Орифлейм - каталог 4, 5, 6 ...

  • 55 394
  • 744
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 3 675
добро утро, момичета
имам нужда от малко помощ
кажете къде в сайта да търся формулярите с продуктите, досега приятелче ми пускаше поръчките от моя акаунт и откакто смениха сайта не съм много наясно с това къде да ги търся.мерси Hug

# 706
  • Мнения: 719
Моля ако някой има информация за новия парфюм PRECIOUS кога ще го има, в сайта няма информация, а едно момиче ми го иска спешно. Има ли надежда до края на тази седмица?  Praynig

# 707
  • Мнения: 15
За съжаление едва ли има шанс да стане до края на седмицата, защото има продукти с дата на доставка 21, а парфюма не е сред тях. И аз имам клиентка, която го чака от началото на каталога, то ще и се изчака чакането, както и на мен де, че и аз си го поръчах

# 708
  • Мнения: 719
Еее че то от началото на каталога ли е липсващ?  Crossing Arms Поредната простотия...

# 709
  • Бургас
  • Мнения: 5 703
2-3 часа след началото и вече липсваше #2gunfire Имаше зареждане на 13-ти и аз успях да го взема за клиентката си, но явно пак са заредили мижави количества Rolling Eyes Нали за масираните реклами трябва да се изсипват пари, но не и за зареждане на склада ooooh!

# 710
  • Мнения: 15
Е не е истина просто. Точно през тази седмица бях болна и съм изпуснала зареждането и си помислих, че въобще не са го зареждали. Нали си виждат колко чакащи поръчки има, защо не ги обобщават и не зареждат необходимите количества не мога да разбера.  ooooh!

# 711
  • Бургас
  • Мнения: 5 703
И да ги питаш - няма да ти отговорят! На такива "провокативни" въпроси не си правят труда да отговарят ooooh! Криви са ми напоследък!

# 712
  • Мнения: 4 371
Е, недейте с лошо, де. Ако вие трябваше сами да си правите реклама в ТВ по-лесно ли щеше да ви е? Ще заредят парфюмите, къде ще ходят. Съгласна съм, че не е приятно, но не може всичко да е цветя и рози.
Чудесно е, че правят реклами, за нас е в крайна сметка.

# 713
  • In The Middle Of Nowhere
  • Мнения: 2 639
Да ви попитам от червилата Вижънс на 47-48 стр от К7 имате ли някое от което сте доволни? В смисъл аз търся светло например в розовата гама/но не тъмно или бонбонено розово/ или някое естествено като цвят? Че от каталога малко трудно се ориентирам..

# 714
  • Мнения: 57
как се справяте с отказите? повечето хора дори не искат да разгледат каталога.

# 715
  • Мнения: 2 323
как се справяте с отказите? повечето хора дори не искат да разгледат каталога.

Посещавай обученията, всички, постоянно. Отказите се преодоляват, когато си сигурна в това, което говориш, в това, което показваш. Попитай споснора си и директора си. От къде си?

# 716
  • Мнения: 57
писах ти на лични
със срещи един път месечно с директора не става
как да ги убедя хората да дойдат на такава среща като те не искат и да чуят какво им говоря
всеки изтъква някакви причини - и в крайна сметка отговорът е "не, не искам"
спонсора помага, но тя е от скоро и се отчая след толкова много откази

# 717
  • Мнения: 15
Нямам нищо против рекламата дори аз лично много и се радвам, но този непрекъснат недостиг на нови или търсени продукти отблъсква клиентите. Не е много приятно нито за нас, нито за тях. Ето аз вчера имам клиентка, която беше поръчала синият Глетчер за съпруга си, но понеже беше изчерпан и дойде с един месец закъснение когато и го занесох ми го отказа поръчала му друг и го е взела съответно от къде от конкуренцията. Та сега съм в кофти ситуация. Ако изчистят този проблем, който според мен е най-големият им недостатък няма да имат грешка просто.

# 718
  • Мнения: 2 323
За липсите сме говорили и преди, не е приятно, разбира се, но допустим % на липси в асортимента на всяка търговска фирма е до 10%, което прави 90 продукта. Такова нещо никога не се е случвало. Липсите са много по-малко винаги. Накратко пак ще обясня как стават заявките на всяка страна - много преди да взезе каталога се прави прогноза за нужните продукти. Това е на база на съществуващи консултанти и прогнозата за новорегистрираните, които също ще имат поръчки. Това е изключително труден процес. А България е на първо/!!!? място в прогнозиране. Не е възможно да се заявят свръх количества, защото всички знаем, че е добре възможно най-бързо да се доставят продуктите и да няма оставащи в склада. А когато нещо остане от минали каталог и влезе в мини или в разпродажба казваме- ееее, каква тъпа разпродажба, тия неща сме ги гледали скоро.  Peace


Плутан, ще ти пиша Simple Smile

# 719
  • близо до Албена
  • Мнения: 4
Здравейте! Приятно съм изненадана от спиралата уондърлаш.До сега съм ползвала само Revelation.Доволна съм защото моите мигли по принцип са къси и много трудно се подвиват само със спирала.Обаче с уондърлаш ефекта е страхотен-извива идеално,миглите ми не са слепнали и е много пълна и не е суха. Като я показах на приятелките си всичките си поръчаха-препоръчвам! Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт