Черен списък на хотелите в България!

  • 376 767
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 900
  • Мнения: 1 516
хотел Аида Цигов чарк.Причини- Мръсно,не се почиства,като помолих за такова ми изхвърлиха само боклука.Бяхме с изхранване-храната не беше прясна и в малки количества.

Последна редакция: сб, 19 авг 2017, 23:59 от slan4ize_76

# 901
  • Мнения: 807
какъв е смисълът от подобен пост??? аргументи!!

# 902
  • Мнения: 6
Здравейте, бих искала да споделя огромното си разочарование от един семеен хотел в Лозенец-Котва, моля ви не ходете там, особено ако сте с деца. Ходим в Лозенец от три години, мястото е Страхотно за семейна почивка. Тази година решиха да дойдат с нас баба и дядо, съответно да търсят квартира на място-изискване да бъде с климатик, ние вече имахме предварително резервирано, затова реших да им помогна, видях въпросния хотел Котва и реших да питам има ли свободни стаи от неделя до събота. Да каза ми собственичката, че чак отстъпка щяла да направи за повече нощувки. Вечерта се виждам с бабата и дядото и те ми казват тя искаше да пред платим, но сега изведнъж нямало възможност за толкова нощувки била се объркала, на следващия ден уж всичко беше уредила, но трябвало последната вечер да ги премести от една став в друга. Тъй като съм с две деца едно от тях отиваше на обяд да почива там, а бабата идваше да гледа малката в хотела, в който бях, но собственичката изведнъж последния ден освен, че имаше наглостта да мести и разиграва възрастни хора с цялото си безсрамие казва пред мен и тях, че децата не били включени в сметката и че тя не знаела, че те ще бъдат там, като в стаята не е имало повече от двама-възрастен и дете за обеден сън, а тя даже отстъпка била направила. Пълна наглост, не можах да повярвам на ушите си, как може някой така да се държи с гостите си, които плащат и ги разиграва. Ако някой може да ми каже, къде още мога да се оплача бих го направила. Възмутена съм от обслужването и отношението. Иначе селото и плажовете са супер, но явно има още на какво да се учи българинът, който иска да изкарва пари от туризъм. Много интересно ми стана как един коментар, който написах в Google за въпросния хотел, мистериозно изчезна.

# 903
  • Мнения: 3 347
...Много интересно ми стана как един коментар, който написах в Google за въпросния хотел, мистериозно изчезна.
На мен пък във Визит въобще не ми го публикуваха коментара пак за Лозенец,хотел/вила Янис.

# 904
  • Мнения: 1 292
...Много интересно ми стана как един коментар, който написах в Google за въпросния хотел, мистериозно изчезна.
На мен пък във Визит въобще не ми го публикуваха коментара пак за Лозенец,хотел/вила Янис.
Във Визит явно публикуват само хубавите коментари. Аз също съм с лош отзив от Приморско дел Сол, но не ми беше отразен коментара.

# 905
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 570
На мен пък във Визит въобще не ми го публикуваха коментара пак за Лозенец,хотел/вила Янис.
Ти нали вчера питаше за и-мейл за оценка. Публикуването не става мигновено, понякога минават няколко дни, понякога по-бързо.

# 906
  • Мнения: 5
Да споделя и аз негативния си опит с хотел Астрея в Хисаря.

С малко дете сме - на година и 9 месеца,  много диво, игриво и лъчезарно момче.
Имахме резервация за 5 нощувки, но изкарахме само 3. Пристигнахме в неделя следобяд и се настанихме. Веднага установихме, че единия контакт в стаята не работи (при 3 налични в цялата стая и 2 заети от безполезния минибар и телевизора). Пробвахме всички възможни уреди, а не само зарядно, но не сработи. На рецепция обещаха да пратят техник, който дойде във вторник в 15:00 следобяд и почти събуди детето с блъскането по вратата. Хубавото в случая е, че неделя вечер отново решихме да пробваме контакта и се оказа, че с малко нагласяне на щепсела си тръгна нормално. Канала в банята почти не поемаше вода, което, както ми казаха отново на рецепция, било нормално. В стаите нямаше нищо, с което да можеш да събереш водата, която се излива от краката ти, джапайки в банята, за да излезеш. В понеделник сутрин помолих за моп или поне кофа и парцал, защото предната вечер мъника се хлъзна и падна лошо на главата си, слава богу без сериозни последствия. Обещаха, че ще пратят камериерка да ни остави. И пратиха - във вторник следобяд, след повторно ходене до рецепция. Това беше първото влизане на камериерка в стаята ни (на третия ден). Дойде, остави кофата и парцала, замаза пода с нейния, събра най-накрая боклука и си тръгна. Дори не провери другите консумативи. Това доведе до ново ходене до рецепция в сряда сутрин, за да попитам дали могат да ни дадат руло тоалетна хартия или да си купим (бяхме тръгнали на разходка преди обяд). Жената се изуми как може да нямаме и каза, че когато се приберем всичко ще бъде наред. Прибрахме се около 13:00, направо отидохме на обяд и после в 13:30 си влязохме в стаята. Беше изумителна - всичко лъснато, изчистено, подредено, сменени чаршафи, оставена тоалетна хартия, зареден сапун и т.н. Единствено кърпите ни не бяха сменени. Останахме доволни от реакцията, но за около 15-20 минути. Тогава звънна телефона в стаята и ме повикаха на рецепция. Там ми показаха снимка на телефона на камериерката на кърпа от хотела, която беше полята с цялата с кафе. И заявиха, че са я извадили от нашата стая. Когато се опитах да възразя и предложих да отидем да преброим кърпите в стаята, за да се види, че са всичките налични, защото още не са сменени, жената на рецепция каза "Няма нужда, аз вярвам на камериерката си, вижте само какво слънце е". Не ми бе дадена възможност да се защитя по никакъв начин, а дори имаха наглостта да ми предложат да обвиня сина си, че той го бил разсипал и да ни се разминело. Когато обясних, че няма как да вменявам вина на детето си за нещо, което не е направил никой от нас и поисках да говоря с управителя, служителката започна да ме обижда пред другите клиенти, които бяха наоколо, да се държи нагло и арогантно. И тя на свой ред ме заплаши с управителя. Вдигнах ръце и реших, че с глупави хора не мога да се разбера, прибрах се в стаята и споделих с жена ми, която точно беше приспала детето, случката. Тя се изуми и "запали" още повече. Отиде до рецепция, а аз останах с детето. Нямаше я повече от час. Когато се върна сподели за същото отношение и, че е чакала управителя пред офиса му, но той не се е появил. И пожела да си съберем багажа и да си ходим, заради отношението на персонала. Така и направихме. Когато отидох да оставя ключа от стаята, рецепционистката с цялата си наглост, ми заяви, че е говорила с управителя на хотела и той си имал по-важни неща от това "да се разправя с недоволни клиенти (думата, която употреби не беше клиенти, но нека запазим добрия тон) като нас." Пътувал за Пловдив по служебни ангажименти. Но, специално заръчал щом си тръгваме да платим и 15 лв. глоба за изцапаната кърпа, която и аз и жена ми продължавахме да сме видели само на снимка. Ако не - щяла да извика полиция. Обясних й, че няма да дам 15 лв и смело да звъни в полицията, че отивам до колата, защото документите ми вече бяха там и да не разкарвам после и полицаите да си ги взема и се връщам да чакаме. Когато се върнах бил последвал нов разговор с управителя и той бил казал да си ходим без полиция. Предполагам не е нужно да споменавам, че едва ли не ни се присмяха, когато поискахме да ни върнат парите за несъстоялите се две нощувки. Сега вече предстои да си търсим правата чрез институциите в страната. Проблемът е, че отказаха дори да ми издадат някакъв документ, че си тръгвам по-рано и реално ние нямаме никакви доказателства. Ще е нашата дума срещу тяхната. Но въпреки това ще се опитаме.

Като изключим тази случка - останалите впечатления от хотела също не са много положителни.
В офертата пишеше, че вътрешния басейн е с температура 33-35 градуса, а докато бяхме там повече от 30 (те сами си я обозначават на входа) не успя да мине. Намира се в едно мазе и е с размерите на кухня в гарсониера, дълбок е до малко над коленете. Външния басейн така и не стигнахме да го ползваме, защото беше мега студен (въпреки, че пишеше, че и той е минерален и с температура 23-27 градуса). Но от други гости на хотела се чу, че ако искаш да ползваш шезлонг в близост до басейна трябва да платиш 5 лв. А тези, които бяха за свободно ползване са почти на тротоара. Пак от разговори с други клиенти разбрах, че и почти никоя от екстрите на хотела не е на разположение. Трябва да направиш заявка за следващия ден, после за следващия и така, докато дойде време да си ходиш. Wi-fi нямаше никъде в хотела. Т.е. имаше, но аз и жена ми не успяхме да се свържем - нито в лобито, нито в ресторанта, нито в стаята. На паркинга постоянно нямаше места и ни пратиха да спрем в една уличка в близост, по която трудно преминаваше автомобил, заради паркираните на нея коли.

Единственото положително беше кухнята - макар и на блок маса ястията бяха разнообразни и вкусно приготвени. Винаги имаше какво да изберем, както за себе си, така и за детето.

В допълнение мога да кажа, че вчера писах писмо до ръководството на хотела, описах случая и предложих да го разрешим без да се занимаваме с институциите. На което получих още по-потресаващ отговор лично от управителя на фирмата, която ръководи хотела. Пишеше, че жена ми е отишла на рецепция, крещейки и размахвайки кърпата над главата си с обяснението, че ни оставят мръсни кърпи по стаите, че си искаме парите обратно и си заминаваме. Направо се потресохме и двамата. До утре може да кажат и че сме изкъртили мебелите, за да си накладем огън на терасата сигурно.

Та ... това са ми впечатленията (както и на част от другите гости както се вижда) от този хотел.

# 907
  • Мнения: 140
Mappy_bg,

Подадохте ли сигнал до КЗП?!
Как резервирахте - през посредник ли?

# 908
  • Мнения: 5

Mappy_bg,

Подадохте ли сигнал до КЗП?!


След малко отивам лично, че онлайн формата им ми е малко неясна, а искам всичко да е наред с жалбата. Не мога да рискувам да увисне някъде в пространството, заради некоректно попълнени полета в онлайн формуляра. Иначе резервацията стана през сайт. От там се опитаха да съдействат за решаване на проблема, но накрая служителката каза, че нищо не могат да направят.

# 909
  • Мнения: 140
Хубаво е в сигнала до КЗП да посочите какво очаквате от КЗП - санкция на хотела и също така възстановяване на сумата за 2те нощувки, които не сте ползвали. Имате ли издаден документ за плащането? Касова бележка, фактура? Ако не - НАП също може да бъде сезиран.
Сайтът-посредник също е замесен, така че и към неговата управа можете да подадете жалба с иск да ви възстановят сумата за 2те нощувки.
Кой е сайтът?

# 910
  • Мнения: 5
Сайта е rezervacia.bg. От там бяха наистина любезни и няколко пъти ми обясниха, че са направили всичко възможно, но повече не могат. НАП, поне за това няма как да бъде сезиран, защото плащането стана по банка. Но за сметка на това в ресторанта не съм видял касова бележка за нито една консумирана от мен бира. Нито по време на обяда, нито на вечеря. Но иначе си ми прибираха по 3 лв. всеки път.

# 911
  • Асеновград
  • Мнения: 3 055

Mappy_bg,

Подадохте ли сигнал до КЗП?!


След малко отивам лично, че онлайн формата им ми е малко неясна, а искам всичко да е наред с жалбата. Не мога да рискувам да увисне някъде в пространството, заради некоректно попълнени полета в онлайн формуляра. Иначе резервацията стана през сайт. От там се опитаха да съдействат за решаване на проблема, но накрая служителката каза, че нищо не могат да направят.
Не е задължително да ходите до КЗП, онлайн формата им работи и всяка жалба заминава направо за клона който отговаря за съответния район на България.Миналия месеца бях пуснала жалба поради дефектна стока / в случая магазина реагира след 3 дни и въпроса приключи/ а КЗП ми се обадиха след 2 седмици по жалбата.Явно са доста натоварени и затова се въоръжете с търпение.Иначе електронната форма си Ви дава входящ номер който идва на мейла за контакт който сте попълнили.

# 912
  • Мнения: 166
Лелеее, а ние от 25.08. сме в хотел Астрея за 3 нощувки. Почвам да се плаша.

# 913
  • Мнения: 5
Лелеее, а ние от 25.08. сме в хотел Астрея за 3 нощувки. Почвам да се плаша.

Дано имате късмет поне с отношението. За другото вече - не знам. После очаквам да споделиш впечатления.

# 914
  • Мнения: 166
Лелеее, а ние от 25.08. сме в хотел Астрея за 3 нощувки. Почвам да се плаша.

Дано имате късмет поне с отношението. За другото вече - не знам. После очаквам да споделиш впечатления.
Дано!

Общи условия

Активация на акаунт