Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 17 -Тема 37

  • 42 820
  • 771
  •   1
Отговори
# 270
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 540
Остават си старите варианти на съобщение: Изчерпана наличност - не поръчвай или Ще бъде съхранено за следваща поръчка. Ако продуктът е от брошурата, може да се откаже в следваща заявка, ако излезе, че ще бъде съхранен. Ако е от специалните или нетните обаче става сложно връщането му, в случай, че се появи със следваща поръчка.
Мисля, че при недостиг падаше проценът, ако си на границата и заради него паднеш на по-ниското ниво. Поправете ме, ако греша с тази информация.

# 271
  • Мнения: 15 799
A какво правя ако продуктът ми свети в червено?

# 272
  • у нас
  • Мнения: 447
Аз днес си взех поръчката -два кашона единия натъпкан 10кг.,а другия само едни мостри и стречкарти 250грамов кашон Rolling Eyes.Сменили са ми комплекта душ-гелове на послд. страница тихомълком вместо лагун са ми сложили амазон : #2gunfireи сега трябва да се обяснявам на клиентката #Cussing out.

# 273
  • Мнения: 22
Мойта поръчка е за 460  Tired попринцип правя за 100  Wink

# 274
  • Мнения: 4
Аз си пуснах поръчката в неделя и все още чакам фактура,ужким по календара на 9 е последния срок и на 12 трябва да пристигне поръчката,ама фактура още нямам...

Искам да ви попитам дали има някакъв начин да се отложи доставката с един ден?По принцип при мен след като ми излезе фактурата минават два дни и на третия ми пристига поръчката,но ако вярвам на календарчето за кампаниите значи на 12 трябва да ми пристигне кашона (нищо че още нямам фактура),а за жалост в петък до вечерта в къщи няма да има абсолютно никой.Дали ако се обадя в офиса ще ми съдействат или не е възможно отлагане?  Tired

# 275
  • Мнения: 511
Jijafka, би трябвало вече да имаш фактура TiredАз пуснах редовна поръчка в неделя и поисках да пусна добавка само час след пускането на поръчката, но вече беше фактурирана Shocked Не мога да разбера по какъв критерий решават да фактурират едни поръчки веднага и то в почивен ден, а за други се чака Rolling Eyes

# 276
  • Мнения: 3
Аз си пуснах поръчката в неделя и все още чакам фактура,ужким по календара на 9 е последния срок и на 12 трябва да пристигне поръчката,ама фактура още нямам...

Искам да ви попитам дали има някакъв начин да се отложи доставката с един ден?По принцип при мен след като ми излезе фактурата минават два дни и на третия ми пристига поръчката,но ако вярвам на календарчето за кампаниите значи на 12 трябва да ми пристигне кашона (нищо че още нямам фактура),а за жалост в петък до вечерта в къщи няма да има абсолютно никой.Дали ако се обадя в офиса ще ми съдействат или не е възможно отлагане?  Tired


Обикновено когато Спиди не те открият, за да ти доставят кашона, го връщат в офиса си. Все пак ти препоръчвам да им звъннеш и да се уговориш с тях относно доставката.

# 277
  • Мнения: 356
Аз си пуснах поръчката в неделя и все още чакам фактура,ужким по календара на 9 е последния срок и на 12 трябва да пристигне поръчката,ама фактура още нямам...

Искам да ви попитам дали има някакъв начин да се отложи доставката с един ден?По принцип при мен след като ми излезе фактурата минават два дни и на третия ми пристига поръчката,но ако вярвам на календарчето за кампаниите значи на 12 трябва да ми пристигне кашона (нищо че още нямам фактура),а за жалост в петък до вечерта в къщи няма да има абсолютно никой.Дали ако се обадя в офиса ще ми съдействат или не е възможно отлагане?  Tired

Ето още един представител с нефактурирана поръчка, поредното доказателство че нещо при тях не е наред. А не вчера кол центърката Еди коя си и Госпожа Еди коя си от централен офис да ми говорят като на неориентиран човек, който не знае как точно си пуска поръчките.
Развръзката при третата представителка с нефактурирана поръчка беше следната:
Представителката пуска експресна поръчка в петък сутринта, при тях всъщност е приета като редовна, до понеделник не е фактурирана и понеже сме от една зона според думите на кол центърката ще се фактурира най-рано на 10.12., сряда. Вчера изтриха моята "редовна поръчка" и я пуснах наново като експресна и следобяд фактурираха и моята експресна и редовната поръчка на другата представителка, която според моята координаторка няма схема да се фактурира преди сряда.
Не знам аз ли съм крива или  техните грешки станаха прекалено много, но вчера си поревах след като направих грубата грешка да звънна в кол център, от яд че не мога да си разнеса поръчката в деня, който съм казала на клиентките си и най-вече от грубото отношение на кол центърката към мен (миналата седмица се изказа и доста неподготвено, защото знаеше с кой говори) 

# 278
  • Мнения: 3 835
Добре че се отказвам от догодина!
Малко проблеми си имаме на главите та да ни създават още!

# 279
  • Мнения: 3
Аз си пуснах поръчката в неделя и все още чакам фактура,ужким по календара на 9 е последния срок и на 12 трябва да пристигне поръчката,ама фактура още нямам...

Искам да ви попитам дали има някакъв начин да се отложи доставката с един ден?По принцип при мен след като ми излезе фактурата минават два дни и на третия ми пристига поръчката,но ако вярвам на календарчето за кампаниите значи на 12 трябва да ми пристигне кашона (нищо че още нямам фактура),а за жалост в петък до вечерта в къщи няма да има абсолютно никой.Дали ако се обадя в офиса ще ми съдействат или не е възможно отлагане?  Tired

Ето още един представител с нефактурирана поръчка, поредното доказателство че нещо при тях не е наред. А не вчера кол центърката Еди коя си и Госпожа Еди коя си от централен офис да ми говорят като на неориентиран човек, който не знае как точно си пуска поръчките.
Развръзката при третата представителка с нефактурирана поръчка беше следната:
Представителката пуска експресна поръчка в петък сутринта, при тях всъщност е приета като редовна, до понеделник не е фактурирана и понеже сме от една зона според думите на кол центърката ще се фактурира най-рано на 10.12., сряда. Вчера изтриха моята "редовна поръчка" и я пуснах наново като експресна и следобяд фактурираха и моята експресна и редовната поръчка на другата представителка, която според моята координаторка няма схема да се фактурира преди сряда.
Не знам аз ли съм крива или  техните грешки станаха прекалено много, но вчера си поревах след като направих грубата грешка да звънна в кол център, от яд че не мога да си разнеса поръчката в деня, който съм казала на клиентките си и най-вече от грубото отношение на кол центърката към мен (миналата седмица се изказа и доста неподготвено, защото знаеше с кой говори) 

Avon от два месеца си търсят системен администратор.  hahaha  Явно има за какво!   newsm75

# 280
  • София
  • Мнения: 4 209
Вчера сутринта си пуснах поръчката преди работа и след обяд си разпечатах фактурата. А относно добавките-и аз съм писала,че след по-малко от час след пускане не ми я приема. С това се отказах завинаги от добавките.

Стики, защо така се отказваш? Какво ще кажат клиентите ти? То наистина има моменти, дето ми идва да ги разстрелям, но добре, че координаторката ми и зоналната са много готини хора. Май това ме държи .

# 281
  • Мнения: 368
Предлагам U bu ungaro за размяна или продажба Peace

# 282
  • Варна
  • Мнения: 112
сканирала съм българския каталог 02/2009:
http://www.nslavova.snimka.bg/album.php?album_id=317028

/още малко трябва да го подредя, обаче/

Последна редакция: ср, 10 дек 2008, 12:03 от фенка на МЕЧО ПУХ

# 283
  • Бургас
  • Мнения: 1 384
Да ви се похваля колко съм разсеяна-оказва се,че съм в клуб Сребърна звезда.Голямата ми привилегия е ,че мога да поръчам 2 комплекта от 10 брошури с 50% намаление.Добре,но аз работя с 5-6 клиенки,които си правят сносни поръчки.Та питането ми е-да се възползвам ли или не,според вас?Дали ще има полза да развърлям брошури по непознати,вашия опит какво показва? newsm78

# 284
  • Мнения: 4 327
Гласувах,поръчката ми е 180лв.За мен е супер направо. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт