Fragrancex.com - аромати и доставки- 9 тема

  • 46 201
  • 750
  •   1
Отговори
# 705
  • Варна
  • Мнения: 2 034
В директа също имаше ловли, сега не знам дали е останал.

За забавянето- и аз доста чаках нещо от САЩ от ибей (и още си го чакам), може би наистина проблема е по трасето някъде. На моето кашонче от фрагранса, което взех на 15.12 имаше следната дата от МРПС- 01.00.2010, така и не разгадах кога точно е дошло в Б-я. Нарочно ли слагат такива измислени дати, за да не се разбира колко ги бавят newsm78

# 706
  • Мнения: 758
Мисля, че Фрагранса се държи коректно  Peace
Клеймото с датата на изпращането винаги съвпада с тази посочена в сайта. Друг е въпроса, защо се получава това забавяне.
Скоро имах поръчка от Америка (от Е-бей) която е тръгнала на 28.10. Пристигна на 29.12. Забелязах и че тогава се отпушиха пратките и от Фрагранса.
Може би забавянето е някъде по пътя, но те нямат вина  Naughty


Благодаря ти,това наистина не го знаех,не се заглеждах по надписите и датите на пратките,ще го имам в предвид  Hug

# 707
  • София
  • Мнения: 78
Мисля, че Фрагранса се държи коректно  Peace
Клеймото с датата на изпращането винаги съвпада с тази посочена в сайта.
Бих казала същото само, ако някога си получа поръчките от Юни и Юли м. г. и видя клеймото с датата на изпращане върху пакета Laughing
Знаех, че пратките се бавят, но не съм и предполагала, че ще ги очаквам повече от шест месеца.  За съжаление, към днешна дата те не са ми възстановили сумите, защото не съм платила чрез Пейпал.
Спечелила съм няколко диспута, но съм им връщала парите, тъй като все пак съм си получила пакетите макар и с огромно закъснение.
Бях коректа, но те не, защото вече съм убедена в това, че парите ми няма да бъдат върнати, а и се съмнявам, че след толкова време ще си получа парфюмите.
 
...  Също така наистина може да се провери дали сте получили пратката си, не се ли сещате, че се подписвате при получаване без значение дали е препоръчана или не. Освен това и в разменните станции се описват и непрепоръчаните, макар и на ръка... 
Много ми се ще да бе така, но след като ги помолих да направят свое разследване, те ми отговориха, че щом съм се възползвала от безплатната доставка не могат да направят такова.

# 708
# 709
  • Мнения: 1
Не знам...преди малко си взех от пощата препоръчана пратка от Великобритания от понеделник ( едни страхотни кларкове м/у другото, обаче са ми големи и ще си изям ушите от яд, но може и да ги пусна в продавалника, ако не се облажи някой приятел) и пак питах жената на гишето за другите ми забавени пратки. Тя ми каза, че всички пратки без значение дали са препоръчани или не, се описват, но разследване може да направи само изпращащата страна, а не ние. Каза, че забавянето идвало от митница Сф по принцип, аз се разтърсих за телефони, но никой не ми вдигна в петък в 16.50 часа. Но нищо, ще ги тормозя в понеделник. Нямам представа дали дават инфо по телефона, съмнявам се, но съм готова и скандал да им вдигна при нужда  #Cussing out. За подписите при непрепоръчана, наистина и аз не винаги се подписвам...но винаги ме търсят в една тетрадка.

# 710
Не знам дали вече е обсъждано, но според мен забавянето на пратките от ноември насам може да се дължи на следната причина:
http://www.bgpost.bg/Bulgarian/ProductsAndServices/Article.aspx?article=99:

"Съобщение до клиентите на Български пощи:
ПРИОРИТЕТНА ОБРАБОТКА НА ПОЩЕНСКИ ПРАТКИ ОТ САЩ
дата: 13.01.2010


На 8.01.2010 г. в Българския разменно-сортировъчен център е получена повече от седем тона въздушна поща от САЩ. Същата е експедирана от пощенската администрация на Съединените щати от края на м. ноември до средата на м. декември 2009г. Пощенските пратки са доставени в България с голямо закъснение от Полша с автомобилен транспорт.
 
 
„Български пощи” ЕАД се извинява на своите клиенти за причинените по независещи от нас причини неудобства и ги уведомява, че пратките се обработват приоритетно с цел доставянето им на клиентите по най-бързия начин."

# 711
  • Мнения: 4 380
Така че неспазването на ангажимента от едната страна, според мен, освобождава от ангажимент и другата страна.
 Аз мисля, че Ноар е напълно права с горното твърдение и понеже ние сме съвестни връщаме парите, макар те да не са изпълнили своята част от договора. И противно на вас мисля, че щом те не си спазват сроковете имаме пълно право да задържим парите след като са ни били върнати и сме получили пратката след N броя месеци. А що се отнася до цивилизования свят, там ще ви предложат да си задържите парите и ще ви поднесат извинение за неудобствата, които са ви причинили! Безплатната доставка не може да бъде извинение.

# 712
  • Мнения: 758
Така че неспазването на ангажимента от едната страна, според мен, освобождава от ангажимент и другата страна.
 Аз мисля, че Ноар е напълно права с горното твърдение и понеже ние сме съвестни връщаме парите, макар те да не са изпълнили своята част от договора. И противно на вас мисля, че щом те не си спазват сроковете имаме пълно право да задържим парите след като са ни били върнати и сме получили пратката след N броя месеци. А що се отнася до цивилизования свят, там ще ви предложат да си задържите парите и ще ви поднесат извинение за неудобствата, които са ви причинили! Безплатната доставка не може да бъде извинение.
ето това бях пропуснала да добавя в своите исказвания,абсолютно вярно

# 713
# 714
  • София
  • Мнения: 965
Записвам се да ви следя  Hug

# 715
  • Мнения: 1
Не знам дали вече е обсъждано, но според мен забавянето на пратките от ноември насам може да се дължи на следната причина:
http://www.bgpost.bg/Bulgarian/ProductsAndServices/Article.aspx?article=99:

"Съобщение до клиентите на Български пощи:
ПРИОРИТЕТНА ОБРАБОТКА НА ПОЩЕНСКИ ПРАТКИ ОТ САЩ
дата: 13.01.2010


На 8.01.2010 г. в Българския разменно-сортировъчен център е получена повече от седем тона въздушна поща от САЩ. Същата е експедирана от пощенската администрация на Съединените щати от края на м. ноември до средата на м. декември 2009г. Пощенските пратки са доставени в България с голямо закъснение от Полша с автомобилен транспорт.
 
 
„Български пощи” ЕАД се извинява на своите клиенти за причинените по независещи от нас причини неудобства и ги уведомява, че пратките се обработват приоритетно с цел доставянето им на клиентите по най-бързия начин."
Аааа, има светлина в тунела значии  Hug.  Дано всички да имаме повод да се похвалим следващата седмица  Peace

# 716
  • Мнения: 1 270
Е, браво  Crazy пак ще има пакет бум


Dasy
, кутията ти е пълна

# 717
  • София
  • Мнения: 74
Днес получих от 19.12 - в пощенския клон... newsm78
Интересно, обаче явно поръчките от фрагранса няма да ги хване злия закон за ДДС, което е наистина чудесно... Praynig  Praynig  Praynig Може би като са малък пакет и си влизат в пощите директно... Може би ДДС теслата пада само при колетните пратки... Ако е така - ще бъда малко по-малко сърдита на министър Дянков...

Остана сега да дочакам и от 18.12 и от 28.12  Tired

# 718
  • Мнения: 338
Аз чакам едно парфюмче от 16.12., което не е за мен. Писна ми вече  smile3511. Друг път съм чакала и мнооого повече, но сега пък все ме е страх да не ме привикат на митницатааа Blush

# 719
  • София
  • Мнения: 74
Аз чакам едно парфюмче от 16.12., което не е за мен. Писна ми вече  smile3511. Друг път съм чакала и мнооого повече, но сега пък все ме е страх да не ме привикат на митницатааа Blush

Аз си мисля че няма да те привикат... моята дето пристигна днес е над 30лв, а си дойде в пощенския клон направо...
Ще погледна като се прибера кога е влязла в страната....

Общи условия

Активация на акаунт