Fragrancex.com - аромати и доставки- 8 тема

  • 38 972
  • 723
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 0
Малко помощ ми е нужна. Значи в 13:00 направих една поръчка, всичко си беше точно. Сега (в 16:00) пробвам да направя още една поръчка. Натискам "Review order", после като си напиша паролата за да вляза в акаунта си в пейпал и ми излиза следното съобщение:
"We are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the recipient's website to complete your transaction using their regular checkout flow."
 Някой да знае защо ми се появява това?

# 241
  • Мнения: 2 375
Малко помощ ми е нужна. Значи в 13:00 направих една поръчка, всичко си беше точно. Сега (в 16:00) пробвам да направя още една поръчка. Натискам "Review order", после като си напиша паролата за да вляза в акаунта си в пейпал и ми излиза следното съобщение:
"We are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the recipient's website to complete your transaction using their regular checkout flow."
 Някой да знае защо ми се появява това?
Нямам идея. Получи ли 2 емайла /от ПП и от Фр/ потвърждаващи първата ти поръчка?

# 242
  • Мнения: 0
Получих само един и той е от Пейпал.
Сега пък друга глупост ми се появи. Онова горното съобщение вече не ми се появи, но после като съм на последната стъпка и като натисна "Place order" ми изписва:
"Important Message!
The transaction cannot complete successfully. Instruct the customer to use an alternative payment method."

# 243
  • Мнения: 2 375
Логнат ли си /във Фр/? Такова съобщение ми се  е появявало, когато съм опитвала да пазарувам като гост от сайта.

# 244
  • Мнения: 1 718
Изчакай малко с плащането и пробвай пак по-късно,понякога ПП имат бъгове в системата.ИЛи звънни в банката и се увери,че имаш достатъчно пари в картата за всеки случай! Peace

# 245
  • Мнения: 0
Да, логнат съм. А тоя мейл от фрагрансекс щом не съм го получил значи ли че поръчката не е още приета, щото иначе в акаунта ми, ми пише че е в прогресинг?

# 246
  • Мнения: 2 375
Ами щом пише в акаунта, предполагам всичко е ок. Провери да не е отишло в спама, писмото. Peace

# 247
  • Мнения: 0
Било е в спама, мерси че ми каза да погледна там.

# 248
  • София
  • Мнения: 4 585
skrita FUstA , моля изчисти си ЛС...
Извинявайте за спама... Embarassed

# 249
  • Мнения: 0
Значи никой не знае защо се появява това съобщение:
"We are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the recipient's website to complete your transaction using their regular checkout flow."

# 250
  • Варна
  • Мнения: 1 423
Значи никой не знае защо се появява това съобщение:
"We are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the recipient's website to complete your transaction using their regular checkout flow."

Това съобщение ми се е появявало при неуспешно плащане и блокирана сума. Аз го отдавам на грешка в комуникацията.
Не знам дали и при други случаи се появява същото.

# 251
  • Мнения: 0
Значи от 4 часа се мъча да направя тая поръчка (сигурно 100 пъти съм се пробвал) и ми се появява или тази грешка:
"We are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the recipient's website to complete your transaction using their regular checkout flow."
или тази:
"Important Message!
The transaction cannot complete successfully. Instruct the customer to use an alternative payment method."
Тоя пейпал много бъгав.

# 252
  • Мнения: 2 375
Пиши на ПП и питай какъв е проблема. Обикновенно отговарят в рамките на един ден, даже до няколко часа и са много учтиви /поне испанските са така/. Аз съм им писала за щяло и нещяло и винаги търпеливо обясняват.
Друго не се сещам.

А аз какво да правя с получения парфюм? Да им пиша и да им обясня? И не знам как става превод с ПП. И дали върнатите пари по този начин няма да отидат в джоба на някой служител? Все си мисля, че всичко им е застраховано и сайта не губи в такива ситуации. Т.е. мисълта ми е, че застрахователната компания е покрила загубите на фирмата /сайта/ и на това отгоре аз им връщам парите, които не съм сигурна и къде точно ще отидат.
Моля, разяснете ми ситуацията. Как е според вас, тези, които сте връщали и тези които не сте?

Последна редакция: чт, 17 сеп 2009, 19:59 от natia

# 253
  • Мнения: 5 790
А според мен проблемът е не в Пейпал, а в терминала за Пейпал на Фрагранса.
Но при всички положения - пиши на ПП и ги питай.
Имам аз съмнения, че са им спрели възможността за плащане през ПП заради многото диспути за неполучени поръчки, но това са си мои подозрения, небазирани на достоверни факти.

# 254
  • Варна
  • Мнения: 1 423
Правил ли е някой скоро поръчка с плащане през пейпал, да каже?

Общи условия

Активация на акаунт