Ягодка и Саса - всичко за продуктите м.Ноември

  • 34 278
  • 497
  •   1
Отговори
# 345
  • София
  • Мнения: 1 974
Аз пък съм с нова карта и веече втори ден ми показва “Payment confirmation is pening"  newsm78
що така

На мен ми се случи миналата седмица. След като три дни ми стоя това нещо “Payment confirmation is pening", получих мейл от Секюритито им, че искат да им изпратя копие от сметка /за ток, телефон или нещо друго/. Пратих сметка, но три дни пак нищо....накрая в събота им писах, че чакам 5 дни да ми шипнат нещата /бяха 4 поръчки/ и получих отговор, че били любопитни защо съм поръчвала толкова много неща....дали съм щяла да ги препродавам  newsm78. Всъщност нямало проблем, но искали да знаят кои са им търговци на дребно....глупости....
После ми искаха credit card statement, пратих им го и почти веднага след това ми шипнаха нещата.

# 346
  • София
  • Мнения: 1 825
момичета, дайте ми отзиви за Гатино, това кремче, което в момента е намалено, интересува ме ефектът върху фини линии и подпухналост дали е видим и струва ли си да го поръчвам, мерси

http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=30795&CatgId=19

Същия въпрос. И за каква възраст се препоръчва?

# 347
  • Мнения: 1 645
Аз пък съм с нова карта и веече втори ден ми показва “Payment confirmation is pening"  newsm78
що така

На мен ми се случи миналата седмица. След като три дни ми стоя това нещо “Payment confirmation is pening", получих мейл от Секюритито им, че искат да им изпратя копие от сметка /за ток, телефон или нещо друго/. Пратих сметка, но три дни пак нищо....накрая в събота им писах, че чакам 5 дни да ми шипнат нещата /бяха 4 поръчки/ и получих отговор, че били любопитни защо съм поръчвала толкова много неща....дали съм щяла да ги препродавам  newsm78. Всъщност нямало проблем, но искали да знаят кои са им търговци на дребно....глупости....
После ми искаха credit card statement, пратих им го и почти веднага след това ми шипнаха нещата.

Какви са тия глупости,не разбирам  Shocked
Че аз последно пуснах наведнъж 7 поръчки с по 3 парфюма и никакъв проблем,нищо не са ми искали нито пък са ми се обяснявали какво им е любопитно и дали става въпрос за търговия.Тях какво им дреме ... нали затова продават,че да се купува. За пръв път чувам такова нещо,по принцип дори не си правят труда да пишат отговор ами пращат стандартни отговори...

# 348
  • Мнения: 16
Здравейте момичета

Skrita бих се включила в поръчка към sasa - искам да си взема спиралата на lancome hypnose black - 21,5$ Ако събереш поръчка ме включвай директно и ако искаш ти давам паричките когато кажеш

Благодаря и целувки на всички

# 349
  • Мнения: 1 270
ИМАМ проблем с поръчката. Накрая,когато трябва да въведа номера на картата и другит неща ме връща, а не финализира поръчката. Проблем има в сайта или в картата ми е проблема? Случвалол и ви се е?
Да случвало ми се е. Излизам от страницата и започвам всичко отначало  Peace

# 350
  • Мнения: 606
оф...аз пък сега пак с пайпал се опитвам да направя поръчка,заредих си картата обаче ми показва че имам някакъв лимит и когато тръгвам да плащам и ми излиза поле в което да въведа нова карта. ooooh!

# 351
  • Мнения: 1 645
оф...аз пък сега пак с пайпал се опитвам да направя поръчка,заредих си картата обаче ми показва че имам някакъв лимит и когато тръгвам да плащам и ми излиза поле в което да въведа нова карта. ooooh!

Да и на мен последно така ми се случи Thinking

# 352
  • Мнения: 606
оф...аз пък сега пак с пайпал се опитвам да направя поръчка,заредих си картата обаче ми показва че имам някакъв лимит и когато тръгвам да плащам и ми излиза поле в което да въведа нова карта. ooooh!

Да и на мен последно така ми се случи Thinking
оправи ли се?

# 353
  • Мнения: 1 645
оф...аз пък сега пак с пайпал се опитвам да направя поръчка,заредих си картата обаче ми показва че имам някакъв лимит и когато тръгвам да плащам и ми излиза поле в което да въведа нова карта. ooooh!

Да и на мен последно така ми се случи Thinking
оправи ли се?

Не,ей сега пак се опитах да платя и не ще да прави директно плащане,само през и-чек,което трае около седмица...за директно плащане искат да се въведе кредитна карта.Много лошо така,ще да е нещо ново Thinking

# 354
  • Варна,морето ...
  • Мнения: 683
оф...аз пък сега пак с пайпал се опитвам да направя поръчка,заредих си картата обаче ми показва че имам някакъв лимит и когато тръгвам да плащам и ми излиза поле в което да въведа нова карта. ooooh!

Да и на мен последно така ми се случи Thinking
оправи ли се?
и при мен така стана и почнах да плащам директно с картата

# 355
  • Мнения: 606
Аз писах на пайпал и ето какво  ми писаха не че раъбрах всичко Laughing
А може ли да се плати директно с дебитната карта?

Thank you for contacting PayPal. I hope all is well with you, my name is
Vangie and I would be happy to look further into your account and I do
apologize for any inconvenience you may have experienced. I understand
that you would like to know how you can confirm your credit card. Let me
help you with that.

I have reviewed your account carefully, and it appears here that on
November 16, 2008 you were trying to use your credit card #0023,
however, the card has been denied by your credit card issuer.

Andoniya, please check your credit card balance to ensure that it is
sufficient to fund the payment. Your request may be denied if the
balance on your card is insufficient to cover the amount of the payment.


Make sure you have not exceeded your credit card monthly limit that has
been set by your issuing bank.
Attempt to send your payment at another time. It is possible that the
issuing bank could be temporarily unavailable to answer the
authorization request sent by PayPal. If an authorization response from
the issuing bank is delayed, the request will not be processed and the
status of the payment attempt changes to a decline on your PayPal
account.

In this case, we ask that you contact your issuing bank and request to
speak with someone who works with online transactions for more
information regarding the denial.

I would like to let you know that you are valuable to us, and it is
always my priority to help you resolve your concern. If you do feel that
this information is not enough, please do not hesitate to email us back.

I do apologize for the inconvenience. Thank you.

We appreciate your patience and understanding regarding this matter, and
wish you continued success on PayPal.

# 356
  • Мнения: 4 202
Момичета, нали има тема за проблеми при поръчката, защо не пишете там  Peace

# 357
  • Варна
  • Мнения: 3 418
Angel_Face, пиши моля те, в темата за проблемите...нека тази си остане само за продуктите  Peace

# 358
# 359
  • София
  • Мнения: 123
Използвам четвърта кутийка вече, много ми харесва Peace

Общи условия

Активация на акаунт