Онлайн магазини за бижута- предпочитани или не

  • 19 827
  • 57
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 49
Според мен възможността човек да остане разочарован от поръчката през интернет магазин съществува дори и стоката да е снимана коректно. Особено за закупуване на бижута на мен снимката не би ми била достатъчна, за да направя реална преценка за стоката. За да се избегне разочарованието трябва да се видят възможно най-много характеристики на продукта, (задължение на продавача е да ги предостави), но и от клиента зависи да прочете внимателно описанието и да добие реална (а не своя) представа за стоката. Защото различни хора си представят различни неща когато видят една и съща снимка. Но когато се прочете внимателно описанието, видят се размерите (и ако щете с линия и молив се визуализират) вече остават малко възможности за разочарование. Разбира се това е в слуай, че търговеца е коректен и е описал максимално добре продуктите си. А според мен то е в негов собствен интерес да го направи.
Напълно си прав!
Наскоро приятелка си поръча пръстен и остана леко разочарована. При доставката бижуто беше по-малко, а от снимката тя бе добила друга представа.  На изображението наистина изглеждаше внушителен и тя точно това очакваше. Просто беше представен некоректно.

# 16
  • Мнения: 0
Мисля, че във всяка сфера на има подобни измекяри. Кофти е като се случи така, но според мен приятелката ти може да направи нещо по въпроса и трябва като за начало да се опита да върне пръстена след като се чувства подведена.
Може да го заплаши и да каже, че е запозната със закона за защита на потребителя, че тренира тае бо и икебана. Комбинацията реже глави Simple Smile Аз лично при такава заплаха бих и върнал парите плюс законната лихва.

# 17
  • Мнения: 180
Пазарувала съм он-лайн,но за бижута не мога да се реша.А открих бълг. сайт за златна и сребърна бижутерия със супер цени(напр. гр. злато във Видин е 45 лв.,в сайта-35 лв.),но като се обадих на посочения тел. номер ми отговориха,че трябва да поръчам на доверие.Е,хубаво де,но като платя 300 лв. за бижу и се окаже,че има някакъв проблем,на кого да се жалвам-на арменския поп?!

# 18
  • Мнения: 0
Какво значи на доверие? Не предлагат ли опция плащане с наложен платеж? Когато дойде куриера и видиш бижуто - решаваш дали ще платиш и готово. В такива случаи куриера трябва да е за сметка на продавача. Смятам, че така е най-коректно и за двете страни.
Не знам какви начини за плащане предлагат, но това "на доверие" определено не звучи добре.

# 19
Аз съм голяма фенка на он-лайн пазаруването и в частност на бижута. Вече няколко пъти пазарувам от www.bidz.com и нямам оплаквания. Още повече, това е аукцион и повечето ми неща са на много тънки парички. Проблемът ми е,  че се залисвам понякога и си имам колекция от неща, които няма да ползвам, но не знам и къде мога да ги предложа за продаване.

# 20
  • Мнения: 0
Защо не пробваш да ги пуснеш на търг в някой от българските онлайн аукциони? Другия вариант е на женския пазар Simple Smile

# 21
  • Мнения: 0
Идеята за търг е много добра. Приятел съвсем скоро си купи часовник Tissot Touch за 700 лв. още с кутия и гаранция. Всичко беше перфектно. Въпросът обаче е, че хората нямат вяра все още, а и доста от сайтовете трябва да станат малко по-информативни и да следят за достоверността на обявите. А и ако трябва да сме честни има големи простаци, които все още разсъждават в посока бърза печалба и измама. Факт е, че вече има доста читави он-лайн магазини, на които спокойно може да се довериш. Както писах и по-горе get.bg, electron.bg, luxury-gift.eu съм ги ползвала и всичко беше идеално.

# 22
  • Мнения: 0
Според мен измекярите, за които говориш mitsokoshi  не са единствено в онлайн търговията. Ина ги във всички сфери от житейския живот Simple Smile. Общо взето коректните хора са малко и затова е важно потребителите да променят нагласата си към пазаруването изобщо. Ако клиента се съмнява в продуктите предлагани от някой интернет нагазин вероятно има защо да е така. Но има и стъпки, с които клиентите могат да намалят риска - могат да ударят една жица (или сателит) и да преговарят за условията на сделката примерно (доставка и плащане). Все пак и търговците имат интерес да обслужват качествено клиентите си.
Някой скоро трябва да започне да ми превежда комисионна за интелектуалните коментари. Мисля да пусна един търг за размера й. Ако има желаещи - началната сума е един лев и петнадесет стотинки  Simple Smile.

# 23
  • Мнения: 0
Прав си за това, което казваш, но знаеш старата максима "око да види, ръка да пипне". Като добавим недоверчивостта на българина и факта, че му е писнало да го мамят някакви тарикати се получава плачевната картинка на on-line търговията. Колкото до жицата, съмнявам се, че някой си дава парите без да прегледа дали контактите дадени на сайта са нормални. Винаги си личи кога сайта е направен професионално. Много е важно да се уговориш за гаранция, документ за плащане и т.н.

Според мен хората трябва да са внимателни и няма как да ги излъжат, вече няколко години пазарувам нон-стоп онлайн и съм безкрайно доворна. Пести се много време.

# 24
  • Мнения: 0
Съгласен съм с всичко, което си написала. Мисля си, че ако има повече хора в нашата невероятно невероятна родина с твоето отношение към онлайн търговията, то и тя ще има бъдеще у нас и в Парагвай. Simple Smile Чудя се защо хората, които са пуснали темата не изказват никакво мнение  по дълбоко интелектуалните въпроси, които обсъждаме.

# 25
  • Мнения: 49
Относно коректността:
Когато поръчвах гривна за подарък поисках да видя някалко различни гривни, тъй като всички знаем, че пазаруването онлайн крие рискове. От luxury-gift.eu/ ми казаха, че няма никакъв проблем да изпратят представител, който лично да ми покаже бижутата.
Така и стана. Дойде човека и ми показа гривните, които бях поръчала. Разгледах бижутата и си избрах тази, която бях харесала още на снимката в сайта. Просто исках да се убедя, че това, което купувам отговоря на изображението в сайта. Факт  е, че на много места се представят артикули, които не отговорят в действителност на размера и качеството.  Пазарувала съм и книги онлайн, но при бижутата нещата са по-специфични. Каквато и стока да предлагат, търговците имат интерес да са коректни.

# 26
  • Мнения: 0
Изпращането на представител с различни продукти ми се струва малко нетипична практика, но щом си успяла да се договориш - супер. Значи все пак в някои случаи може да се намали риска при онлайн пазаруването. Сякаш има интересни неща на тоя сайт. А характеристиките на металите са доста надъхващи. Верни ли са?

# 27
  • Мнения: 48
Аз съм голяма фенка на он-лайн пазаруването и в частност на бижута. Вече няколко пъти пазарувам от www.bidz.com и нямам оплаквания. Още повече, това е аукцион и повечето ми неща са на много тънки парички. Проблемът ми е,  че се залисвам понякога и си имам колекция от неща, които няма да ползвам, но не знам и къде мога да ги предложа за продаване.
извинявай,но там нещата нови ли са или не,защото мен специално ме интересува златото,а там има бижута направо без пари? newsm78

# 28
  • Пловдив
  • Мнения: 89
Тези които са пазарували от bidz.com-Искам да  попитам има ли проблеми с доставката-коректни ли са?

# 29
Аз също знам една сребърна бижутерия "Silver Zone" направих подарък на приятеля си в софия, и съм страшно доволна.

Общи условия

Активация на акаунт