Шопинг ядове

  • 3 593
  • 30
  •   1
Отговори
# 15
а бе и аз си мислех за "приятно ми е Мавриков". Мисля, че съм достатъчно ядосана, за да стигна и до там....

# 16
  • София
  • Мнения: 285
Аз съм имала подобни ядове с GiAnni преди време, по скоро мъжа ми... Взе си обувки за не малка тогава сума, които в последствие освен че се оказаха различни #Crazy, се разлепиха при първото обуване. Продъжението е подобно на твоето, след третия "ремонт" и няколко скандала ги замениха Crossing Arms.

# 17
от това, което чета тук, позовавайки се на вашия опит, ме залива вълна на надежда, че може би някой ден все ще бъдат заменени Cry Толкова е гадно чувството да те прекарат така... да не говорим, че това ми беше първия шопинг с тати от 18-я ми рожден ден насам (демек от 2 години и половина), що за проклятие тегне над мен?!  Cry

# 18
  • Мнения: 3 880
що за проклятие тегне над мен?!  Cry
Я се стегни  Naughty Има къде къде по-лоши неща в тоя живот. Иначе интересно проклятие- "да ти се скъсат ботушките, дано" hahaha Само някоя обувкоманка може да те прокълне по този начин Laughing

Каква е тази гаранция, която е изтекла за една седмица? Аз не бих дала 500 лв за каквото и да било, ако няма свястна гаранция от поне 1 година минимум. Всяко нещо може да се развали, счупи, износи преждевременно, особено обувки, така че уважавайте си парите (тези на родителите ви също Wink) и гледайте за какво и как ги харчите.

# 19
  • Мнения: 241
що за проклятие тегне над мен?!  Cry
Я се стегни  Naughty Има къде къде по-лоши неща в тоя живот. Иначе интересно проклятие- "да ти се скъсат ботушките, дано" hahaha Само някоя обувкоманка може да те прокълне по този начин Laughing

Каква е тази гаранция, която е изтекла за една седмица? Аз не бих дала 500 лв за каквото и да било, ако няма свястна гаранция от поне 1 година минимум. Всяко нещо може да се развали, счупи, износи преждевременно, особено обувки, така че уважавайте си парите (тези на родителите ви също Wink) и гледайте за какво и как ги харчите.

Ех, Врабче, ама нали се разбрахме че темата не е за това кой колко харчи и дали си заслужава. Има хора които дават милиони, за да се качат в космоса примерно или пък 2000 евра за блузка например. Ти като не би дала пари за това, не значи че другите са се прецакали. Нямам ботуши за 500 но пък всеки си знае. Баба ми би сметнала че факта имаш компютър и Интернет и плащаш за него си е разсипия, ама няма да тръгне да ти дава съвети кое си заслужава кое не.

Въпроса е в некоректното отношение на разглезените ни продавачки, и понеже рибата мирише откъм главата, неадекватното управление на магазинът... А за да се оправи нещо трябва хората да мрънкат и да ги побъркват тези по магазините, за да се Научат, а не да правят добри пари срещу лошо качество.

На взискателните клиенти с които работя винаги се обръща и повече внимание - за да не правят лоша реклама, не че дават повече пари. Искат повече, получават повече. Туй то.

 l.novachkova браво на теб и ми даваш много кураж, че има хора които се борят , а не се примиряват

# 20
  • Мнения: 3 880
Шарена сол, не си ми схванала мисълта. Не съм каzала, че няма да си купя еди какво си zа еди колко си, нито пък, че другите не бива да го правят, А, че като се харчат много пари трябва да се гледа и гаранцията все пак. Не може да продават едни ботуШки zа един джоб пари и да има 5 дена гаранция Crazy Бих очаквала, че поне проиzводителят е убеден, че проиzведените от него обувки zа 500 лв Ще иzдържат повече от седмица (примерно) ама не, дори и той не е сигурен в качеството на стоката си и не му стиска да даде 6 месеца гаранция поне. Ей zа това ставаШе въпрос, а ти къде zадълба_ zаслужавало ли си, не си ли zаслужавало и кой по колко харчел Wink

# 21
  • София
  • Мнения: 3 992
Това явно е редовен номер на продавачите на обувки - ако имат дефект, ги прибират да ги "поправят" докато им изтече гаранцията. Аз миналата година си взех едни хубави, кожени, тип "за езда" за 150 кинта. Обаче се разлепиха отпред след седмица. Но след като продавачките поискаха да ми ги вземат за "поправка", предпочетох да отида при кварталния обущар.

Препоръчвам и на авторката да отиде на обущар, вместо да се разправя с измамници.

Гаранцията спира да тече по време на ремонта, това време надлежно се отбелязва върху гаранционната карта!

# 22
  • София
  • Мнения: 1 890
Точно, и аз тъкмо за гаранцията щях да пиша.  Peace

# 23
  • Мнения: 282
В случая няма значение кой колко е дал за обувки и пет лева да са търговеца носи отговорност за калпавата стока.

Научете си правата, бе хора!

Основните правила:
винаги си вземам касова бележка,
рекламация с викове или молби не се прави, пробвайте със законови аргументи - обикновено помага,
може да ги оставите за ремонт, но задължително искате да ви впишат в книгата за рекламации и да ви издадат документ кога са приети за ремонт, гаранцията престава да тече по времето на ремонта. Ако откажат да впишат в книгата, настоявайте, ако са упорити директно пускайте жалба в комисията за защита на потребителите, решаването на проблема е гарантирано.

# 24
  • Sofia
  • Мнения: 4 024
случилото се е много неприятно. за съжаление май и аз ще се обърна съвсем скоро към комисията, понеже една мебелна компания и то доста известна не ми доставя закупените стоки. първия път имах уговорка за час на доставка, чаках 2 часа и нито някой дойде, нито се обадиха да кажат какво става. след като аз се обадих си поговорихме доста и сега пак ги чакам за доставката #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 25
  • София
  • Мнения: 233
Направо отивай в комисията, на много удобно място е, на Славейков, и подаването на жалба не отнема много време. А според мен ефект има. Подавала съм веднъж преди година отново заради търговец в мола, но в този до Хемус, отказваха да ми сменят дефектна стока. След месец получих писмо от комисията, че са направили проверка и търговецът ще ми замени по удобен за мен начин и в удобно за мен време стоката. Важното е да си се разписала в книгата им за рекламации, за да установи комисията, че наистина първо си отишъла в магазина. И си снимай касовата бележка като подаваш жалба.
Успех!
Абе трябва най-накрая търговците в БГ да се научат как да се държат с клиентите  #2gunfire

# 26
  • Мнения: 550
искам да попитам какво става ако ти кажат: нямаме книга за оплаквания? не, че става въпрос за нещо кой знае какво, а просто за кварталния магазин, където не си спазват работното време? а и аз по-скоро мисля, че имат, но не искат да ми я дадат. и какво като отиде проверка, те ще им я покажат-- и нищо...? идеи?

# 27
  • Мнения: 282
Книгата се води за рекламации, не за оплаквания, не знам дали неспазването на работното време влиза в тази категория.
Най-добре звънни на комисията и попитай.
Иначе са длъжни да имат такава книга и ако откажат да впишат рекламацията ти в нея, имаш основание да пуснеш жалба.

# 28
  • София
  • Мнения: 3 857
Честно казано разбирам възмущението ти, но от две години и половина ми се струва,че във въпросните Алба Луна се продават голями ментета.По-рано сякаш продаваха стока на по-достъпни цени и с по-високо качество.Много бих се радвала,ако поне една от фирмите, на които си писала ти отговори,че има такъв магазин който е представител на тяхната марка, но се съмнявам  Thinking

# 29
  • Sofia
  • Мнения: 6 919
По новият закон са длъжни в 7 дневен срок да ти я върнат или заменят с нова Peace
няма такова нещо
Даже това с 3-те дни е мит Peace
Иначе за МОЛ-а,скъпите магазини и тъпите продавачки нямам думи ooooh!
Преди 2 месеца си купих ботуши Дизел от Англия,намалени от 265 паунда на 45
Тук същите ги продават като нова колекция на 500лв и като искаш по-голям номер те гледат ето така Shocked

Общи условия

Активация на акаунт