Чисто нов хладилник не охлажда и замразява възможна причина?

  • 10 418
  • 24
  •   1
Отговори
# 15
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
фреона или там както се казва при транспорта е изтекъл ooooh!

едва ли...
Явно някъде се е явил пропуск.

# 16
  • София
  • Мнения: 1 345
Звъняхме в Техномаркета от там ни препратиха да сме звъняли в сервиза те да дадат някакъв протокол,че не работи и тогава щяли да заменят стоката. По ЗЗД четох пише,че до 7 дни трябва да го заменят без разни усложнения и размотваници. Кажете правилно ли съм разбрала или не?

# 17
  • София
  • Мнения: 410
Евка, правилно си разбрала - в срок от 7 дни можеш да върнеш стоката без обяснения. Аз така върнах един тиган - много се опъваха продавачките, стигнах до управителя, който също се правеше на разсеян, но като му цитирах закона и като го уведомих, че отивам да подам жалба в КЗП веднага си взе тигана и ми върна парите. Важно е да отбележа, че тигана не беше използван и му бях запазила оригиналната опаковка.

Последна редакция: нд, 13 дек 2009, 21:31 от dutci

# 18
  • София
  • Мнения: 1 345
Там е въпросът,че е изхвърлил оригиналната опаковка иначе още днес да го бяхме помъкнали и щях да се инатя до последно за смяна. Sad

# 19
  • София
  • Мнения: 410
Евка, опитайте все пак да го върнете. Вие откъде да знаете, че хладилника няма да работи, че да си пазите кашоните.

# 20
  • Мнения: 650
Dutci, изчисти си входущите ЛС, защото не мога да ти отговоря!!!

Извинявам се за офтопика, но нямам  как по  друг начин да й кажа.

# 21
  • Мнения: 2 891
Кашоните винаги трябва да се пазят.

# 22
  • София
  • Мнения: 1 345
То да не се налага повече да има за какво да пазя опаковки  ooooh! Ама в един малък апартамент само това остава да пазят огромни кашони ужас.

Говорихме със сервиза мъкаааа. Щели да дойдат на адрес ама не се знаело кога, а ще вземат да минат тези 7 дни. Другото, което много ме учуди звъннах в КЗП за консултация и там пък тая ми разправя,че в закона нямало такова нещо със 7 дневният срок. Трябвало да подам рекламация в самият магазин, а те да се оправят със сервиза. Ние сме нямали работа със сервизи да се разправяме. Сега се чудя дали да не ходим да ни впишат в книгата и там за всеки случай. А ако помъкнем хладилникът пък се заинатят и не искат да го сменят пак да го връщаме направо не знам как да постъпя,защото и това ми мина през ума да го натоварим та там и на място да се разправяме.

# 23
  • Мнения: 198
Еvка ,прочети тук http://www.kenanoff.com/blog/archives/190#7
ще намериш отговор

# 24
  • София
  • Мнения: 1 345
Благодаря полезна статия   bouquet Аз точно по закона уж действам ама в БГ май такъв за обикновения човек няма. Размотават си те колкото пожелаят. Сега мисля довечера на място със стоката  и ако трябва луд скандал и  това е. Длъжни са да приемат рекламация, а не да ме препращат в сервизи разни  #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт