Lilly Drogerie???

  • 16 826
  • 14
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3 576
Имате ли повече инфо за тази верига?
Наскоро видях, че са отворили магазин и в моя район, но още не съм намерила време да ги проверя.

Какви продукти предлагат, имат ли собствена марка като ДМ например, какви са цените...?

И защо нямат сайт ми е много чудно...  Thinking

# 1
  • Мнения: 7
до колкото разбирам е някаква нова сръбска верига за козметика ,която в момента започва да отваря нови обекти
http://blog.eyeworx.bg/2010/06/03/lilly-drogerie-%D0%B2%D0%B5%D1 … 1%80%D0%B8%D1%8F/

# 2
  • Мнения: 328
Нямат техни продукти. Предлагат световни козметини марки декоративна и бяла козметика- Лореал, Максфактор, Мейбълин, Голдън роуз, Есенс, Буржоа и т.н. Освен продукти за коса и тяло предлагат и перилни препарати, бебешка козметика(даже и играчки съм виждала), био храни. Прилича на ДМ, цените са подобни, но нямат собствени марки.

# 3
  • София
  • Мнения: 11
Lilly Drogerie е най-голямата верига дрогерии в Сърбия. Развиват вериги магазини в още няколко държави. Имат собсвена марка, която се предлага в Сърбия в магазините им. Предполагам скоро ще я пуснат и в България.

# 4
  • Мнения: 183

Тази дрогерия съм я виждала на Раковска.
Малко преди пл."Славейков".

Но и на мен ми е интересно, че нямат сайт..

# 5
  • София
  • Мнения: 9 475
Имат магазин в The Mаll на Цариградско шосе, точно до магазина на Сефора.
Доста неща има и на прилични цени, но за собствена марка-май не видях.

# 6
  • Мнения: 3
Онзи ден минах от там - магазина в Сердика център. Хареса ми повече от ДМ-а. Много подредено,широко, светло и чистичко!!! Приканва те да влезеш. ДМ напоследък са го обърнали на склад  Close И продавачките в Лили бяха особено любезни - пак ще отида!

# 7
  • Мнения: 8 462
Бедничък асортимент, марки, които се срещат в супермаркет.
Никак не ме впечатли и едва ли скоро пак ще вляза, освен ако не умирам от скука и нямам няколко часа за губене.
ДМ си е понятие и в Германия, не виждам ,защо го наричате склад Rolling Eyes, от там си купувам и шампоана и пълнозърнестото брашно и био ванилията и доста други неща. Joy Mr. Green

# 8
  • Мнения: X
Много симпатичен магазин, бях в този, който е в мол Сердика. Купих си козметика на Есенс и Ревлон и цените им бяха по-евтини от тези в ДМ.

# 9
  • Silistra
  • Мнения: 125
Здравейте и от мен Simple Smile В Лили е по-евтино от останалите вериги магазини, но специално в този, който е на Раковска, аз лично не бих пазарувала. Продавачките са задължени да ти правят забележка за всеки продукт към който посегнеш. Дори и да си решил да си купиш нещо нямаш право да го отвориш да го видиш (декоративната козметика имам предвид). Освен това управителката там е изключително нелюбезна, кара се с хората и съм била свидетел на доста грозни сцени между нея и клиентки. Доста е тегаво да пазаруваш точно в този магазин.

# 10
  • София
  • Мнения: 5 471
Здравейте и от мен Simple Smile В Лили е по-евтино от останалите вериги магазини, но специално в този, който е на Раковска, аз лично не бих пазарувала. Продавачките са задължени да ти правят забележка за всеки продукт към който посегнеш.
Не знам за забележка,ама как следят,все едно си влезнал с идеята да им ограбиш магазина,много се дразня и не влизам

# 11
  • Мнения: 779
явно като затворят Бонжур, там ще се открива повечето козметика, лично на мен по-ми харесват DM - заради повечето разнообразие,а и Ремедиум - заради медицинската козметика, а като се замисля и декоративната предпочитам от там да взема Crazy

# 12
  • Мнения: 1 416
Здравейте и от мен Simple Smile В Лили е по-евтино от останалите вериги магазини, но специално в този, който е на Раковска, аз лично не бих пазарувала. Продавачките са задължени да ти правят забележка за всеки продукт към който посегнеш. Дори и да си решил да си купиш нещо нямаш право да го отвориш да го видиш (декоративната козметика имам предвид). Освен това управителката там е изключително нелюбезна, кара се с хората и съм била свидетел на доста грозни сцени между нея и клиентки. Доста е тегаво да пазаруваш точно в този магазин.
Хмм...тестери имат предполагам, за тестери като искаш да пробваш да погледнеш не би трябвало да се карат или бъркам Thinking 
От една страна са прави донякъде, че дебнат, защото иначе всеки ще си прави каквото иска - ще пипа, ще маже, ще отваря дори продукти, които не са тетсери и ще стане Sick  Виждала съм такива магазини, където трябва да си отваряш очите на четири като купуваш нещо преди това някой да не го е отварял и да не се е мацондрил. Но от друга страна ако за тестери се карат да не пипаш тогава вече нямам думи ooooh!  То как да купиш без да видиш, да пробваш, нали за това са сложени тия мостри и тестери.

# 13
  • Мнения: 1
Напълно съм съгласна с мнението, публикувано от ИНИ. Но тъй като аз също имах "огромната чест" да работя за тази фирма за известно време докато завърша образованието си, а смятам, че несправедливостите и липсата на елементарно отношение не трябва да се толерират, ще отделя време и ще обясня на всички, които смятат да започнат работа във въпросната фирма, защо НЕ трябва да го правят.
ТОТАЛНО НЕЗАЧИТАНЕ на персонала -  хората, които са лицето на фирмата пред клиентите.  За 10 месеца получих три бели работни блузи, които след 2 дена носене стават "черни" - явно каква грижа за лицето на фирмата. Явно фирмата искаше да си прави повече оборот, тъй като същите блузки се продават и в магазина..., но фирмата забравя, че е длъжна да осигурява работно облекло, тогава, когато тя изисква такова. За 10 месеца, колкото пъти трябваше да ползвам полагащата ми се по всички възможни закони почивка - обедна, междинна и т.н. някой все не беше запознат, че фирмата осигурява обедна почивка на служителите от 30 минути и това е пак закон. Така че в тази фирма храненето не е разрешено, а законите .... такива няма. Защото ако не дай си боже, решите да ходите на почивка, отпуска ще ви се даде след много, много уговорки. Уговорки че няма кой да работи. После може да ви се обадят по време на ваканцията ви на морето, че утре трябва да сте на работа, защото някой, ужас, е имал неблагоразумието да се разболее. А ако имате това неблагоразумие, ужас, да се разболеете... ще ви доразболеят с простащината си, защото когато кажете, че сте в боничен по еди каква си причина, никой няма да слуша, нито ще ви питат как сте, а ще ви треснат телефона и ще ви кажат "Оправяй се" ( "Майната ти").
Ако случайно имате два последователни почивни дни, в късния следобед преди това, ще ви се обадят, че ТРЯБВА да отидете в друг магазин да замествате... какъв ужас два почивни дни много ще ви дойдат.
МНОГО РАБОТА - НИКАКЪВ ПЕРСОНАЛ Ясно е, че осигуровките са скъпи, но това е рискът на работодателя. В огромен магазин, в който се продават скъпи парфюми и декоративна козметика, която не е защитена по никакъв адекватен начин, да стои една продавачка, която зарежда, обслужва клиенти, работи на каса и в същото време е охрана, тъй като такава фирмата не може да си позволи... това дали е нормално? Тази фирма не е разбрала, че спестявайки от осигуровки и режейки заплати всеки месец, не е решение за успех!
МНОГО РАБОТА - ПОСТОЯННИ УДРЪЖКИ От неизлязлата ревизия         (която междудругото може да продължи 24 часа) до закъснение или изхвърляне на боклука на неправилното място, всеки месец ще ви режат, уж, голямата заплата. И ще ви казват, че ви осигуряват на многооо пари, а после ще ядете парите, които получавате по карта си и които въобще не са толкова много.
НУЛЕВ МЕНИДЖМЪНТ Никой в тази фирма май не е завършил още някакво подходящо образование, за да знае какво е това мениджмънта. А именно, че това е умението да управляваш, организираш и стимулираш хората, които работят за теб. Всички от това ръководство са типичен български пример за това колко не можем да управляваме. Колко се възгордяваме, когато ни дадат някаква службичка и какви други хора ставаме, когато на баджа ни започне да пише някаква позицийка. Никаква организация, никаква комуникация, ако искате нещо от шефката си (управителката), тя ще звъни на още пет шефа, за да пита какво да се направи. Така че не очаквайте да стане много бързо.
И не на последно място една интригантска, клюкарска и нетърпима за нормални хора атмосфера. Една от най-големите "шефки" назначава нейни приятелки, роднини и много далечни роднини, за да държала юздите.... тоест да й се снася информация кой какво направил, кога отишъл до тоалетна и кога си почесал носа... ето това е управлението на въпросната фирма. Същата голяма шефка прави управителки най-симпатичните й "приятелки", за да бъде картинката пълна и те да й бъдат пълни роби, да й снасят още повече злословене за горките най-нисши роби. А самите управителки... какво да кажа за тях... на Excel не могат да работят, висше образование нямат. Но... иначе са важни, могат да викат, да се държат, грубо, арогантно, невъзпитано и по такъв начин, че да разбереш що за фирма е това, след като такива хора се "издигат".
На всички КАНДИДАТИ, ако се смятат за мислещи хора, които знаят какво искат и  могат, в тази фирма НИКОЙ НЯМА ДА ВИ ОЦЕНИ И НЯМА ДА ЧУЕ МНЕНИЕТО ВИ. Затова потърсете по-упорито, винаги имате избор - вериги, колкото искате с тази разлика, че някои са западни и имат някаква култура на управление!
На РЪКОВОДСТВОТО на тази фирма, ако си направи труда да отвори този сайт, тъй като така би трябвало да е, ПРЕОСМИСЛЕТЕ ПОЛИТИКАТА СИ спрямо хората, които ви изкарват заплатите. Защото с тази на края мениджъри ще продават, а управителки ще чистят!
Благодаря на тази фирма, че ме накара да търся нови възможности и да разбера, че такива има и то не лоши! И че ме срещна с невероянтни колеги, които за съжаление са принудени от обстоятелствата да търпят тези условия! За всичко останало времето в тази фирма е загубено

# 14
  • София
  • Мнения: 1 243
...В Лили е по-евтино от останалите вериги магазини, но специално в този, който е на Раковска, аз лично не бих пазарувала. ... Освен това управителката там е изключително нелюбезна, кара се с хората и съм била свидетел на доста грозни сцени между нея и клиентки. Доста е тегаво да пазаруваш точно в този магазин.
Бях редовен клиент точно на този магазин, докато аз самата не пострадах от отношението на управителката там - заради грешно върнато ресто. Служителката, която сбърка, ми се извини и всичко щеше да приключи мирно и любезно, докато не дойде шефката им, която буквално се опита да ме избута от магазина. Грозно и жалко.
Това обаче, което наистина ме подразни, е че писах във формата им за връзка (от техния сайт), както и във ФБ страницата им, за да опиша грозната случка - и нямаше никакъв отговор. А думите ми лесно можеха да се проверят - камери в магазина колкото искаш.
Е повече не стъпвам там.  Stop

Общи условия

Активация на акаунт