СГ–ГРУП ООД?-моля някоя мама юрист да се включи.

  • 278 041
  • 1 845
  •   1
Отговори
# 105
  • Sofia
  • Мнения: 3 566
Ми те може и да извадят, но едва ли ще е с твоето ЕГН, вероятно само имената ще съвпадат.
Ще почакаме 30 дни да видим какво ще ти предоставят като документ, според мен нищо, така че не им се вързвай.  Grinning

# 106
  • Мнения: 1 952
Оф, и аз получих писмо, имам наистина задължение, но не ги взимам насериозно.
Иначе някой беше питал- да, има осъдени от Глобул.

# 107
  • Мнения: 4 195
Здравейте!

Пиша пак защото вече ми омръзнаха тези измамници за 3-ти път ходят в майки ни да ги притесняват за това,че съм имала задължение към Глобул.Единствения вариант да платя е като напиша номера на договора,а аз нямам договор ,а никой не може да ми каже номера на договора нито тези от С.Г.Груп,нито пък от Глобул.Подадох заявление да получа копие от договора ще видя какво ще стане.

Не ми се занимава с тях,но ако получа номер на договора мисля да платя и да се спира този психически тормоз.

Ако има някакво развитие при вас пишете,моля ви!

Интересно ми е дали има изобщо някой осъден от тези мошеници!

Ако аз ти извая номер на договор, ще ми платиш ли, за да не те тормозя newsm78
я не се излагайте, въоб ще не плащайте никакви пари Peace

# 108
  • Мнения: 985

Иначе някой беше питал- да, има осъдени от Глобул.
я кажи повече за тез осъдените,моля те  newsm78

# 109
  • Мнения: 1 952
Нямам инфо много, много, но преди години (2 мисля) в офиса получих писмо, че наш служител е осъден от Космо мобайл (демек Глобул) и незабавно да му се запорира заплатата. Лицето беше напуснало и незнам какво е станало после.

# 110
  • София
  • Мнения: 5 605
А прави ли ви впечатление, че почти навсякъде става дума за задължения към Глобул от 2001, максимум 2002 година. newsm78
Според мен тези задължения са с изтекла давност. Момичета, поискайте договорите за цесия между Глобул и филмата-ако има такива /дали/, там би трябвало да е описано всичко. А от Глобул дори и да ви дадат измислен договор-нали има ваш подпис, предполагам, че ще познаете дали сте го подписали вие или не. И мля ви не се подвеждайте да превеждате пари. 

# 111
  • Мнения: 1
Здравейте на всички , от днес и аз съм с честитка , понеже нямаше никаква информация се обадих , информираха ме , че дължа 75лв на Globul от 2005, но при мен ситуацията е малко по различна, договор не съм подписвал , ползвах 2 карти от група като е възможно да е упоменато някъде , че ги ползвам аз, но подпис не съм слагал никъде . Разрових малко в разлини сайтове и какво събрах като информация
1.Подобни задължения за телефонни услуги отпадат по давност след 3г
2.При предосттавяне на лични данни,  както в този случай Глобул е нужно да ни информира
3.Глобул като мобилен оператор няма право да предлага на цесия дълговете на клиентите си /до колкото разбрах само банки и лизингови къщи и такива подобни имат подобно право/ , в този случай май и не е много ясно СГ груп дали за купили дълговете или за момента просто са наети да пращат честитки.
По спомен единствено , ако имате желание да им станете клент ще е нужно да си платите задълженията към тях

# 112
  • Мнения: 2 018
Давностния срок е 5 години.
И мисля, че всеки има право да продаде вземането си на друг /цесия/, без да е длъжен да уведомява длъжника. Трябва да се уведоми длъжника едва след като цесията е приключила.

# 113
  • Мнения: X
Давностния срок е 5 години.
И мисля, че всеки има право да продаде вземането си на друг /цесия/, без да е длъжен да уведомява длъжника. Трябва да се уведоми длъжника едва след като цесията е приключила.
Демек кога все пак е длъжен да го уведоми? Кога е приключила цесията?

# 114
  • Мнения: 2 018
Не съм прекалено наясно с тези неща, но понеже наскоро ми се наложи да чета за подобни начини - как да си върнем парите от длъжник и това си спомням. Ние така си продаваме в момента вземането, но точно този въпрос не беше проблем и за това не съм му обърнала внимание.
Нека по-знаещи се включат - това са си юридически въпроси. Всичко е в ЗЗД.

Ето тук можете да прочетете за цесията. http://www.lawsbg.com/lectures/75-obligacionno-pravo/440-cesia.html
Всъщност - първия кредидор е длъжен да уведоми длъжника - демек Глобул е длъжен да ви уведоми.  Wink

# 115
  • Мнения: 1
Цитат на: Oт Lex.BG
За мобилните оператори е приложима тригодишната давност дефинирана в чл. 111,В от Закона за задълженията и договорите. Сметката за телефон си е периодично еднородно задължение и по това няма никакъв спор и съмнение.
Ако заведат дело срещу вас ще се натоварят с излишни разноски, но ако един ден решите да им ставате абонат отново, ще трябва да си я платите сметката. И то с лихвите, които си решат че им дължите.
И не можеш да ги съдиш, че ти искат пари за суми, по които е нестъпила погасителна давност и заради това отказват да подпишат нов договор с теб. Също така нищо не можеш да им направиш, че ти оказват пряк или чрез колектор тормоз по телефона в дома или работата ти.
Все пак пробвайте с жалба до Комисията за защита на конкуренцията, за злоупотреба с монополното положение на търговското дружество. Но само, ако един ден решите отново да им ставате абонат. Ако комисията прецени, може да се самосезира и да ги респектира с някакво проучване и преписка.
Монополистите с такива обаждания принуждават хората да си плащат, като се надяват, че така абонатите ще склонят да се издължат за да си спестят излагането пред началници, колеги, родители и приятели.
Това е тъпото на монополистите. Могат да си правят каквото си искат и да тормозят абонатите докато са живи, ако ще от миналия век да имат несъбрани сметки.
За съжаление законодателят не е предвидил нищо по този въпрос. Няма норма с която да им забрани претенции за погасени по давност сметки, както и санкция за неоснователни действия за убеждаване на длъжника да им плати погасени по давност суми. Досега поне на мен не ми е ивестно някой да е завел и спечелил иск срещу монополист, заради това че му оказват тормоз с обаждания на т. нар. дебт колектор.
А според мене трябва да има изричен текст в закона, че сметки за които е настъпила погасителна давност, следва автоматично да бъдат заличени от базата данни на търговските дружества. Законът трябва да указва изрично на търговеца, че няма право на такива действия и да респектира търговеца за такова поведение със сурови глоби.
Когато са могли и са имали право да си съберат парите по съдебен способ, защо не са се възползвали от него? Докато законодателят не респектира тези нелоялни практики на търговските дружества, те няма да се откажат да тормозят хората.
Ама това може да се случи само на ниво Европейски съюз. Ех .... мечти, потребителски права.

# 116
  • Мнения: 0
Искам да кажа, че съм ужасно възмутена от тази фирма. Имам просрочена сметка към Виваком на стойност 55 лева и стотинки. От три дни ми звъни някакъв представител на тази фирма и ме заплашва, че ако не платя до утре щял да ми сложи 200 лева лихва ако искал, въпреки, че човешки му обясних, че имам възможност да платя във вторник. Днес обаче, когато ми звънна отново направо беше ужасно, развика ми се и ме нарече "тъпа курва" с извинение на всички, които четат, след това ми каза, че знае къде живея и ми продиктува адреса и ЕГН-то ми. Аз си мисля, че съм сключила договор с телекомуникационна компания, а не съм взела заем от мафията. Изключително грозно поведение...

# 117
  • София
  • Мнения: 16 000
Искам да кажа, че съм ужасно възмутена от тази фирма.
Изключително грозно поведение...
И твоето поведение не е много по-хубаво. Направила си сметка, длъжна си да я платиш.
След като в момента нямаш пари вземи на заем и след няколко дни ще ги върнеш.
Все пак си ползвала нещо и не си платила не се сърди на фирмата. Те си вършат работата, за която ще получат и приход.
Съвсем друго е оплакването на хора, които не се сключвали договори и не са ползвали услоги на моб. оператори. Те са в правото си да се възмушават от поведението им.

# 118
  • Мнения: X
Искам да кажа, че съм ужасно възмутена от тази фирма.
Изключително грозно поведение...
И твоето поведение не е много по-хубаво. Направила си сметка, длъжна си да я платиш.
След като в момента нямаш пари вземи на заем и след няколко дни ще ги върнеш.
Все пак си ползвала нещо и не си платила не се сърди на фирмата. Те си вършат работата, за която ще получат и приход.
Съвсем друго е оплакването на хора, които не се сключвали договори и не са ползвали услоги на моб. оператори. Те са в правото си да се възмушават от поведението им.
Цивилизованото общество е измислило за такива случаи съдилищата, именно за да не ходиш с бухалката да плашиш длъжника си. Каквото и задължение да имаш, не може някой непознат да те нарича "тъпа курва" и да те заплашва.

# 119
  • Мнения: 320
Не е нормално да я наричат така...айде стига глупости ooooh!

Общи условия

Активация на акаунт