Как да прекратя договора с БТК?

  • 9 634
  • 31
  •   1
Отговори
# 15
  • Варна
  • Мнения: 1 817
не можем да подадем молба преди 1 март, т.е. трябва да го направим точно на 1-ви.   .......

Ами сега погледнах и 1-ви март се пада неделя. Не би трябвало да ви отказват да подадете молбата по рано. Да не се окаже, че на 2-ри вече е късно Thinking  Мамата са си е**ли тези от БТК

# 16
  • Варна
  • Мнения: 617
Къде ще пътуваш само не разбрах? И не е необходом цял работен ден си мисля аз. Има много БТК центрове, които са в големи търг. вериги например и работят с раб. време на конкретния магазин - до по-късно и в почивни дни  Peace. А между другото АДСЛ услуга също не се прекратява по телефона или някакъв друг начин. Единствено лично или с пълномощно.

# 17
  • Мнения: 419
Къде ще пътуваш само не разбрах?
ooooh! Ако беше прочела първия ми пост, щеше да разбереш  Peace.

# 18
  • Варна
  • Мнения: 617
 Прочетох го, но реших, че 30км не се пропътуват за един раб ден. Още веднъж казвам, нямам намерение да споря. Ако търпеше чуждо мнение, бих ти казала как да постъпиш, но нали съм от "зомбираните" не искам да ти се меся  Mr. Green.

# 19
  • Мнения: 419
Прочетох го, но реших, че 30км не се пропътуват за един раб ден.
За последно отговарям, още малко ще почна и да се оправдавам. Не мога да изляза от работа, за да "отскокна" до съседния град. За да отсъствам, трябва да си взема ден.
Колкото до последното ти изречение, ooooh! остани си със здраве  Peace.

# 20
  • Мнения: 6 604
Моят съвет е да не следваш т.3 от вариантите. По-добре сега един загубен ден,отколкото по-късно-дела,за неспазен договор. Аз лично бих отишла на място,бих отрязала всякакви предложения за продължаване на договора и т.н.НЕ виждам защо трябва да им давам обяснение защо не искам вече да съм техен абонат,още по-малко пък да измислям лъжи за заминаване в чужбина.
НЕщо от личен опит:
Преди доста време си закрих  една карта на М-тел. Отидох,платих си сметката,натрупана до момента и им казах ,че от следващия месец вече не искам да съм техен абонат. Следващия месец получавам фактура(тогава още идваше огромен плик с фактура и списание вътре )за 8 ст. Оказа ,се ,че докато ми спрат картата ,аз съм била изговорила тези 8 ст. Стана ми смешно,защото разходите по фактура,списание и поща сигурно далеч надвишават тези 8 ст. Отидох все пак в офиса да ги платя. Служителката там ми обясни,че много добре съм сторила ,защото ,ако бях изчакала следващия месец съм щяла да дължа 18,08 лв. Тогава абонамента ми беше 18 лв. С други думи-всеки следващ месец закъснение щеше да трупа 18 лв върху сумата. Слава Богу прекратих успешно всичко.
Затова още веднъж моя съвет-отиваш лично и прекратяваш всякакви отношения. По-добре отколкото с пощи. По пощата сигурно биха намерили вариант да те разиграват още месец и автоматично договора да се продължи.
П.С. Почти 90 % съм сигурна ,че и мобилните оператори биха изискали ЛИЧНО присъствие при промяна на договорни взаимоотношения.

# 21
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 696
НЕ виждам защо трябва да им давам обяснение защо не искам вече да съм техен абонат,още по-малко пък да измислям лъжи за заминаване в чужбина.
Защото във формуляра за закриване на поста има такава опция и те задължително те питат и попълват твоят отговор. Просто трябва нещо да им кажеш. Ако кажеш, че не ти е изгодно, започва едно разтягане на локуми и предлагане на други абонаментни планове, досаждат и на края се стига до разправия. А ако им кажеш, че напускаш страната и това е причината за отказа, разговора приключва за секунди  и без никакви нерви Peace

# 22
  • Мнения: 118
Отивайте на място още днес и пускайте документите, за да нямате излишни разправии по-късно.

# 23
  • Мнения: 419
Отивайте на място още днес и пускайте документите, за да нямате излишни разправии по-късно.
Така и направихме  ooooh!.
То не бяха безплатни минути, то не бяха промоции, то не бяха чудеса  #Crazy. Ама защо ще го закривате, да ви предложим по-изгодни условия, много ценни клиенти, бля-бла-бла-бла  ooooh!, не може на 23-ти, трябва на 1-ви  #Crazy, глоби щели да начисляват, неустойки ..... един камион с глупости.
Не обичам да си губя времето в празни приказки, титулярът - още по-малко. Добре, че предвидливо го предупредих какво ни очаква.
Резултатът - все пак успяхме да финализираме отношенията си с БТК, спазвайки едномесечното предизвестие.  bowuu

Благодаря ви   bouquet.

# 24
  • Мнения: 9 990
Хм, сподели моля те-колко време ви отне това упражнение?Калкулирай път, висене на гише, разговори, прибиране, с една дума-в колко излезнахте от вас и в колко се прибрахте? Grinning

# 25
  • Мнения: 419
Хм, сподели моля те-колко време ви отне това упражнение?Калкулирай път, висене на гише, разговори, прибиране, с една дума-в колко излезнахте от вас и в колко се прибрахте? Grinning
Времето започна да тече от 09.00 сутринта, когато мъжът ми се въоръжи с лопата и започна да почиства улицата (не цялата, а пред къщата ни), в която не беше влизал снегорин. В същото време се е обадил на един приятел, който дошъл с трактор да разчисти. Тъй като по план трябваше да пътуваме с моята кола, до към 10,30 е ринал там. Припалил я е, и не е имало проблем. От студа обаче (или по някаква друга причина, не зная) когато вече била готова за старт, стартерът, акумолаторът или нещо друго отказало  ooooh!. Тъй като снегоринът вече бил минал, освен моята, бил затрупал и неговата кола. Отново същото упражнение и с неговата кола. Тя също отказала да запали, към 12,00 извикал колега да му даде ток (или нещо такова). Към 12.45 все пак тръгнахме, към 13.30 бяхме в БТК-центъра - там около час (ефективни от които бяха точно около 6 минути). На връщане той караше на габарити, защото се притесняваше, че акумулаторът не се е възбудил достатъчно, последва проверка от КАТ и фиш 20 лв., + 15 лв. за гориво (не ми е споменал да е давал пари на приятелят със снегорина)  Thinking. Към 16.00 си бяхме у нас, на мен ми беше смешно, защото държах в ръцете си заветния документ, но титулярът  Joy Joy Joy спомена всички служители, служителки от БТК и техните роднини до девето коляно  hahaha Joy hahaha и ме предупреди, че втори път в такова приключение няма да се включва, в отговор на което философски заключих, че всичко е добре, щом свършва добре  Peace.

Разбира се, много от събитията днес не бяха свързани по никакъв начин с БТК (и двата ни  автомобила са в изправност, но не бяхме ги изкарвали от петък заради снега, поради което може би дойдоха проблемите с акумулаторите, което пък доведе до фиша), но ... и двамата загубихме по един ден, занимавайки се с абсолютно безсмислени упражнения, което време можехме да оползотворим по съвсем друг начин....това е  в общи линии всичко Peace.

Последна редакция: пн, 23 фев 2009, 20:09 от Танцуваща с вълци

# 26
  • Мнения: 9 990
Разбира се вичко това във века на комуникациите наистина е истерично смешно.А какво би станало, ако колата просто не запали наистина-междуградския автобус на колко минава.И значи ли това, че хора без личен автомобил са обречени на вечен брак с БтК, защото изпуснат ли си срока, другия месец-пак и пак и пак-опити да се добереш до заветния БтК -център. Crazy
Боже, колко много съм спестила с отказа си от тях още през 2002. Grinning

# 27
  • Мнения: 88
По- далеч от БТК! Когато решихме да си спрем интернета, ходих и питах, казаха ми, че не може докато не изтече договора, можело да се премести на друг адрес и услугата била безплатна. След като отидохме с титуляра, след като подписа договора за преместването, ни уведомиха, че ще струва 38 лв. /или нещо подобно/ #Cussing out По-добре да нямате взимане- даване с тях. Съжалявам, обаче аз съм много разочарована. Да не говорим, че на горещите им телефони не отговаря никой. Иначе обаждането ни било важно за тях. Заинатявала съм се и съм чакала по 20 мин. и никой не отговаря.

# 28
  • Варна
  • Мнения: 25 242

Следващия месец получавам фактура(тогава още идваше огромен плик с фактура и списание вътре )за 8 ст. Оказа ,се ,че докато ми спрат картата ,аз съм била изговорила тези 8 ст. Стана ми смешно,защото разходите по фактура,списание и поща сигурно далеч надвишават тези 8 ст. Отидох все пак в офиса да ги платя. Служителката там ми обясни,че много добре съм сторила ,защото ,ако бях изчакала следващия месец съм щяла да дължа 18,08 лв. Тогава абонамента ми беше 18 лв. С други думи-всеки следващ месец закъснение щеше да трупа 18 лв върху сумата.

Тези пък от Мтел са или супер нагли, или служителката е развивала свободни съчинения ooooh! Да ти начисляват лихви на стотинките разбирам, ама да ти добавят месечни такси е най-голямата простотия.

# 29
  • Мнения: 0
Здравейте! Ще ви споделя и моя опит с прекратяването на договора с БТК за ADSL услуги. Преди месец поисках да си прекратя договоря с тях, но отговора им беше: "съжаляваме, не можете, тъй като договора ви се е подновил автоматично". Трябваше (както те ми казаха) да заплатя неустойка в размер на месечните ми такси до края на периода на подновения автоматично договор (над 200 лева). Аз направих следното нещо: Отидох в друг техен център (понеже се скарах с тези във въпросния център) и казах, че искам да си преподпиша договора и да го направя безсрочен. Тогава таксата става с 5 лева повече на месец. На въпроса им защо? и че се набутвам така им отговорих, че не искам да съм обвързан със срокове, понеже забравям кога изтичат. Срещу такса за смяна на договор от 10 лева подписах новия (безсрочен) договор. Изчаках няколко седмици за да влезе в сила новия договор (той влезе в сила 3 дни след подписването, но нямах време да отида по-рано), отидох и си пуснах едномесечно предизвестие за прекратяване на договора. Та по живо по здраво след по-малко от месец вече няма да съм абонат на БТК за интернет. Реално се набутах с 10 лева за смяна на договора и с една такса, която вместо 25 ми беше 30 лева. Това е. Новото "двайсет" беше, че от скоро не можеш да си прекратиш договора във всеки един техен център - мен ме пратиха в най-близкия областен град.
Но се радвам, че успях да се отърва от техните услуги и си отстоявах правата до края.
Успех на хората, които искат да се "отвържат" от БТК! Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт