SportsDirect.com - 2!

  • 57 204
  • 686
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 178
Здравейте, някой ще прави ли обща поръчка тези дни или аз да взема да направя?

# 496
  • Мнения: 1 881
Знам, че не е по темата, но някой може ли да поръча едни маратонки от този сайт:



Също и не знам кой е според вас номера 4М:

http://shop.nordstrom.com/S/2986522?cm_cat=datafeed&cm_pla=s … 8573-000423bb4e79

Ето и таблиците според сайта:

http://shop.nordstrom.com/S/2986522?tuid=000006c4-006f-0861-7369 … amp;tname=product



Тези американски размери съвсем ме объркаха, така се надявам да е 36 размера:)

# 497
  • Мнения: 4 587
Аз мислих да пускам сряда или четвъртък.

# 498
  • Мнения: 10
Аз се учудих, че ми отговориха. Бях направила малка поръчка към Англия. И 3-ти ден не я пращат. А там обикновено ги пращат за 1 ден. Писах и ми отговориха, че изчакват артикул и щом го получат ще я пратят.


Току-що и аз им писах-вече 7 ден откакто пуснах поръчка за 600 паунда,пратиха ми още тогава мейл,че е прието поръчкта и дотам... 7 дни не могат да я подготвят и изпратят и после ще ми пишат,че половината ми неща са изчерпани.Много гневно писмо им написах,не че ще им кривна на шапката де #2gunfireПодчертах им,че за тази една семица ,освен че не могат да ми изпратят поръчката,от предходната ми изпратиха едни  негодни обувки,и едни,които не съм поръчвла,а са си вели парите за тях...твърде много издънки за толкоз малко време.Казах им,че ако ми липсва и един продукт това ще бъде последната ми поръчка от тях ,и че колегите им  от mandmdirect с радост ще ме обслужват.


Аз вече чакам 10 дни за отговор на 2 и-мейла, в който им пратих каква ли не възможна информация за мен и банковата ми карта, но не ме удостояват с отговор, въпреки че точно изпълних указанията им дадени ми по телефона.  Явно въобще не им пука за мен като клиент. Но пък и няма какво да се направи за да им въздействам. Това не е като в и-бей, където имаш лостове и всеки продавач се стреми да ти угоди изцяло иначе ще му падне процентът. Отговорите на съобщения там са в рамките на деня. Това, което прави нещата още по-лоши е фактът, че цените на sportsdirect са наистина доста добри и аз лично не мога да намеря алтернатива в Англия.

Недостатъците на m&mdirect са, че доставката е по-скъпа 35 лири и че не можеш да поръчваш директно на сайта, а трябва по телефон или факс. (за България) Поне така беше миналата година, когато им писах. Поне хората ми отговориха бързо.

# 499
  • Мнения: 4 587
От M&M може да поръчаш към някой от превозвачите на английски адрес.

Пиши им пак имейл и питай какво става, че си им изпратил данните. Аз ги притеснявам много, когато почнат да се бавят.

Спортс си дръпнаха парите и вече мога да ползвам картата. Искам да купя и някои неща за морето. Който иска да се включи нека ми пише. В мен все още има неща на west_end. Но може би са на почивка, тъй като не ми отговаря на съобщенията.

# 500
  • София
  • Мнения: 184
Момичета искам да се включа с  едни маратонки за малкатаhttp://www.sportsdirect.com/Products/SD/PID-Puma+Taisuko+Infant+Grls-023144.aspx C4 размер  някой ако пуска тези дни поръчка да ми пише моля ви.

# 501
  • Мнения: 1 028
Е,вяно вчерашния ми мейл е хванал дикиш,защото днес имам  3 мейла,еднакви с тракинг номер,само едни изчерпани маратонки"Диадора" имам,макара,че поне още 10 артикула не ги виждам вече на сайта,ма нали им се бях заканила,че ако ми липсвт половината неща ще ни е последна среща Mr. GreenОтделно ми изпратиха друг мейл ,в който ме информират,че ще ми възстановят парите заради онези галоши,които ми изпратиха.И сега ми остана спомена и още нещо Laughing-2 чифта обувки,които за нищо не стават,ама и не са ми искали да им ги връщам де.

# 502
  • Мнения: 4 587
Папитууу, браво!!!!


На мен ми писаха, че едни маратонки ще ги пуснат след 1-ви август. Предложиха ми да ми анулират поръчката и да я пусна отново. Докато дойде 1-ви ще изчезнат повечето неща, които съм поръчала. Доста странна логика - не подготвят поръчка докато не дойде 1 нещо. А тогава може другите да ги няма.

# 503
  • Мнения: 145
Мили мами, я кажете на какъв курс долу-горе ви таксуват паунда сега, да си направя една груба сметка имам ли файда да поръчвам ...

# 504
# 505
  • Мнения: 4 587

Това е БНБ. Аз имам карти в 2 банки. Малко под 2,30 е. А тук пише 2,09 лв.

# 506
  • Мнения: 5 383
Мда, и мен ме учуди ниския курс. Това пък е друг линк, тук вече е различен.

http://www.triada.bg/rates/

# 507
  • Мнения: 368
Аз да ви се похваля преди малко писах писмо до еврокомисаря Меглена Кунева и до една Британска агенция защита правата на човека по повод моята блокирана сума без да ми изпълнят поръчката.Няма да оставя нещата така нито ще ги чакам 45 дни да ми отблокират парите.А относно поръчката не се притеснявайте пуснах е от друга карта .

# 508
  • София , Монтана
  • Мнения: 811
Записвам се че сега видях сайта и много ми хареса.

# 509
  • Мнения: 10
Най-накрая слънце и на моята улица изгря. Вчера, след третото ми поред писмо са ми отговорили след няколко часа. Пишат ми, че всичко е наред с документите, които съм им изпратил и бих могъл да поръчвам без да ме подозират в измама. Все пак ще трябва да направя поръчката си наново, защото старата е анулирана и не може да се възстанови. Все пак докато не стане окончателно не смея да се надявам.


desita1234,

относно блокирането на парите в сметката без да е изпълнена поръчка както е и при мен, дали това не е от страна на банката? Доколкото аз разбирам, защото за трети пък ми блокират пари, това е политика на банката за тези 45 дни примерно Райфаезен. В ОББ ги блокират само за 30 дни. (За други банки нямам наблюдение на практика.) Това ме кара да смятам, че това зависи от банките, а не от сайта/продавача. Сайтът ни праща писмо, че няма да изпълни поръчката и съответно няма да таксува картата ни. От там нататък проблемът не е ли в банката, която не е склонна да освободи тези пари, които чакат упълномощаване от продавача? Ходил съм да се разправям в Райфайзен, но те ме уверяват, че нищо не може да се направи, но дали е така? Не би ли трябвало банката на база на съобщението от продавача да освободи парите? И аз страшно се дразня на този проблем, защото постоянно се получава, че имам някакви блокирани пари по сметката си и трябва наново да внасям за да мога да поръчвам.

Най-забавното е, че от Shopzilla са ми пратили писмо, с което искат да споделя опита си от покупката, която съм направил SportsDirect.com на 10 юли, която на практика ми беше анулира поради политиката на предотвратяване на измамите.  Ще бъде голям майтап да взема да опиша премеждията си със SportsDirect.com и лошото им отношение към клиентите.

Последна редакция: вт, 28 юли 2009, 09:35 от Ivo123

Общи условия

Активация на акаунт