих черната и бялата чанта, и карамеленото шалте. И от трите засега съм доволна с една забележка, че бялата чанта се оказа по-голяма отколкото очаквам и на моите 164 см изглежда доста странно Wink Ще се ползва обаче Grinning


Момичета, много нерви влагате нещо в тези акаунти, а според мен хората имат право да ни блокират акаунтите, като виждат, че ползваме по 2-3, а някои и повече. Все пак не падат от Марс, явно им е станало ясно, че ги работим и периодично някой почиства акаунти. Един от моите отдавна е блокиран, но не смятам да се разправям, просто защото е ясно, че нормалното е да се ползва един акаунт. Оттам нататък те имат право да ни режат. Е, факт е, че обслужването на клиентите не им е перфектно, но поне според мен правят това, което могат, все пак става дума за огромен брой артикули, поръчки и клиенти.

# 698
  • Мнения: 247

Недей! Знаеш ли колко хора пък не могат да наберат България от чужбина! Когато нещо не ти е трябвало не си правиш труда да го знаеш! Peace

# 699
  • Мнения: 23 097
Днес отивам да си взема колет от 17ти, надявам се и от 23ти.

По повод отказаната поръчка, писах им на имейла от 1ва страница, сега ще чакам отговор. За да съм сигурна дали да повтарям поръчката, или не, че ако се дублира, ще се гръмна, хич не е малка.
В суивито и рембусман още няма никаква промяна, все се надявам, че онази мацка се е объркала и ще ми дойдат нещата. ))))

# 700
  • В Голямото село
  • Мнения: 562
Ееее, докато се наканя, евтинките комплекти чаршафи от 6,38 сега са по 15 Sad

Мдам, усетили са се, че изкупуваме спалното им бельо  hahaha
и калъфките по 0.99 евро ги няма... Confused

# 701
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 23 738
Момичета, много нерви влагате нещо в тези акаунти, а според мен хората имат право да ни блокират акаунтите, като виждат, че ползваме по 2-3, а някои и повече. Все пак не падат от Марс, явно им е станало ясно, че ги работим и периодично някой почиства акаунти. Един от моите отдавна е блокиран, но не смятам да се разправям, просто защото е ясно, че нормалното е да се ползва един акаунт. Оттам нататък те имат право да ни режат. Е, факт е, че обслужването на клиентите не им е перфектно, но поне според мен правят това, което могат, все пак става дума за огромен брой артикули, поръчки и клиенти.

Шехина, за теб не знам, а аз имах един-единствен акаунт (не обичам усложненията), който ми блокираха  Crossing Arms И чак като не го отблокираха две седмици, си направих втори. Така че, определено имам право да се ядосвам. Технически проблеми, my ass.

# 702
  • Мнения: 2 694
Шехина, за теб не знам, а аз имах един-единствен акаунт (не обичам усложненията), който ми блокираха  Crossing Arms И чак като не го отблокираха две седмици, си направих втори. Така че, определено имам право да се ядосвам. Технически проблеми, my ass.

При един-единствен и блокиран акаунт, явно е технически проблем. Но в другите случаи - по-скоро забърсват с метлата, няма какво да им се сърдим, си мисля Wink

# 703
  • Мнения: 3 640
Ами, все си мисля, че имат по-голям интерес да се поръчва колкото се може повече и клиентите да са колкото може по-доволни! Все пак и от двата акаунта аз пускам поръчки с натъпкани до дупка кошници и едва ли ги ощетявам много с подаръчетата, които са гъдел за клиента, а на тях не им струват почти нищо! Не мисля, че това е правилна политика! Още по-малко добро обслужване!

# 704
  • Мнения: 540
вчера си взех поръчката от 21 на поща.Пумите ми заспаха,макар че са 39,явно зависи от крака.имах и едни обувки за малкия,от които поръчах 18/19 номер,но незнам дали на новородено крака ще влезе,много ме е яд.

Общи условия

Активация на акаунт