Черен списък на хотелите в България!

  • 377 152
  • 1 807
  •   2
Отговори
# 255
  • Sofia, Младост 3
  • Мнения: 674
Записвам се с копиран текст от темата, която пуснах .

Пиша , за да изкажа възмущението си от Хотел Ред Хаус - Равда и сайта Booking.com . Имахме резервация за месец август, направена през сайт, съответно платено капаро - една нощувка. Условията на офертата бяха отлични, защото пишеше изрично и в пратения ми имейл, че имаме право да анулираме до 24 юли безплатно и да ни върнат парите. След тази дата парите остават за хотела. Вчера разбираме най-накрая , че няма да можем да посетим хотела и аз звъня , за да отменя резервацията. Питам най-любезно как ще им е удобно да ни върнат парите според условията и момичето ми се изсмя в слушалката - няма такова нещо, ако от сайта са ви заблудили звънете на тях, ние нямаме общо... Аз останах без думи, сега звъня и на сайта, не ме свързва, писах им и чакам отговор , но държанието на рецепционистката ме изуми, тя буквално се забавляваше и явно и друг път им се е случвало да се извиняват със сайта. Реално съм наясно, че никой няма да ми върне парите, но искам да предупредя хората , които запазват чрез Booking.com да са наясно със специалните условия , които дават за някои хотели. Измислица !!!!

# 256
  • Пловдив
  • Мнения: 2 518
Чакай малко сега - ако имаш право да анулираш безплатно до утре (24 юли, нали така?), анулирай, както се анулира, а не обвинявай букинг в разни неща. От там, откъдето си резервирала, оттам и канселираш. Влез си в резервацията в букинг, откажи резервацията, пък тогава се възмущавай на букинг, ако не ти се върнат парите. Те според теб как трябва да знаят, че си говориш по телефона с хотела?

Момичето на рецепция също не е длъжно да знае при какви условия си резервирала в сайта.

И ако си отмениш резервацията като хората и ти се върнат парите - вземи да махнеш името на хотела от черния списък, защото така излиза във всички търсачки в черния списък, а ние всъщност не знаем за черен ли е, за бял ли.....
 

Последна редакция: вт, 23 юли 2013, 10:08 от jul

# 257
  • Мнения: 19 502
Чакай малко сега - ако имаш право да анулираш безплатно до утре (24 юли, нали така?), анулирай, както се анулира, а не обвинявай букинг в разни неща. От там, откъдето си резервирала, оттам и канселираш. Влез си в резервацията в букинг, откажи резервацията, пък тогава се възмущавай на букинг, ако не ти се върнат парите. Те според теб как трябва да знаят, че си говориш по телефона с хотела?

 
Точно така, от сайта на букинг има бутон за канселиране, оттам нататък те си правят необходимото. Явно капарото е платено с карта, по тази сметка ще получиш обратно сумата по транзакцията.

# 258
  • Sofia, Младост 3
  • Мнения: 674
Не си разбрала, от хотела ми съобщиха, че условията , представени в сайта Booking.com не са верни. Че дори не знаят, че е имало такива условия.

# 259
  • Пловдив
  • Мнения: 2 518
Проблемът си е техен. Каквото ти пише в резервацията, това е вярното за теб. Хайде откажи през букинг, пък да видим.

# 260
  • Sofia, Младост 3
  • Мнения: 674
От Booking няма какво да ми връщат, не съм плащала на тях, те бяха посредник за обмен на информация относно условията , които предлага съответния хотел и самата оферта, включваща връщане на парите от хотела. Аз не изисквам от сайта да ми възвърне парите, а просто да не се пишат неща, за които от хотела твърдят, че не знаят. Не знам на кой да вярвам, факт е, че от едните нямам отговор, а другите се държаха грубо.

# 261
  • Sofia, Младост 3
  • Мнения: 674
В Booking съм анулирала резервацията . Това с какво ми помага ?

# 262
  • Пловдив
  • Мнения: 2 518
Букинг не са само посредник - те ти продават хотела на тази цена и при тези условия. Как те ще осигурят да ти се върнат парите, си е техен ангажимент. Щом си отменила в периода на безплатна анулация, ще си получиш парите дори, ако трябва букинг лично да ти ги върнат (и вероятно да спрат да работят с хотела, ако е некоректен).

# 263
  • Мнения: 19 502
В Booking съм анулирала резервацията . Това с какво ми помага ?
Ами платеното капаро чрез сайта на буукинг трябва да се върне по сметката ти - нали чрез тях си внесла капаро с карта, не си плащала по банкова сметка на хотела? Както си платила на сайта-посредник за резервации, така ще ти върнат сумата при канселиране. Свържи се с тях и им обясни. Въобще няма нужда да намесваш хотела.

# 264
  • Sofia, Младост 3
  • Мнения: 674
Благодаря тогава за пояснението, ще чакам да се свържат с мен, защото аз не успях с тях.

# 265
  • Sofia, Младост 3
  • Мнения: 674
Не, платила съм на хотела, защото така поискаха с уговорка, че важат условията . Явно аз не съм разбрала изобщо какво да очаквам от такъв тип резервация. А аз от сайта не съм и очаквала пари, точно поради тази причина.

# 266
  • Пловдив
  • Мнения: 2 518
Бъди сигурна, че ще се свържат с теб, и то много бързо. Ти освен, че си звъняла, предполагам си им написала какъв е проблемът?

Аз обаче не разбрах - от хотела са ти поискали да им преведеш пари по резервацията и ти си им наредила директно ли?

# 267
  • Sofia, Младост 3
  • Мнения: 674
Да, на тях съм превела, затова и не чакам от сайта нищо.

# 268
  • Пловдив
  • Мнения: 2 518
Виж сега, не знам защо си им превеждала пари, но в момента, в който си анулирала резервацията, в хотела излиза факс за това.
Ако бях на твое място, нямаше да си говоря по телефона с никой, ами пращам мейл, че очаквам да ми върнат парите, защото съм си отказала резервацията в срока за безплатно анулиране (с посочен примерно 3-дневен срок). Ако не си получа парите, пиша на букинг за техния некоректен хотел. Те си знаят работата.

И да не спамим повече в темата, защото е за друго - като стане ясно кой е некоректния и дали има такъв (защото в случая и ти си леко си се прецакала), махни го от темата.

Успех Peace

# 269
  • в края на града
  • Мнения: 4 446
Eva, наистина е по-сигурно през туроператор.. През букинг не съм резервирала, но с другите, с които ми се е случвало си има договор -  частично плащане, плащане на 100%, варианти за анулиране... Наистина е неприятно... най-малкото отношението, може и любезно да обяснят...

По темата за черния списък - Перла Бийч 1 Приморско (държа да уточня, че мнението ми е от лято 2012, а за една година при смяна на мениджмънта могат чудеса да се постигнат и в положителна и в отрицателна насока).. Резервирам в последния момент, попадам на много добра оферта, всички щастливи - отиваме  Confused... Хотелът се води 4* , по моя...некомпетентна преценка отговаря на 2 максимум 3*.  Стаите - кофти, мръсно, грозно безвкусно обзавеждане, избелели завеси, петна по меката мебел и по мокета, хавлиите не ни се смениха 4 дена  и трябваше да се разправям с камериерката, която се опита да ми вдигне скандал...  Crazy (не случи човека), чаршафите през цялата почивка така и не се смениха, аз си ги тупах, че падаха люспи от мазилката върху тях под климатика... ОИ - кафето свършваше половин час преди края на закуската и седяха празни кани, от които се стичаше утайка.. "бой" за прибори и чаши, постоянно нямаше... Храната ..неприятна... Шезлонгите на басена 24часа!! заети от пешкири, чаршафи, дюшеци и разни неща, които не знам какви са, но никой не си правеше труда да ги махне (само чадърите сгъваха)... Басейнът мръсен, имаше една зелена ивица малко под края на водата... И какво ли още не - факт е, че си тръгнахме 2 семейства с 2 болни деца, а аз бях с коремни болки седмица след това... Това е една от най-гадните "поичвки", на които съм била... Гледам - отново "изгодна" оферта пуснали, явно е тактика, който се излъже... Не се изкушавайте от ниските цени.. или ако се изкушите Simple Smile имайте едно на ум, че има защо да са ниски ...

Общи условия

Активация на акаунт