All inclusive или резервирана само нощувка

  • 1 976
  • 27
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 983
Миналата година бяхме на нощувка със закуска, тази пак така ще е.  Peace

# 16
  • Мнения: 4 410
Детето ми е злоядо и капризно.Обикновено когато не съм на почивка влизаме в магазина/заведението/ и го питам какво му се яде.След като го е избрала хапва  няколко хапки  и ако имам късмет привечер ще хапне пак.
Самата аз не закусвам ако не броя кафето и през деня наблягам на плодове.Не употребявам алкохол.Но най-големия ми проблем е ,че съм страшно гнуслива и ако видя някой пред мен да бърника по чиниите дето и аз трябва да си сипя това може да е края на моя обяд.Да не говорим за кръжащи оси или други насекоми  Shocked.
Като имам в предвид ,че анимацията е за деца по-големи от моето и често е на друг език се оказва че и тази екстра не е за нас.
Имам най-палавото малко човече и се налага целодневно да тичам по дире му което неизменно се е отразило и на фигурата ми.Определено имам нужда от още някой друг килограм отгоре-отпада и фитнеса.
Като гледам как не винаги това дето е написано в обявата отговаря на истината и съвсем се убедих,че поне у нас няма да предплатя нищо дето не съм видяла  Crossing Arms.
Отивам ,ако ми хареса се настанявам ако ми допадне хигиената  и кухнята посещавам ресторанта ако ли не ...има и други.
Обидно ми е да ме пренебрегват като клиент и не бих посетила място,като онези хотели дето гривните на българите са с друг цвят....съответно и обслужването  Sick.
И изобщо съм против правилото всичко да платя предварително .Това ме лишава от възможността да изисквам и да получа това за което плащам.Може и да греша,но докато плащаме авансово всичко ще четем как натуралните сокове са в същност разтворима напитка от автомат или за ниска хигиена или за......провалена почивка.
Гласувах с последната опция.Естествено преди да тръгна за някъде ще позвъня поне в няколко хотела за да съм сигурна ,че има места.

# 17
  • Разград
  • Мнения: 2 102
Гласувах с последната опция. Миналата година направих "грешката" да резервирам предварително. И накрая - изгорях с капарото.

# 18
  • Мнения: 216
Зависи къде е почивката,
защото от all-in do all-in разликата може да бъде много голяма;
Ако сме в България, предпочитам да си избираме ние къде да хапваме, ресторантчета колкото искаш и така разнообразието ми е по-голямо;

# 19
  • Мнения: 1 014
Обидно ми е да ме пренебрегват като клиент и не бих посетила място,като онези хотели дето гривните на българите са с друг цвят....съответно и обслужването  Sick.
Никога не ми се е случвало в хотел ALL, гривните на българите са в различен цвят newsm78. Написаното от личен опит ли е и кой е хотелът?
Гласувам с първата опция - разбира се в читав хотел. Много е важно освен със загар от морето да се върнеш и със здраво дете. Откакто ходим по този начин, не ни ловят летните вируси. Пу-пу.  Преди резервация проверявам мнения в Трипадвайзор-а, например.

# 20
  • Мнения: 4 406
Предпочитам само закуска.
В някои хотели ако си само с нощувка сутрин и кафе няма откъде да си вземеш.

Последна редакция: ср, 19 авг 2009, 07:48 от Jerry F

# 21
  • Мнения: 327
All inclusive е задължителен при лятната ни почивка Peace
За нас това е най удачния вариянт.

# 22
  • Мнения: 1 312
Зависи къде е почивката,
защото от all-in do all-in разликата може да бъде много голяма;
Ако сме в България, предпочитам да си избираме ние къде да хапваме, ресторантчета колкото искаш и така разнообразието ми е по-голямо;
Peace Peace

# 23
  • Мнения: 4 410
azira  Докато се чудих къде да почиваме попаднах на тази тема :
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=312956.0 и на много подобни Shocked
Слава богу конкретния опит не е лично мой,но и аз съм имала лош опит в спа хотел 4 *,в който на 3 ет не достига налягане на вода и къпането в иначе разкошната баня е ...
Според мен идеята на форума е да споделяме опита си добър или лош ,за да не се налага всички да попадаме в едни и същи неприятни ситуации.
Докато преглеждах темите попаднах на какви ли не ужасии,но едно беше общото навсякъде:Платено всичко предварително,съсипана почивка,измамени туристи и за капак няма лесен и удобен механизъм да се накажат виновните.Излиза,че след като са ви ограбили трябва да отделите не малка сума ,време и нерви за да осъдите евентуално виновните.Това ми звучи като - прецакването е пълно,защото за да постигнеш възмездие ще тормозиш себе си и семейството си месеци наред.
Както казах у нас съм против на предварителното плащане ,с което е обвързан all-in .Не съм против варианта като цяло макар да е неприемлив за моето семейство конкретно но по други причини.
Много е възмутително,че управата на някои хотели спестява като наема не достатъчно персонал,а после четем как една камериерка не смогвала....Ми да наемат повече за по 200 лв на стая за едното спане...
Също ми направи впечатление,че при предварителна резервация хотела/говоря за Албена/ не се ангажира капарираната стая да е с изглед към морето.За мен това е неприемливо.Щом не могат да се организират и да гарантират че ще получа това което искам ....има и други места където да оставя парите си .А който не знае как да привлича клиенти да фалира и да върви на борсата.
Всеки сам преценява .Аз не мога да се доверя преди да видя какво ще получа особено когато гаранция няма.

# 24
  • Мнения: 1 014
Eто затова трябва да се проверява всичко предварително,  но да се заключава така набързо, че в Бг ALL-а не работи добре е леко пресилено. Спокойна ще си, ако избереш хотел на световна верига - те си държат на качеството. Аз така правя.
Както казах у нас съм против на предварителното плащане ,с което е обвързан all-in .Не съм против варианта като цяло макар да е неприемлив за моето семейство конкретно но по други причини.
Това не е вярно. Ако не правиш ранно записване с цел отстъпка, никой не те задължава да плащаш пердварително. Ако си готова  да платиш цена на рецепция, която в повечето случай е доста по-висока от тази на агенциите - заминавай, ползвай и на тръгване плащай. Аз този път така направих, но по други причини, не защото съм се съмнявала в коректността на хотела.
Също ми направи впечатление,че при предварителна резервация хотела/говоря за Албена/ не се ангажира капарираната стая да е с изглед към морето.За мен това е неприемливо.Щом не могат да се организират и да гарантират че ще получа това което искам ....има и други места където да оставя парите си .
Това,че на Албена не гарантират изглед море е политика на самия курорт, на повечето хотели изгледа е гарантиран, срещу заплащане разбира се.
И - права си, просто избираш друго място за почивка. В България има доста хотели, в които ще ти предложат ALL на много високо ниво - просто трябва да ги откриеш и да избереш подходящия за твоите изисквания.
Спирам, защото оспамихме темата.

# 25
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Оу инклузив единствено ако почивката е в чужбина.

Предпочитам да резервирвам нощувки със закуски, за да можем да обикаляме когато и където си пожелаем, независимо с или без деца сме  Simple Smile

# 26
  • Мнения: 9 483
ОИ Peace
Разбира се внимавам къде какво се предлага-някои вериги са гаранция за качество Wink

# 27
  • Мнения: 4 410
Извинявам се за оспамването ,но се чувствам задължена да изясня една заблуда ..... може би моя
''..... на повечето хотели изгледа е гарантиран.....''
За голямо разочарование на почиващите при предварително внесени пари /капаро,резервация или както искате го наречете/ нищо ама нищичко не ви се гарантира.Ако греша напишете кой ще накара некоректния хотелиер да ви възстанови капарото ,ако услугата която предоставя на място не съвпада с това което е обещано в офертата!Естествено остава възможността да го осъдите ,но това е дълго ,ангажиращо с време и средства  и с доста несигурен изход.
Факт е че няма гаранции за абсолютно нищо.
Вярно има и коректни,но не за това ми е думата ,а за липсата на  работещ орган или механизъм който да санкционира  некоректните хотели.
Нека не правим преценка дали повечето или малка част са коректни или не.Проблема е ,че капарирайки почивка би трябвало да се чувстваме спокойни и сигурни ,но реалността е друга.На практика ставаме уязвими за некоректност от страна на прибралия вече капарото хотелиер.Греша ли ?
 

Общи условия

Активация на акаунт