Черен списък на хотелите в България!

  • 377 621
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 1 080
  • Мнения: 13 632
ОК. Посипвам си пепел на главата. Щом всички твърдят, че е нормално чак след четвъртата нощувка да влязат да почистят стаята значи проблема е в мен.
Ти не се оплакваше, че не чистят, а ,че не сменят хавлиите. Не, не и не. Не се смятам за м.....а, чак ми е гнусно да го напиша.

# 1 081
  • Бургас
  • Мнения: 7 001
В най-първия ми пост попитах и за чистенето, но всички се хванаха за хавлиите.

# 1 082
  • Мнения: 29 915
Всеки има различни изисквания. Както написах по-назад, просто трябва да си кажете в началото. Големи драми за некви кърпи!!!

# 1 083
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 872
Никъде няма написани условия за настаняване.
Кой е хотела?


И каква е цената за нощувка е важно


SeaLife Синеморец. 85лв на вечер

 Това за двама ли?

# 1 084
  • Мнения: 904
За първи път с това ,което описва milmich за табелката и "зелената" политика се сблъсках преди 6 години в един хотел в Швеция. Бях впечатлена и сериозно се замислих .Така ,че не е нужна да се посипва главата с пепел, а да се замисли човек и никога не е късно да си промени гледната точка.

# 1 085
  • Мнения: 2 530
В най-първия ми пост попитах и за чистенето, но всички се хванаха за хавлиите.
Вместо да ни занимавате с битовизмите си, да бяхте обърнали внимание на условията, поместени на сайта на апартхотела.
"Почистването на стаите и подмяна на хавлии и бельо е на всеки 3 дена."
А иначе тези Общи условия, че са си ги забили най-отдолу на страницата - вярно е и ми е леко подвеждащо.
Вече ако на третия ден пропуснат да изчистят и да подменят бельо и хавлии, сте в правото да отидете до рецепция.


Както казваше един мой приятел (вече не е между живите), като четеше оферти за почивки екскурзии и прочие: "Чета дребния шрифт и чета какво НЕ включва съответната оферта".

# 1 086
  • Мнения: 1 145
За смяна на хавлии и спално бельо на 3 дни е ясно, но да не ти изхвърлят коша и да не ти сложат тоалетна хартия и сапун 3+ дни, ето това вече е неприемливо и си струва разправията с хотела. За 85 лв. поне това да правеха.......

# 1 087
  • Мнения: 6 352
За смяна на хавлии и спално бельо на 3 дни е ясно, но да не ти изхвърлят коша и да не ти сложат тоалетна хартия и сапун 3+ дни, ето това вече е неприемливо и си струва разправията с хотела. За 85 лв. поне това да правеха.......
В някои апартхотели зареждат  еднократно консумативи в сервизните помещения.  Почистването също може да е само преди настаняването. Тези условия обаче би трябвало да са описани, за да е ясно клинентът какво да очаква.

# 1 088
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 079
В най-първия ми пост попитах и за чистенето, но всички се хванаха за хавлиите.

Госпожо, има хотели 5-звезди, горе-долу по 500 евро на вечер където сменят кърпите и почистват стаите по няколко пъти на ден, има си дневна и нощна камериерка, има човек който минава и зарежда бара, има човек който натиска копчето на асансьора вместо Вас, портиер който Ви отваря вратата и още много други екстри. Предполагам, че сте го гледали в някой филм, ама далеч не сте си резервирали хотел от този ранг, че да търсите този лукс.

Като цяло тази тема е на 90% процента пълна с оплаквания от типа: "Защо в нискобюджетното, промоционално/ваучерно настаняване, което си избрах няма екстри като в 5-звезден хотел?"

# 1 089
  • Мнения: 1 231
В най-първия ми пост попитах и за чистенето, но всички се хванаха за хавлиите.

Госпожо, има хотели 5-звезди, горе-долу по 500 евро на вечер където сменят кърпите и почистват стаите по няколко пъти на ден, има си дневна и нощна камериерка, има човек който минава и зарежда бара, има човек който натиска копчето на асансьора вместо Вас, портиер който Ви отваря вратата и още много други екстри. Предполагам, че сте го гледали в някой филм, ама далеч не сте си резервирали хотел от този ранг, че да търсите този лукс.

Като цяло тази тема е на 90% процента пълна с оплаквания от типа: "Защо в нискобюджетното, промоционално/ваучерно настаняване, което си избрах няма екстри като в 5-звезден хотел?"


Абсолютно вярно!!! Имаше една приказка - ''На гол тумбак, чифте пищови''

# 1 090
  • Бургас
  • Мнения: 7 001
За смяна на хавлии и спално бельо на 3 дни е ясно, но да не ти изхвърлят коша и да не ти сложат тоалетна хартия и сапун 3+ дни, ето това вече е неприемливо и си струва разправията с хотела. За 85 лв. поне това да правеха.......

Именно това ми беше идеята на първия пост. Дали е нормално след 4 нощувки някой да влезе да пусне прахосмукачка, но тук ме изкараха принцеса дето иска 5 звездни удобства.

Галактическа принцеса, зная за 5-звездните хотели в чужбина. Била съм в такива.

# 1 091
  • Мнения: 1 145
Явно в темата има чувствителни хора от бранша, непонасящи критика към този апартхотел.
И елементарни права на клиента в България няма как да се сравняват с 5-звездно обслужване в чужбина. Колкото до чужбината, и там си има трески за дялане.

# 1 092
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
Eeee ,момичета,очакванията трябва да са реални.И каквото е описано в сайта да го получите.Ще дам два примера с познати хотели.Хотел Хисар/ никога не ползвам ваучери/.В ресторанта който е на последния етаж ми сервираха воняща пилешка пържола.Ама миришеше на развалено ужасно,вкуса да не говорим.Извиках управител-ами те се пакат полузамразени-готвачът не е разбрал.Ще ви компенсираме със сметката за алкохол - в случая една бира.Ами определено не очаквам това от този хотел.
Втория пример Аугуста.Януари -логично  студ.Хотела неотоплен ,а аз със дете на 1 год.Слизам на рецепция искам печка,защото климатика изобщо не тръгва дори.Дават ми една с два реотана и ми казват да стоя в лобито.Предупредена бях да говоря тихо защото имат само 5 печки ,а хотела е пълен.След два часа разлика в температурата нямаше и си тръгнах.Беше 8 вечерта.Само че аз съм от Пловдив и за 20 мин съм вкъщи.Не ми се мисли ако бях от Варна или София с малко дете по нощите.Та и от този хотел не очаквах това.

# 1 093
  • Мнения: 29 915
И аз съм брала студ по хотелите. Единият /писала съм назад за него - Боляри Велико Търново/ не ми дадоха печка, с дете на 3 г. бяхме. Имало било климатик. Да, ама климатикът не духа топло. Ужасно беше - мръсно, студено, мухъл в банята, в чекмеджето мухлясъл хляб, мирише на прах, супер нелюбезни служители, а закуската беше просто под всякаква критика. По-зле от едно време на лагерите - три тънки парчета стар салам, една суха филия и парче сирене.

# 1 094
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 788
Едно е да кажеш: развалена храна и студена стая. Друго е да се пише: лош хотел, защото не сменя хавлии всеки ден, а да не си прочел правилата на хотела.
Има скапани хотели, има и клиенти с неоснователни изисквания. Факт.

Общи условия

Активация на акаунт