Пиша , за да изкажа възмущението си от Хотел Ред Хаус - Равда и сайта Booking.com . Имахме резервация за месец август, направена през сайт, съответно платено капаро - една нощувка. Условията на офертата бяха отлични, защото пишеше изрично и в пратения ми имейл, че имаме право да анулираме до 24 юли безплатно и да ни върнат парите. След тази дата парите остават за хотела. Вчера разбираме най-накрая , че няма да можем да посетим хотела и аз звъня , за да отменя резервацията. Питам най-любезно как ще им е удобно да ни върнат парите според условията и момичето ми се изсмя в слушалката - няма такова нещо, ако от сайта са ви заблудили звънете на тях, ние нямаме общо... Аз останах без думи, сега звъня и на сайта, не ме свързва, писах им и чакам отговор , но държанието на рецепционистката ме изуми, тя буквално се забавляваше и явно и друг път им се е случвало да се извиняват със сайта. Реално съм наясно, че никой няма да ми върне парите, но искам да предупредя хората , които запазват чрез Booking.com да са наясно със специалните условия , които дават за някои хотели. Измислица !!!!