ФОРМУЛА 1 - сезон 2010 - СЕЗОНЪТ на ДВУБОИТЕ_тема 3

  • 17 948
  • 730
  •   1
Отговори
# 705
  • КиТ
  • Мнения: 2 493
п.п. Дамиииииииииии  Hug Hug Hug кефете се на хората който харесвате, на самото състезания, на скоростите, звуците и всичко.....пък другото го оставете там тия високо във ФИА  Mr. Green ДА ГО РЕШАВАТ. Гуш и цун за всички, КЕФИТЕ МЕЕЕЕЕ  Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes....запалихте в мен една оттдавна загасваща светлинка. Благодаря ви  bowuu

Това , най важното! Wink Peace Не бива тук да се избиваме все пак Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

# 706
  • Варна
  • Мнения: 294
е Плами, сега да се избиваме, мисля, че е нормално да се объждат малко повече определени ситуации, не е нужно да се стига до обиди за да се разбере, че хората имат различни мнения и по различне начин виждат дадена ситуация  Hug
Лана, имах предвид това за аутсайдер, че по този начин, по който върви нагоре всички се настройват срещу него, както казаха и другите, това "толериране"  не му прави добро. Самият той беше казал в интервю (мисля, че дори ти беше пуснала статията), че не иска "същата славата" като  на Шумахер, ама за да не се получи, трябва да се премахне толерирането на по-горния слой ..

На състезанието след Спа 2008, Фетел стана победител, а Хам си пропряваше път през няколко коли в дъждовно време, след това някой от пилотите се оплакали, че Хамилтън ги бил избутвал от пистата  Twisted Evil Е аджеба, вий за какво сте там, да гледате или да карате и да се защитавате, ша ви подава мигач, ша ви поиска позволение и тогава ако може, ша го пуснете. Хам кара от първия старт агресивно, ако искаш да го пребориш, ще се бориш и ти, а не да хленчиш.
Какво направи Фетел в първия завой днес, ами не се даде и тва е. Ако повечето пилоти, вместо да мрънкат, карат здраво, Хам можеше да се замисли как да се представя на пистата и към кого да има респект. Ама той вече познава пилотите и знае къде може да си позволи повече натиск и как, дори и с риск да загуби. 
xxxxx , не съм толкова голяма, че да ги гледам на живо, гледала съм и продължавам да гледам записи - едно време е имало също много единоборства (както казват някой - истински Мъжки двубои) , много рискови ситуации и може би и по-интересна. Сега има МНОГО МРЪНКЯНЕ, всеки, който му е наранена душата се оплаква  Mr. Green, през ден се променат правилата и пак на някой не са удобни   Mr. Green

# 707
  • Мнения: 5 140
има и винаги ще имааааааа, това е положението  Hug

# 708
  • край голямата локва
  • Мнения: 902
aneli_s, аз също не съм голяма - просто гледам Формула от бебе. Flutter
Да не се дадеш и да караш на ръба на разума да две различни неща. Вярно е че за да станеш шампион в този спорт трябва да си малко луд. То не само за да си шампион, въобще за да участваш. Но при Хам нещата излизат извън релси и той нарушава правилата за безопасност. Това създава само допълнително напрежение и е предпоставка за неприятни инциденти. И няма нищо общо с  мъжките двубои.  Едно време двубоите Сена- Прост бяха невиждано зрелище, остават си  ненадминати  и до днес. Толкова омраза бликаше между тях дори и като съотборници. Буквално се биеха- за всяка точка. Мисля че донякъде и това е накарало Сена да седне в онази кола, за която се знаеше че има проблеми. За съжаление освен Хам май ще се появи още един такъв.

# 709
  • Мнения: 5 140
Хиксчеее, да си състезател в моторни спортове е равносилно нали знаеш на какво, а еле па високите скорости....те не че са луди, а просто се кефят на това което правят и ги влече...имам си един такъв в къщи и затова знам. Hug

# 710
  • Варна
  • Мнения: 294
Да освен Хам, има още трима пилоти в момента, които могат да предизвикат смут.
Защо зрелищните двубои са били нещо нормално, а сега не са.
Защо карането на Сена и Прост е било гениално, нима техните двубои не са предпоставка за инциденти?Имало омраза между тях, а сега като има омраза между пилоти, какво става?
Напрежение е имало винаги между силните пилоти, защо обаче сега това е нещо лошо?
Излезеш ли на пистата и запалят ли се моторите, всичко е предпоставка за инцидент. Видяхме една случайно изхвърчала пружина какво може да направи.
Хамилтън има същите права, каквито и останалите 23ма пилоти на пистата. Това, че някой там не го наказва, за грешки, къде очебийни, къде спорни е проблем на правораздавателния орган. "Кучето скача, според тоягата"

п.п. апропо, да попитам за правилото, когато излезе КС след водача, тя не трябва ли да пропусне всички коли до тази, която е на първо място .. и всички да се в реда, в който са били преди излизането на КС? щото до сега това съм гледала, като излезе КС  Whistling

# 711
  • край голямата локва
  • Мнения: 902
А бе знам аз, но точно този  #2gunfire #2gunfire #2gunfire. Разваля ми хубавата игра. Аз например се радвам за всеки който направи силно състезание. И разбира се не е изпреварил Фетълчо.  Mr. Green Макар, че спешно ми се наложи да си търся нов любимец след като Бътън се продаде и отиде там където е сега. А му бях фенка още когато световната купа бе само във влажните му сънища. Но това е друга тема.  Ето например- Алонсо не ме кефи, но което си е негово- негово си е. Сега например много се радвам когато Розберг или Петров направят добро състезание. И не само те. Просто при Х. е различно и това не го виждам само аз. И е ясно че има двоен стандарт, а нали уж промениха правилата за да няма чак такива идиотизми. Преди състезанията знаеш бяха по- зрелищни, но сега стратегията има много по- голямо значение. На мен даже ми е по- интересно.

aneli_s , що пък да е било чак гениално? Бяха страхотни, но нямаха никаква конкуренция на коли. Технически другите отбори бяха на светлини години. Напрежението между тях и тогава беше нещо лошо, особено когато си прецакваха отбора. И да, права си за кучето и аз точно това казвам- тоягата трябва да е еднаква за всички. Peace
За съжаление и за другите пилоти си права. Аз лично от Уебър не го очаквах. Tired

Последна редакция: пн, 28 юни 2010, 00:43 от xxxxx

# 712
  • София
  • Мнения: 11 247
Да освен Хам, има още трима пилоти в момента, които могат да предизвикат смут.
Защо зрелищните двубои са били нещо нормално, а сега не са.
Защо карането на Сена и Прост е било гениално, нима техните двубои не са предпоставка за инциденти?Имало омраза между тях, а сега като има омраза между пилоти, какво става?
Напрежение е имало винаги между силните пилоти, защо обаче сега това е нещо лошо?
Излезеш ли на пистата и запалят ли се моторите, всичко е предпоставка за инцидент. Видяхме една случайно изхвърчала пружина какво може да направи.
Хамилтън има същите права, каквито и останалите 23ма пилоти на пистата. Това, че някой там не го наказва, за грешки, къде очебийни, къде спорни е проблем на правораздавателния орган. "Кучето скача, според тоягата"

п.п. апропо, да попитам за правилото, когато излезе КС след водача, тя не трябва ли да пропусне всички коли до тази, която е на първо място .. и всички да се в реда, в който са били преди излизането на КС? щото до сега това съм гледала, като излезе КС  Whistling


И съответно същите задължения, нали?
Факт е, че формално погледнато, ако това което направи с намаляването преди да изпревари КС е направено неволно, единствено стюардите на ФИА за пореден път се показаха некомпетентни, бавни и вината за създалата се ситуация е изцяло тяхна.
Какво общо имат тук зрелищните двубои? Те нерядко са ограничавани от "недобра комуникация" или така наречените нареждания от бокса  Wink

Права си за това правило за излизането на КС - или е променено или има недоглеждане...

ПП Спомням си уикенда, когато почина Сена (и още един състезател предния ден), но тогава не гледах редовно. Вярно че сигурността се е подобрила оттогава много - днешният инцидент е доказателство за това  newsm10

ППП А решението да накажат за незачитане на сини флагове с 20с, а за спийдване по време на КС с 5 прави ФИА и служителите ́и още по-смехотворни.

# 713
  • Варна
  • Мнения: 294

И съответно същите задължения, нали?
Факт е, че формално погледнато, ако това което направи с намаляването преди да изпревари КС е направено неволно, единствено стюардите на ФИА за пореден път се показаха некомпетентни, бавни и вината за създалата се ситуация е изцяло тяхна.
Какво общо имат тук зрелищните двубои? Те нерядко са ограничавани от "недобра комуникация" или така наречените нареждания от бокса  Wink

Права си за това правило за излизането на КС - или е променено или има недоглеждане...

абЦулютно!!!
амо то лудо, бе  Crazy...колко викам подир него, не слуша, и за обиците - не ма слуша ... Хамалин, с хамалин такъв  Mr. Green
Всъщност аз се зарадвах, че го наказаха, от гледна точка на това, че няма да има шанс И да изпревари Фетел, щото с таз кола, къде ще се мери с биците ... ама, то не, пак натиска кат побъркан и стопи толкоз секунди  ooooh!  

Хиксче, пиша го, защото това съм прочела за Сена и Прост Rolling Eyes, дава се постоянно сравнение с тях и как тогава било по по по - каране, двубои и т.н , а  сега се пише, че техните двубои не били лоши, а за пример ... може би след години, по друг начин ще се тълкуват и днешните двубой ... не знам ...

п.п. 5 секунди, от кога има такова наказание  Mr. Green, не мога да разбера нито доводите, нито аргументите, веднъж чета за влизане в бокса, после за по-голяма скорост.... нито пък това, че имали много работа преди за да разгледат случая с изпреварването на Хамалинчо навреме Mr. Green

Последна редакция: пн, 28 юни 2010, 00:58 от aneli_s

# 714
  • София
  • Мнения: 11 247
http://www.grandprix.com/ns/ns22390.html

The delay in penalising Hamilton was because Whiting and the stewards wanted to be absolutely sure that a penalty was justified. Hamilton at first seemed to slow down when he saw the Safety Car out of the corner of his eye, then realised that the Safety Car line was further up the road and carried on. Whether he got there before the Safety Car or not, was a close call.

Proving it was no simple matter. Race control has the use of a GPS system but there was no back-up timing loop at that point and so they had to find footage of the incident. That was initially from the wrong angle and was inconclusive and so they had to locate aerial footage. There was also the question of exactly where the timing transponders were on Hamilton's car and the Safety Car respectively which, if you are talking about less than a car's length, is significant. That all needed to be checked and speeds/distances ratified.

Интересно! Значи при всичките GPS системи и записи им отне повече от половин час, за да установят нещо...хм, да бяха оставили за след състезанието - така щяха да са напълно сигурни и щеше да има смисъл от наказанието  Joy





# 715
  • Мнения: 5 140
тук съм и нищо не откривам за Жълтите павета....Явор категорично каза, никво рали  Mr. Green....няма да ходя/ ходим Whistling

# 716
  • София
  • Мнения: 11 247
тук съм и нищо не откривам за Жълтите павета....Явор категорично каза, никво рали  Mr. Green....няма да ходя/ ходим Whistling
За ралито на Боровец ли? Що така, ние мислим да ходим, евентуално...да видим, де, има време дотогава.

Пилотите правят предвиждания за изхода на мача Германия-Англия



# 717
  • Мнения: 4 664
Какво направи Фетел в първия завой днес, ами не се даде и тва е.
Да , не се даде . Но поредната предпоставка за катастрофа беше факт . Добре , че леко се удариха ...
Опитва да изпревари - ОК , негово право е / на Хамилтън / , но като виждаш , че не можеш просто се отказваш , а не правиш катастрофи ...


Pos  Driver        Team
 1.  Vettel        Red Bull-Renault  newsm44 newsm44 newsm44

Скоро  така трябва да изглежда скоро и временното класиране, пък после и крайното.  smile3534

Как да не се съгласи човек с теб  newsm10 newsm10 newsm10

# 718
  • Мнения: 5 140
Лана, щот не иска  Confused, явно не го влече  Thinking

# 719
  • София
  • Мнения: 11 247
Какво направи Фетел в първия завой днес, ами не се даде и тва е.
Да , не се даде . Но поредната предпоставка за катастрофа беше факт . Добре , че леко се удариха ...
Опитва да изпревари - ОК , негово право е / на Хамилтън / , но като виждаш , че не можеш просто се отказваш , а не правиш катастрофи ...

Няма шоу иначе...пък и момчето така си кара Simple Smile.

Общи условия

Активация на акаунт