Създадено ООД. След това какво?

  • 3 166
  • 34
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 471
Ох момиченца, момиченцааа, очвидно е, че не знаете как се става високо платен консултант..ама няма да ви светвам, оправяйте се.
П.п. не съм специалеист, инфото ми е от миналата година, ако беше от оня ден пак щях да го споделя. Ако бях специалист по въпросите пък - още повече.   Peace
Авентита, успех!  newsm10


благодаря за момиченцето newsm53  newsm47 крилца ми поникнаха  Kissing Heart

# 16
  • Мнения: 2 401
Денчо, стига бе. Нямах предвид теб, ти ги разбираш работите.

# 17
  • Мнения: 2 471
И аз се пошегувках, ма излезна мечешка шегичка

Последна редакция: нд, 28 сеп 2008, 22:35 от Dencho

# 18
  • Мнения: 1 520
Регистрирахме ООД с помощта на адвокат, който движеше нещата. Неговата дейност приключи с получаване на решението от Търговския регистър, което излезе в началото на август месец. Интересува ме сега имаме ли работа в други институции (данъчно и т.н.) До момента фирмата не е осъществявала никаква дейност. Ще съм Ви благодарна, ако ме насочите какво трябва да направим от тук нататък.

За "данъчното" т.е. НАП не берете грижа - там ще ви регистрират служебно въз основа на данните от търговския регистър.
Но ако се наложи специална регистрация по ДДС, тогава трябва да отидете и да подадете декларация в ТД на НАП.


ПС: Значи било много скъпа консултация да кажеш 2-3 изречения на някого. Разбирам да се искат пари ако става въпрос за някакъв заплетен казус, но за неща които ги пише черно на бяло в закона си е направо смешно някой да ти казва, че е платена консултацията при положение че от НАП такава информация се дава напълно безплатно стига да знаеш към кого да се обърнеш или къде да се обадиш, за да я получиш. Wink

Последна редакция: нд, 28 сеп 2008, 22:04 от krem-karamel

# 19
  • Мнения: 1 520
Необходимо е да се ходи в НАП, защото НАП и Агенцията по вписванията нямат сключен договор за обмяна на информация.

И защо им е да имат сключен договор при положение, че обмяната на информация става директно по силата на закон (т.е. кодекс)?!

# 20
  • Мнения: 123
Цитат
И защо им е да имат сключен договор при положение, че обмяната на информация става директно по силата на закон (т.е. кодекс)?!

Няма такъв закон Peace

Последна редакция: пн, 29 сеп 2008, 09:30 от Кати

# 21
  • Мнения: 17 546
Когато данъчен инспектор ви дава безплатни съвети, най-добре е да го послушате, а не да си измисляте закони и кой, от където, каквото чул!

# 22
  • Мнения: 1 520

Има и още как, но за да твърдиш че няма такъв, явно не си чувала за него Confused

Но от мен да мине - малка подсказка - с четирибуквена абревиатура е законът, в случая кодексът Wink

# 23
  • Мнения: 123
Krem-karamel много те моля подскажи ми повече ще ме улесниш много в работата ми и няма цял ден да
ги регистрирам служебно Peace

# 24
  • Мнения: 1 520
Наистина ли не знаеш за какво става дума или се правиш, че не знаеш?

# 25
  • Мнения: 14
Автоматичен служебен обмен между АВ и НАП за регистрираните фирми няма. В момента, в който отидеш в НАП, било за да регистрираш самоосигуряващо лице, било заради регистрация по ЗДДС - носиш си и т.нар. "актуално състояние", и тогава служител на НАП си копва данните от ТР в регистъра на НАП.

# 26
  • Мнения: 1 520
ДАНЪЧНО-ОСИГУРИТЕЛЕН ПРОЦЕСУАЛЕН КОДЕКС

Вписване в регистъра
 
Чл. 82. (1) Регистрацията се извършва чрез служебно вписване на данни в регистъра.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 34 от 2006 г., в сила от 01.01.2008 г.) Данните за местните и чуждестранните физически лица, с изключение на лицата по чл. 80, ал. 2, на лицата, вписани в търговския регистър, и на лицата, подлежащи на регистрация в регистър БУЛСТАТ, се вписват в регистъра от съответната териториална дирекция въз основа на първата подадена декларация, свързана с данъчно облагане или задължителни осигурителни вноски.

(3) (Изм. - ДВ, бр. 34 от 2006 г., в сила от 01.01.2008 г.) Данните по чл. 81, ал. 1 за лицата, вписани в търговския регистър, и за лицата, вписани в регистър БУЛСТАТ, се вписват служебно от съответната компетентна териториална дирекция въз основа на данните от търговския регистър, съответно от регистър БУЛСТАТ.

# 27
  • София
  • Мнения: 903
днес си взех документите за регистрацията на ООД от адвокатката ми и тя ми каза, че не е необходимо да ходя изобщо в НАП и т.н., защото според новия закон всичко се прехвърля автоматично от Агенцията по вписванията към НАП.  Та лично аз предпочитам да вярвам на някой , който разбира от тези неща, отколкото на писания във форума.

# 28
  • Мнения: 14
Не се прехвърлят автоматично данните от регистъра на АВ в регистъра на НАП.
Трябва да се подаде декларация - в повечето случаи това е за осигураване.
Може и да сме "писания във форума", но се случва и да разбираме от някои неща.

Последна редакция: чт, 02 окт 2008, 13:52 от ta_4e

# 29
  • Мнения: 624
В седем дневен срок от започване на дейността в НАП се подава декларация за самоосигуряващ се. Декларацията се подава в града където ти е постоянният адрес. Желателно е да носиш и удостоверението от АВ.
Аз имах такъв казус, но с ЕООД. Собственикът регистрира ЕООД-то в един град, но постоянният му адрес беше в друг .
Ако смяташ да наемеш някого по трудов договор, тогава регистрираш тр.дог. в НАП, преди лицето да започне работа.

Към по-запознатите имам следния въпрос: при смяна на адреса на дейността необходимо ли е да се подава нещо? И как разбират в НАП къде точно ще си извършвам дейността при условие, че в декларацията за самоосигуряващо се лице никъде не се посочва именно адреса на дейност?

Общи условия

Активация на акаунт