Пощенска банка - пълни непрофесионалисти!

  • 1 989
  • 20
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 7 990
Finty, при закръгляне имах предвид на лихвата. Някои банки закръглят до 3-тия знак, други до 4-тия. Факт е, че не могат да ти обяснят смислено.
За жалост постоянно комуникирам с банки и по служебни, и по лични дела. Повярвай ми, мога романи да изпиша за некомпетентност, незаинтересованост и т.н. Най-безумния ни случай беше, когато от една банка се бяха присетили да си актуализират лихвата за цяла година назад баш 2 седмици преди да се подава годишната данъчна декларация... А при нас са одити, консолидации, всички по веригата изпищяха на умряло, че се наложи в последния момент да се правят корекции във вече готови и подписани отчети и т.н. Съответно след този случай писах писмо до изп. директор на банката, който разбира се, ни най-малко не се трогна от тая дандания, а ние сме голям корпоративен клиент...
Та ти не си единствената... Много пъти съм си мислела на какво се дължи това - дали заради това, че в банките има голямо текучество, или че са на много ниски заплати и кадърните бягат веднага, щом наберат малко опит... темата е дълга и обширна, отплеснах се...

# 16
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 694
Погасителен план има - предоставен при подписване на договора.
Въпросът е, че пощенска банка не пускат уведомителни писма при промяна на лихвения процент, нито пращат актуализиран погасителен план - информираш се в банката. Така че, при сега активното вдигане на лихви, питаме всеки път колко ни е вноската.
Уведомителни писма при промяна на лихвения процент се получават - сестра ми получи преди около месец.Моят съвет е да отидеш в друг клон на банката и там да си плащаш вноските.

# 17
  • София
  • Мнения: 971
Знам, знам че не съм единствената.
Досега съм била клиент на 3 банки - и от трите имам такива фрапиращи истории че направо не знам какво да кажа...
Но това не значи че трябва да се примирим и да вдигнем рамене.

Служителят би трябвало да натисне едно копче и актуалната информация за клента да му се появи на компютъра - той не изчислява с лист и химикал какво им дължа.

# 18
  • Мнения: 511
И ние сме дълбоко задължени клиенти на Пощенска банка.Същата история.Няма да разказвам да не се повтарям с Флинти.Пълни непрофесионалисти на всички нива.За една година доста пъти вдигаха лихвата и съответно вноската станааааа................Сега чакаме малко да се поуталожат нещата с кредитите и ще рефинансираме в друга банка.

# 19
  • София
  • Мнения: 1 819
Малко са смотани, да!! Откакто изтеглихме кредита все нещо не е наред! Да не говорим, че всеки месец вдигат лихвите... ooooh!

# 20
  • Русе
  • Мнения: 343
И при нас е същото положението. До сега уведомителни писма не сме получавали, а предните няколко месеца постоянно се променяше вноската. Тъй като всичките ни сметки са там  Confused - и фирмени и лични - имаме електронно банкиране. Там промените в погасителния план ги отразяват своевременно и преди всяка вноска проверявам за промени.

Общи условия

Активация на акаунт