Това ме навежда на въпроса - там където сте как реагират на въпросите ви, опитват ли се да ви отговорят или вдигат рамене и ви казват така трябва, плащайте.
по принцип (някой го беШе написал и по_назад) първо плаЩаШ, после обжалваШ. вдигане на рамене няма, но пък губиШ месеци, дори и да си прав. бЮрокрацията е огромна и 4есто се раз4ита на 4овек да ми писне да се занимава, особено ако става въпрос за малки суми.
един път само се принудих да блокирам плаЩанията на интернет провайдера, но бях наистина бясна, 6 месеца плаЩах за неработеЩа връзка и все не успяваха да я оправят. е, оправиха я, платих се, подариха там някакви 4асове, но съм сигурна, 4е ако имах време и желание да се обърна към някаква потребителска организация, можеха и пари да ми върнат.
не се сърди за резките понякога отговори. и на нас ни е леко писнало, въпреки доброто желание, да отговаряме конкретно и да сме постоянно подлагани на съмнение, или да ни се обяснява колко не сме наясно как е в България и как в страната, в която живеем.
пове4ето сме съвсем наясно и с двете