My toys - В света на игрaчките - 6!

  • 18 535
  • 345
  •   1
Отговори
# 315
  • гр.Варна
  • Мнения: 1 053
имам една дефектна тениска и ми предлагат да ми върнат парите
If you want, you can keep the t-shirt and we rebate the price of ,,
как ще стане ? с превод? или има друг начин
благодаря ви


Ще ти заверят сумата по сметката на картата,с която си платила Peace

# 316
  • Стара Загора
  • Мнения: 347
Момичета, имам един вьпрос. Направих пьрвата си порьчка, но ползвах картата на мьжа ми. Сега мисля да пусна втора, но вече да си е с моята карта. Има ли ограничение за броя на ползваните карти на 1 акаунт? Изобшо следи ли се за това или е важно картата да е пьлна?  Mr. Green
Ще ме извините, но видях на пьрва стр, че досега никой не пускал порьчка с Виза на ДСК, а моята е такава, не ги приемат или още никой не е пробвал?  Thinking

П.П. За колко време ориентировачно пристигат порьчките? Доколкото разбрах, носят ги до вкьщи, така ли е?

П.П.П.Правите ли си по повече от 1 акаунт, или няма полза?  Embarassed

Последна редакция: ср, 28 яну 2009, 00:12 от samimami

# 317
  • Мнения: 3 595
Обикновено около седмица, носят вкъщи, ползвам 1 акаунт. Пробвай да платиш и с другата карта то ще си покаже. Някой като че ли беше писал, че плаща с Виза на ДСК но може и да греша  Peace

# 318
  • Мнения: 328
Ще ме извините, но видях на пьрва стр, че досега никой не пускал порьчка с Виза на ДСК, а моята е такава, не ги приемат или още никой не е пробвал?  Thinking


Аз правих поръчка с на баща ми картата,и май неговата беше на ДСК-Виза /почти съм 100% сигурна че неговата е такава защото той само с ДСК работи/ Peace

# 319
  • София
  • Мнения: 6 308
Моята виза е на ДСК и засега не съм имала проблеми.  Peace Всичко поръчвам от 1 акаунт.

# 320
  • Мнения: X
П.П.П.Правите ли си по повече от 1 акаунт, или няма полза?  Embarassed[/size]

Ако ще ползваш друга карта, направи си нов акаунт. Така ще можеш да ползваш пак кода за минус 10 евро за нов клиент.  Peace

# 321
  • Мнения: 202
Момичета, имам един вьпрос. Направих пьрвата си порьчка, но ползвах картата на мьжа ми. Сега мисля да пусна втора, но вече да си е с моята карта. Има ли ограничение за броя на ползваните карти на 1 акаунт? Изобшо следи ли се за това или е важно картата да е пьлна?  Mr. Green
Ще ме извините, но видях на пьрва стр, че досега никой не пускал порьчка с Виза на ДСК, а моята е такава, не ги приемат или още никой не е пробвал?  Thinking

П.П. За колко време ориентировачно пристигат порьчките? Доколкото разбрах, носят ги до вкьщи, така ли е?

П.П.П.Правите ли си по повече от 1 акаунт, или няма полза?  Embarassed

Аз вчера пуснах поръчка с Виза на ДСК,получих майл за потвърждение и сега чакам втори майл,като опаковат поръчката.

# 322
  • Мнения: 3 702
Момичета,
който е запознат с моя проблем - от понеделник чакам да видя дали ми е дублирана поръчката, но до момента в Auftragsübersicht/Retouren нищо не се е появило.

Мога ли да считам, че въобще не съм успяла да пусна поръчка и да направя нова, или да изчакам още малко???

# 323
  • Мнения: X
Момичета,
който е запознат с моя проблем - от понеделник чакам да видя дали ми е дублирана поръчката, но до момента в Auftragsübersicht/Retouren нищо не се е появило.

Мога ли да считам, че въобще не съм успяла да пусна поръчка и да направя нова, или да изчакам още малко???


А имаш ли потвърдителен имейл в пощата? Съветвам те да пишеш на Майтойс и да ги питаш какво става с поръчката ти.

# 324
  • Мнения: 3 702
А имаш ли потвърдителен имейл в пощата? Съветвам те да пишеш на Майтойс и да ги питаш какво става с поръчката ти.
Тц,
нищо нямам - ни мейл, ни смс, нищичко.
Ще им пиша....

# 325
  • В най - голямото село
  • Мнения: 1 814
Момичета,
който е запознат с моя проблем - от понеделник чакам да видя дали ми е дублирана поръчката, но до момента в Auftragsübersicht/Retouren нищо не се е появило.

Мога ли да считам, че въобще не съм успяла да пусна поръчка и да направя нова, или да изчакам още малко???

Да, най - добре им пиши, както те е посъветвала и Жасмин. И аз имах същият  проблем, писах им и ми отговориха, че нямат поръчка от мен, така че пуснах нова. Успех!

# 326
  • Мнения: 2 122
след като в понеделник последната ми поръчка е влязла в Бг реших, че всичко е ок
вчера по обед след като не дойде до към 11 куриера звъннах и се оказа, че били объркали нещо и пратката била в София
в трейса на GLS пише- Nicht zugestellt da Kunde nicht angetroffen, трябва ли да ме притеснява, да звъня ли в централния офис /щото аз звънях във офиса им тук в Сз/

# 327
  • Мнения: 200
след като в понеделник последната ми поръчка е влязла в Бг реших, че всичко е ок
вчера по обед след като не дойде до към 11 куриера звъннах и се оказа, че били объркали нещо и пратката била в София
в трейса на GLS пише- Nicht zugestellt da Kunde nicht angetroffen, трябва ли да ме притеснява, да звъня ли в централния офис /щото аз звънях във офиса им тук в Сз/


Званни , нищо не ти пречи , аз съм званяла на националния им телефон(0-700-12-144) и след няма и 5 мин . ми се обадиха от Пловдивския офис.  Peace

# 328
  • София
  • Мнения: 412
Здравейте
Моля, кажете ми колко време след поръчката и получаването на потвърдителния имейл изпращат втори имейл, че поръчката е тръгнала?
 Peace

# 329
  • гр.Варна
  • Мнения: 1 053
Здравейте
Моля, кажете ми колко време след поръчката и получаването на потвърдителния имейл изпращат втори имейл, че поръчката е тръгнала?
 Peace

Различно-някои неща са веднага налични ,други до няколко дни ...Максимум до 4-5 дни .

Общи условия

Активация на акаунт