СЕДМОкласник за изпит се стяга, хайде време не остана - 4

  • 42 117
  • 746
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 910
едно не мога да разбера :защо се сетиха всички учители в края на 7 клас да оценяват "обективно "-строго ,къде бяха преди това 7 години ?излиза ,че наистина е избиване на комплекс или стремеж да покажат колко са важни всички останали предмети -ами тогава да напрявят външното с по-голяма тежест за всички предмети и да се взимат под внимание тези оценки ,а не да ги нанасят в бежниците им на 14.06  за назидание !!!!

# 616
  • Мнения: 75
http://www.minedu.government.bg/left_menu/olympiad/ за който търси сравнително новопубликувани тестове за ВО

# 617
  • Мнения: 411
в нашето училище НАЙ-ВАЖНИЯ предмет е пеенето. Милата госпожа, беше съсипана след като разбра, че цялата диплома все пак няма да влиза в бала. Сега обикаля по стаите, когато има родителска среща за да обяснява, че при равен бал (а това се случва непрекъснато) се взима и нейната оценка.

# 618
  • Мнения: 75
ИНСТРУКТАЖ ЗА УЧЕНИКА
ПРИЕМ СЛЕД VII КЛАС ПО БЕЛ И МАТЕМАТИКА
 
Преди започване на изпита за прием след VII клас по БЕЛ и математика ученикът:

•   Влиза в изпитната зала с документ за самоличност и със служебната бележка, удостоверяваща мястото за явяване на приемни изпити;
•   Заема определеното му място не по-късно 8,45 ч;
•   Предава на квесторите за съхранение на видно място по време на целия изпит изключена мобилната си комуникационна техника;
•   Носи и ползва на изпит химикалка, която пише със син цвят, а за изпита по математика – линия, пергел, транспортир, триъгълник, молив и гума;
•   Изслушва настоящия инструктаж и се подписва в протокола за дежурство по време на изпита от лявата страна на името си;
•   Получава от квестор голям плик, среден плик, малък бял плик, лист за отговори за модула национално външно оценяване с прикрепена към него идентификационна бланка, свитък за допълнителния модул и 3 броя листове за чернова;
•   Под контрола на квесторите отделя идентификационната бланка от листа за отговори, попълва я и я поставя в малкото пликче, без да го залепва.

По време и след приключване на приемния изпит:
•   пише със син цвят химикалка, чертае с черен молив;
•   не ползва коректори, калкулатори, справочници и мобилна комуникационна техника;
•   не шуми и не извършва действия, които нарушават нормалното протичане на изпита;   
•   не подсказва и не преписва;   
•   не поставя знаци, които могат да нарушат анонимността на изпитната работа;
•   не напуска изпитната зала:
o   по-рано от 30 (тридесет) минути след началния час на всеки от модулите;
o   след изтичане на времето за работа върху модула НВО, ако ще работи по допълнителния модул;
•   получава тестовете и започва работа след обявяване на началния час от квестора;
•   след изтичане на времето, определено за работа по модула НВО поставя листа за отговори в средния по големина хартиен плик и го запечатва, след което го поставят в големия хартиен плик;
•   ако ще работи по допълнителния модул НЕ запечатва големия хартиен плик, а остава на мястото си до започване на втория модул, като:
o   за изпита по БЕЛ:
•   изслушва един път текста за преразказ от диска или прочетен от консултанта;
•   получава един екземпляр от текста за преразказ и го чета самостоятелно в рамките на 15 (петнадесет) минути, след което го връща на квесторите;
•   по време на изслушването и на самостоятелното четене на текста няма право да си води бележки;
o   за изпита по математика – получава екземпляр със задачите от допълнителния модул;
•   ако НЯМА да работи по допълнителния модул, на работното си място след проверка от квестора за правилното попълване на идентификационната бланка, я поставя в малкото пликче, залепва го и го поставя в големия плик с вече запечатания среден по големина хартиен плик с листа за отговори от модула НВО, след което залепва и големия плик, предава изпитната си работа заедно с теста на квестора, неизползвания свитък за втория модул и неизползваните листове за чернова и се подписва в протокола за дежурство и напуска изпитната зала.
•   При необходимост получава допълнителни листове за чернова, като това се отбелязва от квесторите в протокола.
•   След приключване работата по допълнителния модул, на работното си място след проверка от квестора за правилното попълване на идентификационната бланка, я поставят в малкото пликче, залепват го и го поставят в големия плик, заедно със свитъка за допълнителния модул, черновата и вече запечатания среден по големина хартиен плик с листа за отговори от модула НВО, след което залепват и големия плик, предават изпитната си работа заедно с теста на квестора и неизползваните листове за чернова и се подписват в протокола за дежурство и напуска изпитната зала.


# 619
  • Мнения: 75
Много рядко се получава равен бал, поне при предходните изпити. Жалко , че в тези толкова трудни за децата месеци се създават и съвсем излишни тревоги като оценките по пеене, домашен бит и техника и т.н. Sad

# 620
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 342
Някой може ли да ми помогне да намеря частта на "Гост", която се е падала на кандидатгимназиалния изпит?

# 621
# 622
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 342
Благодаря ти! Точно това ми трябваше.
А къде в сайта се намират тези тестове, за да ги разгледам.

# 623
  • Мнения: 910
в сайта на Рио-София ,като влезеш има препратка към МОН и от там тези тестове,които са старите отпреди 3 години

# 624
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 342
в сайта на Рио-София ,като влезеш има препратка към МОН и от там тези тестове,които са старите отпреди 3 години
Благодаря, пак!  bouquet

# 625
  • Мнения: 14 908
Здравейте, някой има ли сметките на РИО СОФИЯ -ГРАД по които се превеждат 6 лв за изпита за проверка на способностите.

Рових по сайта им нищо не можах да открия. Класната каза ,че ще ги даде, ама аз да си потърся инфо Simple Smile

# 626
  • Пловдив
  • Мнения: 1 617
Момичета, на теста по БЕЛ, който пуснах преди няколко дни излязоха верните отговори, на който му трябват  Peace тук

# 627
  • София
  • Мнения: 1 640
Много рядко се получава равен бал

Mary,
получават се равни балове. И понякога именно другите оценки от дипломата, които НЕ СА балообразуващи, се оказват решаващи.
Миналата година - при равен бал , при равен сбор от изпитните оценки на две деца - едното отива в немската - по 1-во желание, а другото - в Английската - по2-ро (говорим за 2-ро класиране)

Но никъде не пише, че музиката , рисуването и физическото участват - или поне в Справочника от мината година НЕ са упоменати тези 3 предмета  Thinking

# 628
  • Мнения: 910
Лейди ,моля да ни разясниш ,ако можеш разбира се ,как се получава второ класиране ,при положение ,че не се обявяват свободни места ?

# 629
  • Мнения: 910
имам предвид следното :напр.миналата година в Първа АЕГ-София няма обявени свободни места ,а бала за момчета от 31,00/АЕ/РЕ/ на второ класиране пада на 30,644-ето това не ми е ясно 

Общи условия

Активация на акаунт