Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да завърша покупката си, след като въведа кода, но ме връщат за нов код?
Как мога да разреша проблема с невъзможността да завърша покупката си с Visa Electron на DSK?
Как мога да разреша проблема с блокирането на сумата на поръчката?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да завърша покупката си, след като въведа кода, но ме връщат за нов код?
Проблемът може да възникне от някои стъпки на поръчката, като например неизпълнение на определена стъпка. Опитайте се да изчистите кеша и бисквитките на вашия уеб браузър и опитайте отново. Също така се уверете, че сте прочели условията и сте поставили отметка в полето, което ви пита дали сте ги прочели.
-
Как мога да разреша проблема с невъзможността да завърша покупката си с Visa Electron на DSK?
-
Как мога да разреша проблема с блокирането на сумата на поръчката?
Ако сумата на вашата поръчка е блокирана, може да се наложи да се свържете с вашата банка, за да разберете причината за блокирането и как да го отстраните. Обикновено блокването се премахва след потвърждение на плащането или след изтичане на определен период, който може да варира в зависимост от банката.
-
Как мога да откажа поръчка, която вече е обработена и предадена на куриер?
-
Има ли ограничение за броя на артикулите при пускане на поръчка?