4 годишно дете и английски език ?

  • 10 659
  • 104
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 1 354
Относно материали и книжки по ангийкси и плаката може да погледнете Гея Либрис. Имат онлайн магазин май също, но ако имате възможност отидете до книжарничката им в книжна борса "Болид" в Дружба. Страхотни неща имат на уникално ниски цени. А в борсата май са и на по-ниски. Нямам нищо общо с това издателство, не им правя реклама, просто имат мн хубави, а пък евтини неща.

Супер. То по принцип и в институтите като Бритиш, Френски и пр. имат такива неща. А знаеш ли дали само на англ.език предлагат?

Кали,успех  Hug

EmiR, точно това имах впредвид- явно системата е повече насочена към родителя и да го научи какъв подход да има(естествено и родителя трябва да владее езика).
Ами аз като не работя, това да се "преквалифицирам" малко и да се занимавам с детето не ми пречи,даже ми е приятно.Но не всеки има толкова време,разбира се.

И имате възможност и желание да дадете 800 и + лева за това.  Peace
Останалите представете си, за това търсят алтернативи, не че им липса умствен потенциал да стигнат до някакви заключения.  Wink

Според мен не е толкова скъпо. Все пак тук става дума за цяла година.  Но пък аз не търся английски език и този вариант засега отпада

Sani
, а тази система веднъж в годината ли се плаща. Например,ако детето се занаяти,че не иска да ходи или недай Боже е болно... малко е кофти така. Защото един център например се плаща при всяко посещение. Или Пиленцата във Френски инст. са веднъж на 2 месеца....
Определено им направи забележка  Peace

Последна редакция: нд, 05 дек 2010, 20:20 от AnMary

# 76
  • Мнения: 162
Относно материали и книжки по ангийкси и плаката може да погледнете Гея Либрис. Имат онлайн магазин май също, но ако имате възможност отидете до книжарничката им в книжна борса "Болид" в Дружба. Страхотни неща имат на уникално ниски цени. А в борсата май са и на по-ниски. Нямам нищо общо с това издателство, не им правя реклама, просто имат мн хубави, а пък евтини неща.

Супер. То по принцип и в институтите като Бритиш, Френски и пр. имат такива неща. А знаеш ли дали само на англ.език предлагат?

Имат й на български някои от нещата.

# 77
  • София
  • Мнения: 1 504
EmiR, точно това имах впредвид- явно системата е повече насочена към родителя и да го научи какъв подход да има(естествено и родителя трябва да владее езика).
Ами аз като не работя, това да се "преквалифицирам" малко и да се занимавам с детето не ми пречи,даже ми е приятно.Но не всеки има толкова време,разбира се.
Ами не съм съгласна, защото детето може да се остави и родителя да не присъства. Т.е присъствието е пожелателно в малките групи, докато децата свикнат. В началото просто си беше задължително. Сега определено няма нужда, но е по-интерсно с майките, защото групата е малка и ние участваме в играта. Но аз съм я оставяла и сама. Говорим все пак за почти 4 годишно дете. В къщи дисковете се пускат, ако детето иска. А това че аз се занимавам и повтарям уроците е защото съм по майчинство, ако не бях, просто щеше да си ги слуша.
SANI+ след разговор от моя страна с Таня, в групата не се допускат болни.  Но след като направих забележка...иначе просто детето си се допуска на урока.  Досега не се е разболявала от там, но имаше неприятни случки в началото, докато се разберем родителите, но Таня помоли майката с болното дете да не присъства на урока, тъй като останалите 3 деца са здрави. Стана неприятно, но според мен така е правилно.  Не бих завела болно дете, учудвам се на майките, който си го позволяват. В крайна с/ка уроците се взимат допълнително и нищо не се губи. Ако вие сте групата след нас, има едно доста неприятно кашлящо дете...та и аз бях възмутена, защото се засичаме докато се обличаме...
Че е скъпо, скъпо е - няма спор. Но ако нямах възможност бих заложила на обучението в ДГ, все пак от учител и по някаква система. Не бих разчитала в къщи да научи езика. Да в момента децата са като попивателни, но колко време ще помнят нещата, ако няма последователност и систематизация на знанията?

# 78
  • Мнения: 2 885
EmiR, права си. Ако не изискваме няма да получим най-доброто.
Виж те http://www.nickjr.com/ и http://www.superwhy.com/
За поддръжка на езика.  Hug

# 79
  • Мнения: 9 814
Да в момента децата са като попивателни, но колко време ще помнят нещата, ако няма последователност и систематизация на знанията?

Защо си мислиш, че няма последователност и систематизация на обучението у дома?
То /научаването/ върви паралелно с научаването на майчиния език. И именно неговата спонтанност, която е подпомогната от връзката майка-дете, играта, липсата на задължителния елемент на дори и меко подчинение, налагано от чуждия човек в групова среда, дават много големи успехи.
Виждам ги по двете си деца, които сравнявам с други, посещаващи езикови курсове.

# 80
  • Мнения: 1 354
Днеска в пощ.кутия имаше листовка на Хелън Дорън Simple Smile МОже би защото сме в район,близък до един до центровете им. Все пак прави впечатление от листовката,че родителите трябва да знаят английски и да се занимавам с детето си 15 пъти седмично(това е препоръчителното).
Иначе от форумите има интересни мнения по темата за ранното изучаване( не са срещу ничия система), ако имате време :

Бях се засилила да записвам синовете си там!Ходих и разговарях с момичето!Реших, че не ме устройва!1път занимания седмично за около 600лв на година.Затова направихме подобна група с приятелки.Води я моя близка,която е работила в Англия с малки деца/частна ДГ/.
Събираме се, пеем песнички,децата много се забавляват!Това го пиша не за да правя реклама на нашата групичка/ тя е с некомерсиална цел, създадена за приятелски кръг/,а просто като идея за тези, които не могат да си позволят или пък нямат в своя град школа на Х.Дорон.

   
Аз съм психолог и имам наблюдние върху развитието ан децата, израснали в двуезични среди. Изследванията показват, че развитието на два и повече езика в най-ранна детска възраст води до развиване на когнитивните процеси, гъвкавост на мисленето, бърз трансфер при изучаване на нов език, порадои възможността от прехвърляне на смислови единици не само върху основата на един език.
Стимулацията на детето от най-ранан възраст, във всяко едно отношение, с подходящия метод, поднесено под формата на игра, играе огромно значение за сформирането на личността. До 3годишна възраст се образуват синапсите в мозъка, след тази възраст започват да се образуват връзките помежду им. Тоест много е важна основата, която ще дадете на тази възраст. Не е без значение какво ще предложите, защото от тази база, започват да се сформират връзките.

# 81
  • Мнения: 1 354
Да в момента децата са като попивателни, но колко време ще помнят нещата, ако няма последователност и систематизация на знанията?

Защо си мислиш, че няма последователност и систематизация на обучението у дома?
То /научаването/ върви паралелно с научаването на майчиния език. И именно неговата спонтанност, която е подпомогната от връзката майка-дете, играта, липсата на задължителния елемент на дори и меко подчинение, налагано от чуждия човек в групова среда, дават много големи успехи.
Виждам ги по двете си деца, които сравнявам с други, посещаващи езикови курсове.

Е,мацки,то ако и като родители не сме последователни,значи и най-важните неща като възпитание,отношение към хората ще куцат при детето.
Аз не съм против курсовете и заниманията,но все пак не всеки има възможност.
EmiR, прекалено е това,че вкъщи не може да се научи. Може да се даде основа,а според мен зависи от родителя и да се затвърждават нещата. Със сигурност има такива примери Simple Smile

Последна редакция: пн, 06 дек 2010, 16:17 от Magnifique

# 82
  • София
  • Мнения: 1 504
Да в момента децата са като попивателни, но колко време ще помнят нещата, ако няма последователност и систематизация на знанията?
Защо си мислиш, че няма последователност и систематизация на обучението у дома?
То /научаването/ върви паралелно с научаването на майчиния език. И именно неговата спонтанност, която е подпомогната от връзката майка-дете, играта, липсата на задължителния елемент на дори и меко подчинение, налагано от чуждия човек в групова среда, дават много големи успехи.
Виждам ги по двете си деца, които сравнявам с други, посещаващи езикови курсове.
Е,мацки,то ако и като родители не сме последователни,значи и най-важните неща като възпитание,отношение към хората ще куцат при детето.
Мии да вземем да не пускаме децата и в първи клас, защото спокойно можем да си преподаваме материала в къщи?! Sunglasses
И да, аз нямам план и програма за възпитанието на децата ми, камо ли за обучението им на чужд език. И това при условие, че съм си в къщи. НЕзнам, ако ходя на работа кога бих намерила време да измисля и следвам едногодишна програма за обучение...ще ме извинявате, ама ми звучи меко казано смешно. И едва ли като се приберете от работа,  посвещавате времето единствено и само  на детето си  Peace
Дописвам към  Magnifique  - не казвам, че неможе, но методите са несравними. Да ако си преподавател, ако в къщи сте решили да си говорите на друг език, освен на майчиния...но като цяло да се следва програма, на обучение каквото се предлага в центровете...мииии склонна съм да мисля, че много малко семейства биха успяли, без външна намеса...

Последна редакция: пн, 06 дек 2010, 16:39 от EmiR

# 83
  • Мнения: 9 814
Човек като няма какво съществено да напише, пише глупости и чете каквото му изнася.
Не ми отговаряй, запаси дълбокомислията за себе си.

# 84
  • София
  • Мнения: 1 504
Гос`жа Мафани - разбира се уважаема  Laughing

# 85
  • Мнения: 1 354
Аз съм на мнение,че и без система черно на бяло може да има положителен ефект.

# 86
  • София
  • Мнения: 505


EmiR, точно това имах впредвид- явно системата е повече насочена към родителя и да го научи какъв подход да има(естествено и родителя трябва да владее езика).
Ами аз като не работя, това да се "преквалифицирам" малко и да се занимавам с детето не ми пречи,даже ми е приятно.Но не всеки има толкова време,разбира се.

И имате възможност и желание да дадете 800 и + лева за това.  Peace
Останалите представете си, за това търсят алтернативи, не че им липса умствен потенциал да стигнат до някакви заключения.  Wink

Според мен не е толкова скъпо. Все пак тук става дума за цяла година.  Но пък аз не търся английски език и този вариант засега отпада

Sani
, а тази система веднъж в годината ли се плаща. Например,ако детето се занаяти,че не иска да ходи или недай Боже е болно... малко е кофти така. Защото един център например се плаща при всяко посещение. Или Пиленцата във Френски инст. са веднъж на 2 месеца....
Определено им направи забележка  Peace
[/quote]

Плаща се на  3 пъти по 207 лв !

# 87
  • Мнения: 162
С извинение, ако някой се засегне, но е много грешно мнението, че основата на обучението се поставя в училище и курсояв и пр. Основния елемент в изграждането на детето трябва да са родителите. Разбира се, че в случай, че родителят не е компетентен в съответната област, няма как, но за всичко останало не е оправдано да очакваме детето да научи някога от някъде си нещото.
Това ми звучи като моята майка (която между др. ме е научила на мн. неща), която все ми обясняваше как в детската не ме били научили да режа с ножица  Laughing  newsm78. Вярно, че не го правя мн, старателно, но яко някой не ме е научил е тя Simple Smile Но чак сега го осъзнавам като смешка.

# 88
  • София
  • Мнения: 1 504
Въобще не омаловажам ролята на родителя, но чак пък да се превръща в преподавател по английски, литература, математика и т.н. - незнам. Сравняваме методи на обучение в къщи и в центрове. Аз твърдя, че обучението от квалифициран персонал е по-добро, както и обучението извършвано в центрове.  Peace Не коментирам ролята на родителя, в основата на възпитанието на детето, което прекарва по 8 часа в детско заведение, защото ще изпадна в дълбокомислие Sunglasses

Последна редакция: вт, 07 дек 2010, 09:15 от EmiR

# 89
  • Мнения: 1 354
Все пак за мен е най-смисления вариант,ако има адекватно обучение,но 3 пъти седмично по 30-60 мин + родителя всекидневно. Както казахте- ако няма повторение - няма научаване
Но така може да си токаме до безкрай Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт